ماشین فلزی سراتو پلیس 3406

Cerato Police

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 4/5 × 4/5 × 11/5 سانتیمتر
  • وزن: 75 گرم
  • توضیحات :: دارای نور و صدا عقبکش بازشوها ( درها )
  • رنگ: سفید سبز سفید آبی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
129,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماکت خودرو معمولاً نمونه ای مینیاتوری از خودروها که شامل تمامی وسایل موتوری اعم از اتوبوس و کامیون نیز می‌شود. این وسیله معمولاً به عنوان وسایل کلکسیونی برای عشاق خودرو ساخته می‌شود. از شرکت‌های مطرح سازنده ماکت خودرو می‌توان به اتو آرت، کیوشو، مایستو و ویلی اشاره کرد.ماکت‌های حرفه‌ای در بیشتر موارد تحت عنوان «Die-cast» یا «دایکست» شناخته می‌شوند و این در حالی است که لفظ مذکور تنها به مدل‌های فلزی مربوط می‌شود. در واقع عمده ماکت‌های کلکسیونی در دو نوع فلزی و پلاستیکی ساخته می‌شوند که با توجه به روش ساخت ریخته‌گری (دایکستینگ) ماکت‌های فلزی (که عمدتاً آلیاژی از فلز زینک هستند)، این عنوان برای دسته مذکور ماکت‌ها انتخاب شده‌است.به طور کلی لفظ «ماکت» یا «مدل» به نمونه‌ای مصنوعی از یک محصول صنعتی، عمرانی و... اطلاق می‌شود که تحت مقیاس و با جزئیات مشخصی ساخته شده  باشدکه می‌تواند به عنوان یک محصول کلکسیونی بسیار ارزنده مورد استفاده قرار گیرد. این روزها جمع‌آوری ماکت‌های کلکسیونی در رده‌های آماتوری و حرفه‌ای در بین بسیاری از علاقه‌مندان به بحث خودرو باب شده است.

محصولات مرتبط

ماشین فلزی کیا سراتو پلیس آژیردار

اتومبیل سراتو محصولی از گروه خودروسازی KIA ساخت کشور کره جنوبی است. این خودرو در نسل ها و مدل های مختلف تولید میشود. ماشین فلزی کیا سراتو پلیس آژیردار در دو رنگ آبی و سبز در فروشگاه اینترنتی ال بی تویز موجود است. رنگ آبی مربوط به خودروی پلیس راهنمایی و رانندگی و رنگ سبز مربوط به خودروی نیروی انتظامی است. کیا سراتو در ایران توسط شرکت خودروسازی سایپا تولید میشود. حجم موتور خودروهای ایرانی هزار و ششصد و دو هزار سی سی است. این محصول با توجه به اینکه هم اکنون از بازار جهانی خارج شده است یک خودروی ایرانی به حساب می آید.

مشخصات فنی خودروی کیا سراتو :

ماشین کیا سراتو در ایران در دو مدل دنده ای و اتوماتیک تولید میشود. طبق گفته کارخانه سازنده سراتو دنده ای مصرف بنزین 6.6 لیتر در یکصد کیلومتر و اتوماتیک 7.1 لیتر در یکصد کیلومتر را دارد. سراتو در سه نسل تولید شده است. خودروی موجود در ایران نسل دوم این خودرو است. تولید این خودرو در دو مدل بدنه هاچ بک و سدان انجام میشود. البته نماینده رسمی کیا موتورز در ایران واردات نسل سوم این خودرو را تا سال دو هزار و هفده به ایران ادامه داد.

بررسی ماشین فلزی اسباب بازی :

ماشین فلزی کیا سراتو پلیس آژیردار دارای ابعاد 115 میلیمتر طول ، 45 میلیمتر ارتفاع و 45 میلیمتر پهنا است. نوع حرکت این خودرو عقب کش است یعنی با عقب کشیدن و رها کردن به سمت جلو حرکت میکند. درهای جلوی این محصول بازشو است. جنس بدنه آن فلزی است این خودرو دارای چراغ و آژیر است و هربار با فشار دادن چرخ های جلوی آن نوع موزیک آن عوض میشود.

اندازه
4/5 × 4/5 × 11/5 سانتیمتر
وزن
75 گرم
توضیحات :
دارای نور و صدا
عقبکش
بازشوها ( درها )
رنگ
سفید سبز
سفید آبی
جنس بدنه
فلزی براق
باطری خور
است
مقیاس :
1.36

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...