لگو نبرد سوپرمن لیگ عدالت JUSTICE GUARD

SUPER HEROES

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 5 × 21 × 33 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 310 گرم
  • برند:: BELA
  • آیتم:: 10842
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
295,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگوی کمپانی بلا مدل 10842 دارای 219 قطعه است که با سه مینی فیگور همراه شده است.لگو بزرگ سوپرمن و کریپتو علیه لوبولگو مدافعین عدالت Justice guard اتحاد کریپتو Krypto و سوپرمن Superman از دنیای کمیکی دی‌سی  219 تکه با 3 آدمک لگویی و وسایل زیاد به همراه سفینه بزرگ لوبو Lobo و سلاح های کریپتونی از برند بلا Belaمی باشد.

محصولات مرتبط

لگو  سوپر من

لگو نبرد سوپر من: سوپر من یکی از شخصیت های ابر قهرمان و پرطرفدار در دنیا می باشد.او یک موجود بیگانه یتیم بود که سیاره اش به طور کامل نابود شده بود به زمین فرستاده شد.او در زمین بزرگ شد و به اولین و محبوب ترین ابر قهرمان کره زمین تبدیل شد.سوپر من دارای یک بدن فولادی و مقاوم در برابر ضربه های سهمگین و گلوگه و شمشیر و … می باشد.این شخصیت دارای قدرت پرواز است به طوری که میتواند به سرعت نور پرواز کند.همچنین توانایی پرتاب آتش از چشمانش را دارد.ساخت فیلم سوپر من 55 میلیون دلار هزینه داشت که این هزینه برای یک فیلم بسیار زیاد بود ولی با فروش 300 میلیون دلاری همه سازنده ها را شوکه کرد و باعث شد که قسمت های بعدی این فیلم محبوب را بسازند. این محصول لگو شخصیت سوپر من است که یکی از شخصیت های لگو محبوب در میان کودکان دنیا است.

لگو نبرد سوپر من

لگو نبرد سوپر من محصول برند BELA می باشد.این برند یکی از شرکت های بزرگ در ساخت اسباب بازی های لگو می باشد.این محصول دارای جعبه با ابعاد طول: 33 سانتی متر، عرض: 21 سانتی متر، ضخامت: 5 سانتی متر و با وزن 311 گرم می باشد. 

این لگو دارای 219 قطعه است که شامل ساخت:

  • آدمک سوپر من 
  • سگ سوپر من 
  • آدمک دشمن سوپر من به همراه سفینه جنگی اش که دارای تیر های پرتابی از جنس لگو است.
  • قطعات ساخت زندان کریپتونی سوپر من که با فشار دادن دکمه های زیر زندان آدمک سوپر من به بیرون پرتاب میشود و درب های زندان باز میشود.

این محصول برای کودکان بالای 6 سال ساخته شده است و سری SUPER HERO می باشد. 

اسباب بازی های لگو برای پرورش ذهن و بالا بردن تمرکز و افزایش خلاقیت در کودکان بسیار مناسب می باشد.اسباب بازی های لگو نینجا گو یکی از محصولات پر طرفدار در میان کودکان می باشند. 

توجه کنید که این محصول به دلیل داشتن قطعات ریز دور از دسترس کودکان زیر 3 سال نگهداری شوند. 

برای دیدن تمامی محصولات ما بر روی کلمه اسباب بازی لگو کلیک کنید. 

نقاط قوت محصول:

مناسب برای تقویت ذهن و بالا بردن قدرت تمرکز در کودکان

نقاط ضعف محصول:

این محصول به دلیل داشتن قطعات ریز دور از دسترس کودکان زیر 3 سال نگهداری شوند.                                     

لگوی ساختنی بلا طرح سوپر من

شرکت بلا (BELA) یک شرکت تولید کننده لگو های ساختنی می باشد که کارخانه آن در کشور چین بنا نهاده شده است.این شرکت لگوهای مختلفی اعم از سری های سوپر هیرو تولید می کند که در بین کودکان بخصوص پسر بچه ها بسیار پر طرفدار است.

محصول موجود شامل سفینه سوپر من و کریپتو می شود و دارای 219 قطعه پلاستیکی با کیفیت می باشد که قابلیت سرهم کردم و جدا کردن چند باره را دارند.تمامی قطعات کمپانی بلا قابلیت ترکیب با قطعات دیگر لگو ها را دارند و از این لحاظ دست شما را برای خلاقیت های بیشتر و ساخت مدل های جدید تر باز می گذارند.


خرید لگو سوپر من مدل 10842

مینی فیگور کریپتو

مینی فیگور های لگوی  bela مدل 10842 شامل سوپر من (SUPER MAN) همراه با سگ معروفش و همچنین شخصیت کریپتو می باشد.

