ماشین فلزی لیموزین بی ام و 1/28730

BMW limousine

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه ماشین: 6 × 7 × 21 سانتیمتر
  • وزن ماشین: 280 گرم
  • رنگ ماشین: سرمه ای براق
  • جنس بدنه: فلزی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
560,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماکت فلزی بی ام و (1:24) مشکی : یکی از گروهای خودروسازی معروف در در جهان که بی شک تمام افراد با آن خاطره دارند گروه خودروسازی ب ام و هست. گروه خودرو سازی که تا به امروز یکی از رقیب های سرسخت گروه خودروسازی مرسدس بنز است. نام برند این کارخانه کوتاه شده عبارت بایِریشه موتورن وِرکه است که بیشترین سهم آن متعلق به صنایع موتوری بایرن می باشد.

محصولات مرتبط

اسباب بازی ماشین فلزی لیموزین کلاسیک دقیقا یک مدل کوچک شده از لیموزین مرسدس بنز اس کلاس است که تمام جزییات غیر از لوگوی ماشین در آن رعایت شده. هر چهار درب این ماکت تشریفاتی باز و بسته می شوند، درب صندوق عقب باز و بسته می شود و یک صندوق عقب بزرگ و تمیز دارد، درب کاپوت باز می شود و می توانیدموتور ماشین را مشاهده کنید. اتاق این لیموزین به قدری زیبا طراحی شده که شما مطمئنا از دیدن اتاق آن و جزییاتی که دارد لذت خواهید برد. رینگ ها، جلو پنجره، آرم ماشین، زه دور پنجره ها و زه بالای پلاک عقب آبکاری پلاستیک شده و جلوه خوبی به ماکت داده است. چرخ های اسباب بازی ماشین فلزی لیموزین کلاسیک لاستیکی هستند و حالت چسبندگی روی سطوح لیز را دارند به همین دلیل این ماشین روی سطوح خیلی صاف و لیز هم ثابت می ماند و هم اینکه حرکتی خوب و روان دارد چراکه چرخ ها استحکاک خوبی با زمین دارند، البته وزن نیز در ماکت های فلزی برای حرکتی روان موثر است شما اگر یک ماکت پلاستیکی را همزمان با یک ماکت فلزی حرکت دهید مطمئنا حرکت ماکت فلزی بهتر و روان تر خواهد بود زیرا وزن نسبتا بیشتری در برابر با اسباب بازی ماشین پلاستیکی دارد.

اندازه ماشین
6 × 7 × 21 سانتیمتر
وزن ماشین
280 گرم
رنگ ماشین
سرمه ای براق
جنس بدنه
فلزی
توضیحات :
دارای صدا
چراغ روشن
عقب کش
شبیه‌سازی
براساس نمونه واقعی
لوازم کاربردی ماشین
ماکت
سایر توضیحات
ماکت فلزی بی ام و (BMW 929 BY XLG) (1:24) مشکی
نام محصول : BMW 929
نوع محصول : سواری
رنگ : مشکی
جنس بدنه : تمام فلزی (DIE- CAST)
دسته بندی محصول : ماشین فلزی ، اسباب بازی ، سرگرمی ، پسرانه ، عقب کش
جنسیت : پسرانه
ساخت شرکت : XLG
باطری خور
است
دارای باطری های
3 عدد باطری 1/5 V

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...