ماشین فلزی 206 پلیس 1508 ir

206 Police

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 5 × 5 × 11/5 سانتیمتر
  • وزن: 95 گرم
  • توضیحات :: عقب کش بازشوها ( درها ) نام محصول : اسباب بازی ماشین 206 پلیس راهنمایی رانندگی سفید مناسب برای :کلکسیون داران مقیاس :1:32
  • جنس بدنه: فلزی براق
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
69,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین فلزی پژو ۲۰۶ پلیس محض این که کودک کمی بزرگ تر می شود و به درک بهتری نسبت به آن چه که در اطرافش وجود دارد می رسد، به دنبال این است تا قهرمان هایی را برای خود برگزیند. و به این ترتیب والدینش را به عنوان اولین قهرمان های زندگی اش انتخاب میکند. اما پس از آنها پلیس ها کسانی هستند که تبدیل به قهرمان هایش می شوند. پلیس ها به دلیل شغلشان و ماشین های زیبایشان روز به روز در نظر کودک عزیز و عزیزتر می شوند. اما از آن جایی که برقراری ارتباط با یک پلیس و انتخاب کردنش بعنوان دوست و یا یک باز سوار ماشین پلیس شدن کارهای بسیار دشواری می باشند، شما میتوانید برای خوشحال کردن کودکتان برایش هدیه ای بخرید که یاداور قهرمان هایش باشد. ماشین فلزی پژو ۲۰۶ پلیس انتظامی از آن دسته از اسباب بازی هایی است که نه تنها یاداور پلیس ها و شغل شریفشان می باشد بلکه به دلیل شباهت بسیارش با نمونه های واقعی ماشین های پلیس، به کودک حس داشتن یک ماشین واقعی پلیس را میدهد.

محصولات مرتبط

از خودروهای سواری که در زمان طراحی خود بنا به ظاهر و کارایی خود توانست تا حد قابل قبولی بین افراد محبوب باشد خودرو پژو 206 است. گروه خودروسازی پژو فرانسه مامور تولید و معرفی این خودرو به جهانیان بوده است. تا به اکنون از این خودرو شش نسل یا به عبارت امروزی و عامیانه شش تیپ به طرفداران خود معرفی شده است. تولید این خودرو در سال هزار و نهصد و نود و هشت آغاز و در سال دو هزار و ده در بیشتر کشورهای جهان به دلیل نداشتن ایمنی لازم و همچنین تلفات جانی بالا متوقف گردید.

گفتن این نکته شاید در اینجا خالی از لطف نباشد که بیش از 85 % درصد از پژو 206 در فرانسه به صادرات این خودرو به کشورهای دیگ تعلق دارد و از طرفی صد و چهل و پنج بازار صادرات را در حیطه فرماندهی خود دارد. بیشترین فروش این محصول در کشورهای فرانسه، انگلستان، اسپانیا، ایتالیا و آلمان اتفاق افتاده است. این گروه خودروسازی با داشتن چهار کارخانه (بجز 2 کارخانه در فرانسه) تولید و مونتاژ 206 در کشورهای انگلستان ، ایران ، برزیل و آرژانتین از مرز سه هزار و صد دستگاه در روز به یک اتفاق دست نیافتنی تبدیل شده است.

ویژگی اسباب بازی ماشین 206 پلیس راهنمایی رانندگی (1508) سفید :

طراحی داخل و بیرون این اسباب بازی و همچنین قرار گرفتن یک گردون پلاستیکی بر روی سقف باعث شده تا این اسباب بازی شباهت زیادی با مدل اصلی خود پیدا کند. جنس این محصول از فلز می باشد. مقیاس این اسباب بازی یک به سی و دو است به این معنی که این اسباب بازی سی و دو برابر از مدل اصلی خود کوچکتر است.

حرکت این محصول به صورت عقب کش است به این معنی که با کشیدن به سمت عقب و رها کردن به سمت جلو حرکت میکند. طراحی دو درب باز شو این محصول از ویژگی های فوق العاده این محصول است. ترکیب رنگ سفید به همراه طرح نوشته های پلیس راهنمایی رانندگی بر روی درب های کناری و همچنین نوشته پلیس بصورت انگلیس بر روی کاپوت این خودرو جلوه جذابی به این محصول داده است.

توجه : این محصول بعلت داشتن اجزاء جداشونده برای کودکان زیر سه سال خطرناک می باشد. 


اندازه
5 × 5 × 11/5 سانتیمتر
وزن
95 گرم
توضیحات :
عقب کش
بازشوها ( درها )
نام محصول :
اسباب بازی ماشین 206 پلیس راهنمایی رانندگی سفید
مناسب برای :کلکسیون داران
مقیاس :1:32
جنس بدنه
فلزی براق
رنگ
سفید براق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...