لگو ولکس واگن 19072

! lets go travel

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام لگو: لگو ماشین کمپر فولکس واگن
  • اندازه لگو: 30 سانتیمتر
  • اندازه بسته بندی: 7 × 37/8 × 55/7 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/625 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,950,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همه ی ما می دانیم که ماشین ها مورد علاقه ی همه ی پسر بچه ها هستند و آن ها هر چقدر هم که با این اسباب بازی های دوست داشتنی بازی کنند باز هم از آن خسته نمی شوند. اما هر ماشینی شاید نتواند در او لذت تجربه ی یک بازی دوست داشتنی را ایجاد کند. این روزها دیگر پسر بچه ها از بازی کردن با هر ماشین ساده و قدیمی ای لذت نمی برند و به دنبال آپشن ها و خلاقیت های بیشتری در خصوص این اسباب بازی آرمانی شان هستند. شرکت تکنیک که یک برند معتبر در زمینه ی تولید و تهیه ی انواع لگو های ساختنی است، بر آن است تا این آرزو و خواسته ی کودکان را برآورده کند. از این رو لگو هایی ساخته است که کودک می تواند به کمک آن ها ماشین های اسباب بازی اش را به دست خودش بسازد. لگوی فولکس واگن تکنیک مدل 19072 یکی از این لگو های دوست داشتنی است که کودک با دست های خودش می تواند ماشین اسباب بازی خود را با دست خود بسازد.

محصولات مرتبط

لگو ماشین کمپر فولکس واگن تکنیک (TECHNIC)

شرکت تکنیک یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسباب بازی دنیا است. این کمپانی فعالیت خود را از سال ۱۹۴۹ آغاز کرد و توانسته تا الان محبوبیت بسیار زیادی بدست آورد. محصولات این کمپانی تنها به مجموعه‌های مخصوص کودکان محدود نمی شود. زیرا محصولات زیادی نیز برای بزرگسالان وجود دارد که یک وسیله‌ سرگرمی تمام عیار هستند. این شرکت لاین‌های مختلفی را برای محصولات خود در نظر گرفته که Creator یکی از آنها می باشد. محصولی را نیز که اکنون به شما معرفی می کنیم جزو همین مجموعه می باشد. لگو ماشین کمپر فولکس واگن  نمونه‌ای از کمپر ون کلاسیک سال ۱۹۶۰ است. لگو فولکس واگن با تمامی جزئیات نمادین از نسخه اصلی طرفدارن ماشین‌های کلاسیک را به وجد خواهد آورد.

«Volkswagen 10220» یک ماکت الگوبرداری شده از نمونه‌ی اصلی است که می‌تواند هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای نوجوانان بالای 14 سال باشد. کلکسیون داران قادرند، این ماشین کلاسیک را با کمک 1354 تکه‌ی رنگارنگ بسازند. طراحی یک ماشین قدیمی از محصولات بیتلز در دهه‌ی 60 میلادی برای عاشقان ماشین‌های قدیمی بسیار لذت‌بخش خواهد بود. شکل منحنی قسمت جلوی ماشین 30 سانتی‌متری به همراه فرم vشکل، چراغ‌های جلوی ماشین در دو اندازه‌ی متفاوت و درنهایت آرم w شرکت فولکس‌واگن تماماً از شاهکارهای طراحی این مدل شگفت‌انگیز است. این ماکت در سری (Creator) قرارگرفته و در طراحی‌اش 11 پنجره استفاده می‌شود. پنجره‌های بامزه‌ای که با پرده‌های چهارخانه‌ی کرم-قهوه ای آراسته‌شده‌اند. در قسمت جلو به‌راحتی باز و بسته می‌شود. یک فرمان با آرم فولکس‌واگن در قسمت مرکزی به همراه داشبورد زاویه‌دار و سرعت‌سنج ظاهرش را بسیار شبیه نمونه‌ی اصلی کرده است. این مدل 1354 تکه قابلیت‌های متنوع دیگری هم دارد. شیشه‌های جلوی آن قابلیت باز و بسته شدن دارند. در فولکس‌واگن به‌صورت دوتایی بازشده و شما وارد داخل این ماشین قدیمی می‌شوید. فضای داخلی آن دارای دو نیمکت، میز تاشو، کمد با آینه و یک تابلوی نقاشی است. نیمکت این مجموعه می‌توانند به حالت تختخواب‌شو تغییر کنند و میز کوچک آن‌هم به‌صورت تاشو طراحی‌شده است. صندوق‌عقب مدل 10220 هم به‌راحتی بازشده و شما شاهد موتور چهار سیلندر با تمامی جزییات آن هستید. شرکت لگو باسابقه‌ای بیش از هشتاد سال توانسته با سری‌های متفاوت و متنوع اسباب‌بازی‌های جالبی بسازد. سری Creator یکی ازسری‌های خلاق این شرکت معتبر است که به شما می‌آموزد می‌توانید هر آنچه دوست دارید، بسازید. در این سری تنوع محصولات بسیار فراوان است و می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. شرکت لگو سازنده‌ی مدل فوق، باتجربه‌ای نزدیک به یک قرن گوی رقابت را از رقبای خود ربوده و پیشرو در امر بازی و سرگرمی است.

لگو با تولید محصولات متنوع به‌تمامی مشتریانش توجه کافی و لازم را دارد. مدل Volkswagen 10220 یک هدیه‌ی متفاوت برای نوجوانان بالای 16 سال که با کمک 1334 آجر رنگارنگ می‌توانند یک ماشین کلاسیک بسازند. این محصول که با الهام از ون کاروان فولکس‌واگن در سال 1962 طراحی‌شده یک هدیه‌ی متفاوت برای کلکسیون داران که می‌توانند با کمک دفترچه‌ی راهنمای وجود در بسته‌بندی آن را به زیبایی بسازند. این محصول در سری Creator قرارگرفته است.

