ماکت ماشین فلزی کادیلاک 1930 V16 مدل 9426

Cadillac

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 4 × 4/5 × 12 سانتیمتر
  • وزن: 70 گرم
  • رنگ: زرد
  • جنس بدنه: فلزی و پلاستیکی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
80,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین فلزی کادیلاک : ماشین فلزی کادیلاک جزء ماشین های کلاسیک محسوب می شود.معمولا از ماکت این نوع ماشین ها برای کلکسیون و زیبایی استفاده می شود.کادیلاک فلزی حاضر، ساخت کشور چین و محصول شرکت Vintage می باشد.از قابلیت های ماکت فلزی کادیلاک می توان به باز شدن درب های کنار ، عقب کش آن اشاره کرد. ماشین فلزی کلاسیک کادیلاک درای سقف و بدون سقف هستند .این نوع ماکت های فلزی در ابعاد 1:28 ساخته شده اند و جنبه زیبایی دارند.

محصولات مرتبط

بررسی ماکت فلزی کادیلاک کلاسیک :

ماکت فلزی کادیلاک کلاسیک، برای علاقه مندان به این نوع ماشین طراحی شده است.جنس بدنه این ماشین فلزی از دایکست ( فلز و پلاستیک فشرده شده ) می باشد.این ماشین دارای ساخت بسیار جذابی است و مناسب برای کلکسیون و یا قرار داردن بر روی میز کار در نظر گرفته می شود.ماکت فلزی کلاسیک دارای طول 12 سانتی متر ، عرض 4 سانتی متر و ارتفاع 4/5 سانتی متر می باشد.از قابلیت های آن می توان از عقب کش بودن، موزیکال، روشن شدن چراغ داخل، باز شدن درب های کناری و درب کاپوت نام برد.

ماشین فلزی کادیلاک در اندازه 1:28 است ( یعنی 28 برابر کوچک تر از نمونه واقعی ).رنگ بندی ماشین فلزی کلاسیک، همگان را به خود جلب کرده و به آن زیبایی خاصی بخشیده است.

مشخصات :

نوع : کلاسیک 

وزن : 70 گرم

جنس بدنه : دایکست

برند : VINTAGE

ساخت کشور چین

مقیاس : 1:28

بسته بندی : ندارد

قابلیت ها : عقب کش ، باز شدن درب های کناری

رده سنی : مناسب برای علاقه مندان به ماشین های کلاسیک


اندازه
4 × 4/5 × 12 سانتیمتر
وزن
70 گرم
رنگ
زرد
جنس بدنه
فلزی و پلاستیکی
توضیحات :
عقب کش
بازشوها ( درها )

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...