ماشین فلزی بی ام و 2002

BMW

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 4 × 4/5 × 11/5 سانتیمتر
  • وزن: 50 گرم
  • رنگ: مشکی براق
  • توضیحات :: دارای صدا عقب کش بازشوها ( درها ) برخوردار از قابلیت باز شدن درهای... بدنه ای مقاوم رنگ ثابت
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
95,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین فلزی بی ام و ۲۰۰۲ کارشناسان معتقدند که جنس اسباب بازی هایی که بچه های دلبند ما با آن ها سر و کار دارند بسیار مهم است. از آن جا که کودکان در هر سنی که باشند علاقه ی زیادی به بازی کردن دارند و قسمت اعظم وقت خود را با اسباب بازی های خود سپری می کنند و مدام در تماس مستقیم با آن ها هستند بسیار مهم است که چه اسباب بازی و با چه کیفیتی برای آن های خریداری می کنیم و در اختیار آن ها قرار می دهیم. بسیاری از اوقات مشاهده شده است که کودکان به خصوص در سنین پایین تر اسباب بازی های خود را در دهان می گذارند و از این طریق نه تنها تماس بیرونی با آن ها برقرار می کنند بلکه درون خود را نیز درگیر آن می نمایند، از این رو می توان حدس زد که اسباب بازی های بی کیفیت و بی استاندارد تا حدود بسیار زیادی می تواند در تعیین سلامت کودکان ما و حفظ سلامتی شان بسیار اثر گذار باشد. ماشین فلزی بی ام و ۲۰۰۲ یک اسباب بازی مناسب برخوردار از استاندارد است و شما می توانید به راحتی آن را شستشو دهید و این اطمینان را حاصل نمایید که کودک شما در تماس با ان دچار هیچ گونه بیماری نخواهد شد و از بازی با آن بسیار لذت می برد.

محصولات مرتبط

اگر به دنبال ماکت ماشین‌‎های قدیمی و باکیفیت «بی ام و» برای دوستداران خودرو هستید، ما به شما «ماشین بازی ولی مدل BMW 2002» را پیشنهاد می‌کنیم. این ماشین فلزی در برند «ولی» آن را در مقیاس 1:24 از نمونه‌ی واقعی طراحی و تولید کرده است.

این ماشین 11/5سانتی، کیفیت ساخت مناسبی دارد و قالب‌گیری آن به شیوه‌ی «دایکست» انجام ‌شده است. دایکست  یکی از روش‌های قالب‌گیری ریخته‌گری است که برای ساخت قطعاتی از جنس آلومینیوم با ضخامت یکنواخت بین 5 تا 15 میلی‌متر از این روش استفاده می‌شود. در روش دایکست، آلومینیوم مذاب با فشار بالا داخل قالب تزریق می‌شود که از مزایای آن می‌توان به تولید قطعات با کیفیت سطح بالا و تیراژ بالا اشاره کرد. این ماکت وزن نسبتا سبک 50 گرمی دارد که بازی با آن را برای کودکان بالای سه سال راحت می‌کند. بازی با ماشین‌های سنگین برای کودکان مناسب نیست؛ چون حمل‌ونقل آن‌ها در درازمدت، آن‌ها را اذیت خواهد کرد. درها این ماشین‌سواری به‌راحتی باز و بسته می‌شود.

«Welly» یک شرکت هنگ‌کنگی است که به تولید ماشین‌های اسباب‌بازی ساده و کنترلی در مقیاس واقعی می‌پردازد. تمامی محصولات این شرکت بسیار باکیفیت هستند و قالب‌گیری آن‌ها به شیوه‌ی دایکست انجام ‌شده است. این شرکت از سال 1980 تا به امروز در حال فعالیت است.

ماکت فلزی bmw

طول تقریبی 12 سانت

دو درب بازشونده/عقب کش /دارای موزیک و چراغ

مقیاس 1/32 یعنی 32 برابر کوچیکتر از اندازه واقعی

تعداد چرخ 4 عدد

بدون جعبه و مطابق تصاویر

تصاویر برای بهتر دیده شدن محصول بزرگنمایی شده اند.لطفا با توجه به مقیاس و سایز و توضیحات نسبت به خرید اقدام کنید.

جنس : فلز/پلاستیک ترکیبی میباشد و تمامی ماکتهای صنعتی دارای قطعات پلاستیک نیز می باشند و نام فلزی بودن ماکتها 100درصد فلز نیستند و قطعات پلاستیکی و لاستیکی  نیز جز آنها می باشند.

اندازه
4 × 4/5 × 11/5 سانتیمتر
وزن
50 گرم
رنگ
مشکی براق
توضیحات :
دارای صدا
عقب کش
بازشوها ( درها ) برخوردار از قابلیت باز شدن درهای قسمت راننده و قسمت شاگرد راننده
بدنه ای مقاوم
رنگ ثابت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...