معرفی لگو LEGO Creator Volkswagen T1 Camper Van

شرکت لگو یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسباب بازی دنیا است که در شهر بیلون کشور دانمارک واقع شده است. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1949 آغاز کرد و توانسته تا الان محبوبیت بسیار زیادی بدست آورد. محصولات این کمپانی تنها به مجموعه‌های مخصوص کودکان محدود نمی شود. زیرا محصولات زیادی نیز برای بزرگسالان وجود دارد که یک وسیله‌ سرگرمی تمام عیار هستند. این شرکت لاین‌های مختلفی را برای محصولات خود در نظر گرفته که Creator یکی از آنها می باشد. محصولی را نیز که اکنون به شما معرفی می کنیم جزو همین مجموعه می باشد. LEGO Creator Volkswagen T1 Camper Van نمونه‌ای از کمپر ون کلاسیک سال 1960 است. لگو فولکس واگن با تمامی جزئیات نمادین از نسخه اصلی طرفدارن ماشین‌های کلاسیک را به وجد خواهد آورد.

مشخصات و ویژگی‌ها :

  • این ماکت از کمپر ون کلاسیک با تمام جزئیات و کاملا واقع گرایانه طراحی شده است.
  • بدنه آن به رنگ قرمز و سفید است. یعنی رنگ نمادین و محبوبی که همه از این اتومبیل کلاسیک به یاد دارند.
  • در قسمت بیرونی لگو فولکس واگن، جزئیات فوق العاده‌ای شامل آرم V در جلو، سقف گرد و قاب‌های پنجره، شیشه جلو سافاری، درهای باز شونده، پرده‌های پارچه‌ای، قفسه سقف، دریچه‌های ورودی هوا در سمت عقب و بسیاری موارد دیگر هستند.
  • همچنین جزئیات داخلی نیز به همان اندازه چشمگیر هستند. از موتور بوکسر تخت چهار سیلندر خنک کننده هوا، صندلی کابین جلو، دنده، داشبورد زاویه دار و سرعت سنج کروی نمادین، تا ویژگی‌های سفارشی مانند صندلی عقب تاشو، میز تاشو، کمد با آینه و حتی یک نقاشی!
  • LEGO Creator Volkswagen T1 Camper Van از 1334 قطعه تشکیل شده و برای رده سنی 16 سال به بالا می باشد.
  • درباره‌ی ابعاد آن نیز باید گفت که ارتفاع آن 13 سانتی متر و طول آن 28 سانتی متر می باشد.
  • برای ساخت این لگو تنها کافیست راهنمای تصویری و قدم به قدم داخل بسته بندی را دنبال کنید.

لگوی فولکس واگن T1 سری سازندگان مدل19072

لگوی فولکس واگن لپین مدل19072 از سری مجموعه سازندگان (CREATORS) می باشد و دارای 1354 قطعه برای ساخت فولکس واگن مدل T1 با جزئیات کامل و دقیق درون خودرو بوده و دارای قابلیت باز شدن درب های جلویی، درب جانبی کابین عقب، درب صندوق و درب موتور را نیز دارد.

این مجموعه از جنس پلاستیک ABS، با کیفیت بالا و از مواد کاملا نو و درجه یک ساخته شده و دارای دفترچه راهنمای ساخت قطعات، درون جعبه محصول می باشد.

تعداد قطعات : 1354 قطعه

راهنمای تصویری : دارد

خانواده : سازه ها

رده بندی سنی : بالای 16 سال


نام لگو
لگو ماشین کمپر فولکس واگن
اندازه لگو
30 سانتیمتر
اندازه بسته بندی
7 × 37/8 × 55/7 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/625 گرم
برند:
EXPERT
رنگ لگو
قرمز
سفید
مناسب برای سنین
بالای 16 سال
آیتم:
A19072
تعداد قطعات
1354 قطعه
قابلیت حرکت
دارد
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
ویژگی لگو
دارای دیزاین داخلی ولکس می باشد
ساخت کشور
چین
اقلام همراه
دارای دفترچه راهنما ساخت
خطر بلعیدن
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
جنسیت لگو
پسرانه
دخترانه
رده سنی
نوجوان
جوان
بزرگسال
سایر توضیحات
- لگوی فولکس واگن کاروان، مدلی از نمونه کلاسیک سال 1962 این خودروست
- با نشان فولکس واگن، شیشه‌های جلو با قابلیت باز شدن، درهای بازشو، موتور 4 سیلندر، صندلی کابین جلو، دنده، داشبورد زاویه‌دار و سرعت سنج
- دارای 11 پنجره، پرده با طرح شطرنجی و آینه بغل
- در عقب بازشو و موتور خودرو با اجزای کامل
- فضای داخلی با نیمکت عقب، میز تاشو، کمد با آینه و تابلوی نقاشی
- نیمکت عقب با قابلیت تخت‌خواب‌شو و تاقچه عقب خودرو با گلدان
- ابعاد لگوی فولکس واگن کاروان 14 × 30 سانتی‌متر
- رنگ ثابت,قابل حمل,ضد حساسیت,غیر رسمی,باز و بسته شدن درب ها,بالا و پائین شدن سقف ماشین,باز و بسته شدن صندوق عقب
- فولکس واگن مدل T1 با جزئیات کامل و دقیق درون خودرو بوده و دارای قابلیت باز شدن درب های جلویی، درب جانبی کابین عقب، درب صندوق و درب موتور را نیز دارد.
سری :
تکنیک (TECHNIC)
جنس
پلاستیک ABS
قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی
ندارد
سری
کریتور
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...