بایگانی نوشته‌ها


خرید کردن با کودکان

خرید کردن با کودکان

خرید کردن با کودکان خرید کردن با کودکان را در برنامه خود داشته باشید و به یاد داشته باشید که کودکان محدودیت های دارند، اگر با کودک خود به خرید می روید همواره به نیازهای او توجه نشان بدهید. آگاه باشید که کودک شما خسته یا گرسنه شده و یا به خاطر صداهای محیط اطراف، بیش از اندازه هیجان زده شده است و یا به هوای آزاد نیاز دارد و می خواهد که در آغوش گرفته شود. خرید اسباب بازی برای کودکان بسیار مسرت بخش است و می تواند تاثیرات خوبی بروی کودک داشته باشد.

اسباب بازی آموزشی برای سنین مختلف

اسباب بازی آموزشی برای سنین مختلف

اسباب بازی آموزشی برای سنین مختلف چیست ؟ اگر حالت چهره کودک شما که با تمرکز در حال قرار دادن حجمی مربع شکل در داخل سوراخ مربع شکل است و یا هنگام که درحال گرفتن توپی در هوا است، باعث تعجب شما شده، این نکته را بخاطر بسپارید که بازی کردن تنها یک سرگرمی و وقت گذرانی نیست. بازی کردن موضوعی است جدی و اسباب بازی ها ابزاری مهم برای این موضوع بشمار می روند. اما زمانی که بحث در مورد اسباب بازی های است که علاوه بر سرگرم کردن کودک نقش آموزشی را هم ایفا می کنند دیگر موضوع به همین سادگی نیست.
در این مقاله ما در مورد بازی های که کودکان انجام می دهند صحبت خواهیم کرد و همچنین در مورد اسباب بازی های که نه تنها برای سرگرمی ساخته شده اند بلکه به کودک برای شناخت دنیای اطراف کمک می کنند و به کودک آموزش های اجتماعی و حس می دهند و باعث رشد عقلانی او می شوند.

اسباب بازی کودکانه برای همه

اسباب بازی کودکانه برای همه

اسباب بازی کودکانه برای همه
اسباب بازی کودکانه برای همه کودکان است این را روانشناسان کودک میگویند، آنها اعتقاد دارند که اسباب بازی نباید تفکیک جنسیتی شود و فرقی بین اسباب بازی دخترانه و پسرانه نیست. آنها در خواست طرحی را دادند که تولید کنندگان و خرده فروشان اسباب بازی برچسب پسرانه دخترانه را از روی محصولات بردارند.
کمپین در این زمینه راه اندازی شد است و برخی مردم آن را بخوبی پذیرفته اند. یکی دیگر از درخواست این روانشناس و مردم این بود که برای تبلیغ تلویزیون اسباب بازی آنها را تفکیک نکرده و نگویند که این اسباب بازی مناسب برای دختران و دیگری مناسب پسران است. شرکت های بزرگ موافقت کرده اند که علائم جنسیتی را در بازاریابی اسباب بازی کودکانه از بین ببرند.

خرید اسباب بازی توسط والدین

خرید اسباب بازی توسط والدین

خرید اسباب بازی توسط والدین
خرید اسباب بازی توسط والدین، با در نظر گرفتن تنوع به پایان اسباب بازی های مدرن که توسط تبلیغات مورد توجه فرزندان قرار می گیرد و آنها را تحت تاثیر قرار میدهد باید به توصیه های معلمان و روانشناسان توجه کرد و نه به حرف دوستان و همسایگان و همسالان

انتخاب اسباب بازی برای کودک

انتخاب اسباب بازی برای کودک

انتخاب اسباب بازی برای کودک
اغلب بزرگسالان به نظر می رسد که برای انتخاب اسباب بازی ها فراموش کرده اند که بازی “کار” دوران کودکی است. در حالی که آنها بازی می کنند، کودکان ما مهارت های جدیدی را یاد می گیرند، خودشان را به عنوان افراد تعریف می کنند و روابط را با دیگران و با جهان فیزیکی تمرین می کنند. در این هنگام این نیز سرگرم کننده است، آنها یاد می گیرند که یادگیری، وجود داشتن و به اشتراک گذاری، همه تجربه های دلپذیر هستند. اسباب بازی های خوب اسباب بازی های هستند که به بچه ها کمک می کند تا این کارها را انجام دهند.

اسباب بازی برای کودک چه اهمیتی دارد؟

اسباب بازی برای کودک چه اهمیتی دارد؟

اسباب بازی برای کودک چه اهمیتی دارد؟
بازی برای نوزادان،کودکان نوپا، کودکان پیش دبستانی و دانش‌آموزان ضروری است و اهمیت اسباب بازی در برای آنها بسیار است. کودکان باید فرصت‌های زیادی برای بازی با انواع اسباب بازی‌ها داشته باشند و از تخیل خود استفاده کنند. ما نیاز به احترام گذاشتن بیشتری نسبت به دنیای بازی و ارزش فوق‌العاده آن برای همه نوزادان و کودکان (و همچنین بزرگسالان) داریم. اسباب بازی برای کودک بخش مهمی از زندگی هر کودک است. این یک احساس فوق‌العاده است که اسباب بازی مناسب را به کودکانمان ارائه بدهیم. انتخاب اسباب بازی برای کودک مناسب از میان اسباب بازی‌های زیادی می‌تواند برای بزرگسالان و کودک بسیار سودمند باشد.

بازی کردن با کودک

بازی کردن با کودک

بازی کردن با کودک
به عنوان یک پدر و مادر، شما می خواهید فرزندان خود را کمک کنید تا همه چیز را یاد بگیرند،مانند درک مفاهیم ریاضی، کنجکاوی در مورد کاوش در جهان، و یادگیری خواندن و نوشتن. آیا می دانید که با بازی کردن می توانید آنها را دانشمند کنید؟ بازی و یادگیری با هم!

درباره‌ی نویسنده
اینجانب پژمان جمالی با عشق و علاقه بسیار زیاد به شما بچه ها و البته  اسباب بازی ها، مجموعه رئیس کوچولو رو بیش از 3 سال پیش راه اندازی نمودم، و  رئیس کوچولو رو مثل بچه خودم بزرگ کرده و مینمایم، و تصمیم دارم با کمک و  همراهی شما عزیزان این مجموعه رو به یکی از بزرگترین خرده فروشی های آنلاین  محصولات بازی، سرگرمی و آموزشی تبدیل نماییم.
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها