لگو کشتی نینجاگو 10723

NINJA Thunder Swordsman

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه لگو: 45/17 × 55/21 سانتیمتر
  • اندازه بسته بندی: 11 × 38/5 × 57/5 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 2990 گرم
  • برند:: BELA
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
2,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اسباب بازی لگو و بازی با ان در بالا رفتن خلاقیت کودکان بسیار مآثر است. این لگو بزرگ شامل 2363 قطعه بلوک رنگی است و دارای یک کشتی و ۷ آدمک لگو نینجاگو می باشد که دارای قابلیت های بسیار جذابی برای کودکان است.

محصولات مرتبط

لگو اسباب بازی کشتی بزرگ نینجاگو

لگو اسباب بازی کشتی بزرگ نینجاگو شامل 2363 قطعه بلوک ساختنی است که از قطعات ریز تشکیل شده است که با دقت فراوان تولید شده است و طراحی بسیار خوبی دارد و کاملا دقیق بروی همدیگر مستقر می شوند. این لگو شامل ۷ شخصیت آدمک لگو است که شامل شخصیت های اصلی نینجا مووی می باشند.

لگو اسباب بازی کشتی بزرگ نینجاگو

قطعات در این اسباب بازی درون یک بسته بندی جعبه ای قرار گرفته اند که ابعادی در حدود  11 × 38 × 57 سانتی متری دارد و همگی در نایلون های بسته بندی شده قرار دارند. با دفترچه ای که درون بسته وجود دارد می توان بازی را به راحتی پیش برد و سازه را ساخت و با آن بازی کرد. تصاویر کامل کشتی بروی جعبه قابل مشاهده است و شخصیت های به تفکیک بوی جعبه نمایش داده شده اند.

لگو اسباب بازی کشتی بزرگ نینجاگو

کشتی قابلیت خوبی دارد و تقریبا کامل است و دارای عرشه اتاق و بادبان های بزرگ است. سایه بان قابلیت جمع شدن دارد و لنگر را می توان بالا پایین کرد. این اسباب بازی برای کودکان 6 سال به بالا پیشنهاد می شود که قابلیت ساخت لگو را دارند و لگو کوچکتر را براحتی می سازند. لگو اسباب بازی است که مسیر رفت هم جذاب است و هم نتیجه کار که در آخر ساخته شده است که قابلیت بازی کردن را دارد. این لگو برای کودکان که علاقه مند به شخصیت های نینچاگو هستند بسیار عالی است و آنها را بسیار خوشحال می کند. این محصول جدید از سری لگو نینجا می باشد.

مشخصات لگو اسباب بازی کشتی بزرگ :

 » محصولی از برند SY

» شامل 2363 قطعه بلوک ساختنی رنگی

» شامل یک کشتی بزرگ

» دارای ۷ شخصیت اصلی آدمک لگو

» قابلیت حرکت لنگر، پشت کشتی و سایه بان

» ابعاد بسته بندی 11 × 38/5 × 57/5 سانتی متری

» مناسب افراد 6 سال به بالا

» هدیه مناسب برای کودکان علاقه مند به لگو

» دارای دفترچه راهنما تصویری

لگو اسباب بازی کشتی بزرگ نینجاگو

” لگو کشتی بزرگ نینجا مووی مدل SY960 Ninjago Movie ” یک لگوی بزرگ و جذاب در طرح کشتی نینجا مووی می باشد. این لگو دارای قطعات بسیار زیاد یعنی 2363 قطعه می باشد که بوسیله این قطعات طرح خاص کشتی نینجا مووی را می توانید بسازید. داشتن 7 مینی فیگور نینجاگو و کشتی بزرگ با قابلیت های بسیار زیاد بسیار شگفت انگیز است.

ویژگی های لگو کشتی بزرگ نینجا مووی مدل SY960 Ninjago Movie :

  • دارای 2363 قطعه
  • دارای 7 مینی فیگور
  • امکان ساخت کشتی بزرگ
  • دارای سلاح های مختلف                                                                                                                 

مشخصات لگو مدل کشتی سری نینجاگو :

  • لگو مدل کشتی سری نینجاگو دارای 2295 قطعه و 7 فیگور است.
  • لگو از پلاستیک ABS و فاقد مواد سمی ساخته شده است.
  • این لگو محصول کمپانی دانمارکی Lego است.
  • لگو مدل کشتی دارای اجزای محرک است.

توی کشتی نینجایی Destiny’s Bounty 70618 چی میگذره؟!

کشتی نینجایی از اون چیز هاییه که بچه ها توی کارتون های نینجا زیاد میبینن و به چشم اونها آشناست. این لگو با ساختار و طراحی ظریف و در عین حال پیچیده ی خودش شدیدا مخاطب رو تحت تاثیر خودش قرار میده که این واقعا معرکه محسوب میشه! در ادامه با ما همراه باشید تا شما پدر و مادر عزیز و مهربون رو بیشتر با این لگوی عظیم الجثه آشنا کنیم.