همان طور که می دانید سوپر من از نظر کودکان یک شخصیت مثبت انیمیشنی است که برای دفاع از قانون می جنگد. و بچه ها برنامه های کارتونی و انیمیشن های این شخصیت را دیده اند و کاملا با آن آشنایی دارند. سوپر من دارای توانایی های ابر انسانی است که این توانایی ها بر جذابیت آن شخصیت در بین بچه ها افزوده است.

قیمت لگو سوپر من و کریپتوساختنی لگو مدل bela 10842لگو پسرانه بلا



لگو اتحاد کریپتو و سوپرمن علیه لوبو

از لگوهای سری لیگ عدالت Justice league که در دنیای لگوها به آنان مدافعین عدالت Justice guard میگویند، لگو مدافعین عدالت Justice guard اتحاد کریپتو Krypto و سوپرمن Superman با 219 تکه از لگوهای جالب میباشد. این لگو 3 آدمک شامل سوپرمن Superman، کریپتو Krypto و لوبو Lobo میباشد. در این لگو علاوه بر سه لگو آدمکی سفینه لوبو Lobo بوده که بسیار بزرگ و زیبا میباشد و این سفینه ده سلاح مختلف کریپتونی دارد که بر روی آن سوار میشود. این لگو، علاوه بر این یک زندان محفظه ای شکل با وسایل فراوان دارد که این لگو از مدل معروف بلا Bela میباشد. در این لگو لوبو Lobo پس از آزادی از برزخ لیمبو به سیاره خود برگشته و با سفینه بزرگی آماده کرده و به دنبال سوپرمن Superman میرود که او را در زمین پیدا میکند و همزمان با سوپرمن Superman و سگ او کریپتو Krypto به مبارزه میپردازد.

 درباره کریپتو ابرسگ Krypto the Superdog

تاریخچه حضور کریپتو Krypto در دنیای دیسی DC به سال 1955 میلادی ( 1334) برمیگردد که این قهرمان توسط اوتو بایندر  Otto Binder و کرت سواین Curt Swan پا به دنیای دیسی DC گذاشت.کریپتو Krypto در اصل سگ نگهبان سوپرمن Superman در سیاره خودش بوده که والدین سوپرمن Superman به همراه او کریپتو Krypto را هم میفرستند. پس از سقوط به زمین کریپتو Krypto هم مانند صاحبش سوپرمن قدرت های فرابشری به دست آورده و کریپتو Krypto دقیقا مانند سگ های زمینی که از قوه بویایی قویتری برخوردارند او نیز به نسبت سوپرمن Superman از قدرت بویایی بهتری برخوردار است. همچنین در پیش بینی خطرات و سرعت نیز از سوپرمن Superman بهتر است. در عین حال قدرت فیزیکی کمتری نسبت به سوپرمن Superman داشته و بهترین دوست و همراه سوپرمن Superman است. کریپتو Krypto در انواع لگوهای مدافعین عدالت Justice Guard حضور داشته و بیشتر این شخصیت در لگوهای با تعداد بالا و قطعات زیاد حاضر است.

درباره سوپرمن Superman

از محبوبترین و معروفترین شخصیت های کل دنیاهای کمیکی میتوان به سوپرمن Superman اشاره کرد که در دنیای دی‌سی DC توسط جری سیجل Jerry Siegel و جو شوستر Joe Shuster در سال 1938 میلادی (1318 شمسی) خلق شد. سوپرمن Superman که از سیاره کریپتون میباشد و نام کریپتونی اون کال-ال Kal-El میباشد و والدینش او را چند دقیقه قبل از نابودی سیاره توسط ژنرال زاد General Zod به زمین میفرستند.او پس از سقوط در مزرعه کنت توسط جاناتان Jonathan و Martha Kent مارتا کنت بزرگ میشود که آنها نام او را کلارک کنت Clark Kent میگذارند. کلارک پس از بزرگ شدن متوجه قدرت های فرابشری خود شده و همین او را میترساند و باعث شده برای حمایت از عزیزانش و مخفی کردن هویت خود نام سوپرمن Superman را برگزید و لباس مخصوص پوشید.او سپس به شهر گاتهام رفته و در یک خبرگزاری مشغول به کار میشود.پس از آن با بتمن Batman و سایر اعضای لیگ عدالت آشنا شده و به جنگ با اشرار زمینی و فرازمینی میپردازند.

