ماشین فلزی بنز مشکی تمام درب ها بازشو 24171

Benz

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 6 × 9 × 20 سانتیمتر
  • وزن: 400 گرم
  • رنگ: مشکی قرمز براق
  • جنس بدنه: فلزی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
649,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماکت ماشین مرسدس بنز اسپورت                                                                                                       ماکت ماشین مرسدس بنز اسپورت با مقیاس ۱:۲۴ با قابلیت یک ماشین کلکسیونی عالی و هم ماشین اسباب بازی برای کودکان است. این ماشین اسپورت دارای سیستم عقب کش است که با کشیدن بروی زمین و رها کردن ماشین به جلو حرکت می‌کند. بدنه ماشین از فلز سبک دایکست است و تمام قطعات دیگر از پلاستیک بسیار با کیفیت ساخته شده‌اند. رنگ بکار رفته در ماشین بسیار عالی هستند و جلوه‌ای خاص به ماشین داده‌اند که حتما کودکان از آن خوششان خواهند آمد.

محصولات مرتبط

ماشین طولی در حدود 20 سانتیمتر دارد و ظاهر کاملا مشابه نمونه واقعی مرسدس بنز GTR را دارد. دو چراغ در جلو ماشین و دو چراغ ترمز در عقب ماشین قرار گرفته است که با فشار دادن جلو ماشین روشن می‌شوند و حالت بسیار عالی به ماشین می‌دهند که در تصویر پایین قابل مشاهده است. برای روشن شدن چراغ ماشین به سه باتری ساعت کوچک احتیاج دارد که در زیر ماکت قرار گرفته‌اند. درب‌های ماشین براحتی با دست باز و بسته می‌شوند و نکته قابل توجه این ماکت، باز شدن کاپوت موتور ماشین و دیدن موتور مرسدس درون ماشین است. درب عقب ماشین نیز باز ‌می‌شود و کاملا می‌تواند درون ماکت را مشاهده کرد.

ماکت فلزی مرسدس بنز جی تی آر

این اسباب بازی کلکسیونی زیبا بدون بسته بندی مقوا است و بصورت باز فروخته می‌شود. این اسباب بازی برای کودکان سه سال به بالا بسیار خوب است و برای افراد علاقمند به جمع آوری ماشین‌های کلکسیونی بسیار عالی است. خرید ماشین فلزی برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است که داشتن یک ماشین بنز، این هیجان را چندین برابر خواهد کرد.

اندازه
6 × 9 × 20 سانتیمتر
وزن
400 گرم
رنگ
مشکی قرمز براق
جنس بدنه
فلزی
توضیحات :
دارای صدا
چراغ های روشن
عقب کش
بازشوها ( درها . کاپوت . صندوق)
منبع تغذیه ۳ باتری ساعتی
بدون جعبه بسته بندی
مناسب کودکان بالای سه سال
جنسیت
پسرانه
دخترانه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...