چی توشه؟! کی توشه؟!

این لگو با 2363 قطعه و 2990 کیلوگرم وزنی که داره، بی شک فرایند ساختش هم طول میکشه و این فوق العاده لگو بازی رو برای فرزند عزیزتون جالب و لذت بخش میکنه. لگوی کشتی نینجایی ۷ عدد خدمه ی باحال و خوش قیافه داره که باید به کشتی رسیدگی کنن و مواظبش باشن! دیواره های این کشتی غول پیکر انقدر تزئین شده که بعد از کامل شدن فرایند ساختش از چیزی که ساختید فوق العاده لذت میبرید و به فرزند عزیزتون افتخار میکنید. چی بگیم دیگه؟! از این بهترم مگه میشه؟!

کیفیت ساختش یه چیز دیگست!!!

نمیدونم با کمپانی دانمارکی و قدرتمند LEGO آشنایی دارید یا نه اما براتون توضیح میدم! این کمپانی حدودا ۸۰ ساله که در حوزه ی طراحی و ساخت اسباب بازی های لگو فعالیت داره و سال های اول لگو های خودش رو با چوب میساخته!!! 

این کمپانی خفن، دوتا رمز موفقیت برای کارش داشته :

  • کیفیت ساخت بالا
  • طراحی و دیزاین منحصر به فرد

خلاصه که این دو ویژگی مهم رو با هم ترکیب کرده و تا الان هنوز هم در صدر جدول پر فروش ها قرار گرفته! حتما تا حالا اسباب بازی هایی رو دیدید که پلیسه و زائده هایی در گوشه و کنارشون دارن؛ این پلیسه ها ممکنه به پوست دست و صورت فرزند خوشگلتون آسیب بزنه اما در محصولات کمپانی LEGO از این خبر ها نیست!

خلاقیت و نوآوری و دیگر هیچ!

امروزه با توجه به بازی های کامپیوتری که بچه ها رو به خودش حسابی مشغول کرده، پدر و مادر ها نگران بچه هاشون هستن و این درست هم هست چرا که چیز خاصی به خلاقیت فرزندشون اضافه نمیشه اما لگو در مقابل این بازی هاست! لگو کشتی نینجایی اول از هنه صبر و تحمل فرزند شما رو افزایش میده، خلاقیت و بهره ی هوشی فرزند عزیزتون رو به مراتب رشد میده و در نهایت باعث برانگیختن حس داستان سرایی در اون میشه! البته باید بگم که بازی های کامپیوتری هم در جای خودشون و به اندازه ی معقول، فوق العاده جالب و مفید هستن اما هیچوقت نمیتونن جای لگو رو بگیرن! توی چه بازی دیگه ای این ویژگی ها هست دقیقا؟!

جمع بندی

اگر فرزند عزیزتون عاشق نینجا هاست و شما هم تو فکر خرید لگو به عنوان یه کادو ی درست و حسابی براش هستید، میتونید این کشتی نینجایی رو تهیه کنید و با یک تیر، چند نشون بزنید! بشتابید!

سری NINJAGO برند Lego ، برای تقویت خلاقیت کودکان 6 سال به بالا طراحی شده. آن‌ها می‌توانند مدل موردنظر خود را براساس تعداد قطعات و نوع مدل بسازند و از ساخت یک ماکت جذاب لذت ببرند.

این مدل‌ها می‌توانند یک ماشین، هواپیما، ساختمان، شخصیت‌های محبوب داستانی، حتی نمایی از یک شهر و صدها مدل دیگر باشند.

ویژگی لگو مدل کشتی سری نینجاگو (10723) :

• محصول کمپانی دانمارکی BELA

• دارای 2363 قطعه

• دارای 7 فیگور

• کشتی دارای اجزای متحرک

• کشتی قابلیت شناور شدن ندارد

• ساخته شده از پلاستیک ABS و فاقد مواد سمی

اندازه لگو
45/17 × 55/21 سانتیمتر
اندازه بسته بندی
11 × 38/5 × 57/5 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
2990 گرم
برند:
BELA
آیتم:
10723
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد قطعات
2363 قطعه
رنگ لگو
قهوه ای
زرد
سفید
تعداد مینی فیگور:
7 عدد فیگور
(Wu, LLoYD, COLE, NYA, ZANE, JAY, KAI)
قابلیت حمل بار
دارد
جنسیت لگو
پسرانه
دخترانه
رده سنی:
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
خطر بلعیدن
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
اقلام همراه
دارای دفترچه راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
مقیاس مینی فیگور ها
1:1
ساخت کشور
چین
جنس محصول:
پلاستیک
سطح لگو:
پیشرفته
سایز :
بزرگ
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...