ماشین فلزی آفرودکلاسیک 2171 باگی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 13 × 9 × 9 سانتی متر
  • جنس بدنه: فلزی
  • وزن: 165 گرم
  • ویژگی ها: فنری
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
125,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین فلزی آفرود از آن اسباب بازی هایی است که هم مورد توجه کودکان قرار می گیرد و هم بزرگتر ها عاشق ان می شوند. تقریبا همه ی آقایان به مسابقات آفرودی علاقه مند هستند و تا حد امکان آن را پیگیری می کنند. هر وقت اسم مسابقات آفرودی به میان می آید نا خود آگاه به یاد ماشین های شاسی بلند می افتیم. چون تنها ماشین هایی که قادرند از موانع و پیچ و تاب ها و پستی و بلندی های پیست این مسابقات، سربلند بیرون بیایند ماشین های شاسی بلند هستند.

محصولات مرتبط

ماشین فلزی افرود با شاسی های بلندش تنها مایه ی سرگرمی و بازی و تفریح کودکان نیست. این ماشین همچنین می تواند تزیین مناسبی باشد برای اتاق کوکان به ویژه اتاق پسر کوچولوها. این ماشین همچنین می تواند به عنوان تکمیل کننده ی کلکسیون ماشین های فلزی آقایان یا خانوم های علاقه مند به این حوزه نیز در نظر گرفته شود. بنابراین شما می توانید از اسباب بازی ماشین فلزی آفرود به عنوان هدیه ای مناسب استفاده کنید. شما می توانید آن را هم به  کودکان دلبند خود هدیه کنید و به دوستان علاقه مندتان به انواع این ماشین ها تقدیم کنید.

اغلب پسر کوچولوها با اسباب بازی هایشان با کمی خشونت برخورد می کنند. از این رو اسباب بازی های این وروجک ها به سرعت خراب می شوند. اما شما می توانید بدون دغدغه ی خراب شدن محصول، ماشین فلزی آفرود را از فروشگاه پیویو تهیه کنید. زیرا جنس این ماشین از فلزی با کیفیت تهیه شده است. یعنی به این راحتی ها خراب نمی شود. این ماشین در رنگ های مختلف در فروشگاه پیویو یافت می شود.

اندازه
13 × 9 × 9 سانتی متر
جنس بدنه
فلزی
وزن
165 گرم
ویژگی ها
فنری
رنگ
سبز
بدنه
بسیار محکم و بادوام
دسته‌بندی :
ماکت ماشین فلزی
نوع
اسپرت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...