لگو چکش تور 1398 SY

HEROES ASSEMBLE

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6/7 × 26× 37/6 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 515 گرم
  • برند:: SY
  • تعداد قطعات: 324 قطعه
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
460,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو چکش ثور مدل sy1398 دارای 324 قطعه‌ی لگویی است که با آن میتوان یک چکش بزرگ از ثور را ساخت همچنین این لگو دارای 1 مینی فیگور شخصیت‌های فیلم سینمایی انتقام جویان پایان بازی (avengers endgame) است.پس از این چکش تور را بسازید میتوانید،یک قسمتی از چکش را بازی کنید،و درون آن مینی فیگور قرار دهید زیرا درون چکش نیز یک معبد لگویی است.این معبد لگویی درون چکش قرار دارد که با باز کردن چکش میتوان درون آن را دید. دارای مقاومت بالا و کیفیت خوبی است. این لگو دارای قطعه‌ی خاصی به نام light brick است.

محصولات مرتبط

اسباب بازی لگو چکش ثور

اسباب بازی لگو چکش ثور یک اسباب بازی با ۳۲۴ قطعه بلوک رنگی از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت می‌باشد که می توان با کمک دفترچه راهنما موجود در مجموعه،آن را براحتی ساخت و از بازی لذت برد.در این مجموعه علاوه بر دفترچه تصویری رنگی راهنما قطعات برای ساختن وجود دارد که در نایلون های وکیوم شده قرار دارند و همگی در درون بسته بندی مقوا ۳۸ * ۲۶ سانتیمتری هستند که بروی جعبه تصاویر اسباب بازی ساخته شده نقش بسته است.

خرید اسباب بازی لگو اونجرز,خرید اسباب بازی لگو اونجرز,خرید اسباب بازی لگو اونجرز,

این اسباب بازی ساختنی برای کودکان ۶+ سال طراحی شده است و دارای کیفیت طراحی بسیار خوبی است که توانسته است توجه بسیاری از کودکان را به خود جلب کند. قطعات با دقت بسیار زیادی تولید شده اند بطوری که بخوبی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و براحتی به یکدیگر متصل می‌شوند و سازه ای مستحکم را تشکیل می دهند.

برای ساخت این اسباب بازی کودک با آرامش و صبر داشته باشد و با حوصله قطعات را پیدا و با توجه به نقشه مونتاژ کند تا در نهایت یک پتک از شخصیت قهرمانان به نام تور را داشته باشد و یک آدمک کاپیتان آمریکا که در دست خود سپر معروف خود و دستکش جنگ ابدیت را دارد. چند قطعه کوچک وجود دارد که با ساخت آنها یک پایه به همراه جرقه ای تشکیل می شود که می توان چکش را بروی آن قرار داد. چکش ابعاد خوبی دارد و به آسانی در دست قرار می گیرد و کودک می تواند با آن بازی کند. نقش های بسیار جذابی بروی چکش ثور طراحی شده است که آن را زیباتر می کند و کودکان علاقه بیشتری به آن نشان خواهند داد.

شخصیت های قهرمان و ابر قدرت در سری فیلم های کمیک اونجرز بسیار دربین پسران محبوب است.شخصیت تور که شاهزاده ای از شهر آزگار می باشد با چکش جادویی خود تبدیل به خدای صاعقه ها می شود.با هدیه دادن این لگو به فرزندان خود هم به آن ها یک هدیه محبوب دادید و هم اینکه با قرار دادن این قطعات در کنار هم باعث افزایش خلاقیت فرزندان خود می شوید.

این لگو به علت داشنت قطعاتی ریز برای کودکان خطرناک است و همچنین ساخت این لگو نیازمند دقت و تمرکز است ،این محصول برای کودکان کوچک و خردسالان پیشنهاد نمی‌شود. ویژگی‌های لگو چکش ثور مدل sy138 : دارای 324 قطعه‌ی لگویی دارای یک مینی فیکور لگویی امکان ساخت چکش ثور با قطعات دارای دفترچه راهنما و فواید لگو : یکی از فواید لگو این است،که این اسباب‌بازی کودک را محدود نمی‌کند،کودک میتواند با استفاده از دفترچه راهنما،شکلی که بر روی جعبه و دفترچه آموزش داده است را بسازد و هم میتواند شکل و طرح و ساختنی که دوست دارد را بسازد.همین ویژگی باعث شده که لگو اینقدر طرفدار داشته باشد و بتواند به یک اسباب‌بازی تبدیل شود که هیچ وقت از آن خسته کسی خسته نمی‌شود.شما میتوانید لگو چکش ثور را از سایت ال بی تویز سفارش دهید.

اندازه بسته بندی
6/7 × 26× 37/6 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
515 گرم
برند:
SY
تعداد قطعات
324 قطعه
آیتم سری :
SY1398
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
1 عدد (کاپتا آمریکا)
رنگ لگو
طوسی
مشکی
قابلیت حمل بار
دارد
محتویات بسته:
دارای 324قطعه‌ی لگویی دارای 1 مینی فیکور لگویی امکان ساخت چکش ثور با قطعات دارای دفترچه راهنما
دسته‌بندی:
اسباب بازی, ساختنی
کیفیت قطعات
عالی
گروه جنسیت
پسرانه
جنس
پلاستیک با کیفیت
اقلام همراه
شامل یک چکش طرح دار ثور
» دارای یک آدمک لگو کاپیتان آمریکا
» دارای سپر کاپیتان و دستکش جنگ ابدیت
قرار گیری قطعات
بسیار عالی
خطر بلعیدن
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
دارای بسته بندی
و جعبه می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...