از توانایی های سوپرمن Superman میتوان به صورت ماورای نور و عکس‌العمل های فوق سریع و پرتاب لیزر از چشم و بدن ضدضربه و فناناپذیر اشاره کرد و اینکه تنها نقطه ضعف این شخصیت این است که اگر ماده کریپتون ای به او برسد بشدت ضعیف و فناپذیر میشود.عمده شهرت این شخصیت با سری مرد فولادین Man of Steel، سوپرمن Superman، لیگ عدالت Justice League و بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت Batman Vs.Superman  Dawn of Justice میباشد.بازیگری سوپرمن Superman در تمامی این فیلم ها به عهده هنری کویل Henry Cavill میباشد. سوپرمن Superman از قویترین شخصیت های دنیای کمیکی دی‌سی DC و به طور کلی دنیای کمیک هاست.

 سوپرمن Superman و دنیای لگوها

سوپرمن Superman علاوه بر دنیای فیلم ها و سریال ها در دنیای لگوها نیز بسیار محبوب بوده و تقریبا در تمامی لگو های دنیای دی‌سی DC حضور دارد.سری لگوهای ابرقهرمانان Super Heroes، لیگ عدالت Justice League، مدافعین عدالت Justice Guard و ابرقهرمانان Supreme Hero حضور دارد که این لگوها در برندهای بلا Bela، دکول Decool و جی سی JISI وجود دارند و این لگوها در سری های لگو آدمکی و سری های تجمیعی، سری های متوسط و بزرگ موجود هستند. تقریبا بیشتر تنوع در بین لگوها را شخصیت سوپرمن Superman دارد و جز متنوع ترین شخصیت ها در سری های لگویی میباشد.

 درباره لوبو Lobo

لوبو Lobo یکی از ضدقهرمانان دنیای دیسی بوده که نخستین بار در سال 1983 میلادی (1362 شمسی ) توسط راجر اسلیفر Roger Slifer و کیث گیفن Keith Giffen خلق شد. لوبو Lobo شخصیتی خشن و قدرتمند از سیاره زارنیان Czarnian بوده و افراد این سیاره از جمله لوبو Lobo به قدرت فیزیکی بالا و شهامت معروف هستند.در دنیای دیسی DC بوده که توانایی استفاده از انواع سلاح های بزرگ و کوچک و سبک و سنگین را دارد.نارنجک و زنجیر تیتانیومی و دستکش آهنی برای مبارزات نفری و از راه دور بسیار مورد استفاده این شخصیت میباشد. لوبو Lobo همچنین در انواع لگوهای مدافعین عدالت Justice Guard حضور داشته و در لگو ها هم مانند دنیای کمیکی انواع سلاح و سفینه های بزرگ و جالب را دراختیار دارد.او دشمن اصلی سوپرمن Superman بوده و بیشتر قهرمانان دنیای دیسی را به مشکل می اندازد.

 چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ،چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند.

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

سوپرمن یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در چندین فیلم، مجموعه تلویزیونی و بازی ویدئویی حضور یافته‌است. این شخصیت توسط نویسنده جری سیگل خلق شده‌است؛ که اولین بار در شماره ۱ از مجله «کمیک‌های اکشن» ماه ژوئن سال ۱۹۳۸ به مردم معرفی شد. این شخصیت با لقب مرد پولادین نیز یاد می‌شود. او معشوقهٔ دوست روزنامه‌نگار خود لوئیس لین است و دشمن دیرینهٔ وی مخترع نابغه لکس لوتر می‌باشد. سوپرمن همچنین دوست بسیاری از ابرقهرمان‌های دیگر جهان دی‌سی، از جمله بتمن و واندر وومن به‌شمار می‌رود.

اندازه بسته بندی
5 × 21 × 33 سانتی متر
وزن با بسته بندی
310 گرم
برند:
BELA
آیتم:
10842
تعداد قطعات
219 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
2 عدد فیگور
1عدد فیگور حیوان
رنگ لگو
مشکی
سبز
مقیاس مینی فیگور
1:1
سری لگو
بلوک های ساختمانی
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ویژگی‌های کلیدی محصول
با ترکیب لگو 10843 میتوان یک لگو ترکیبی ساخت
دسته:
اسباب بازی, اسباب بازی فکری, اسباب بازی لگو
هدف بازی :
ساختنی
تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودکان
ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سبک بازی:
تصویری
فضایی
حرکتی
جنبشی
تعداد بازیکنان
1 نفر
مدت زمان بازی
بیشتر از یک ساعت
سطح لگو:
پیشرفته
نام سری
سوپر هیرو
FRIENDS
جنس محصول:
پلاستیک مرغوب
محتویات بسته:
دفترچه راهنما
قطعات لگویی
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
نقش پردازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...