لگو نبرد ربات بتمن علیه زن گیاهی 11234

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام لگو:: نبرد ربات بتمن و پیچک
  • نام سری: BATLEADER
  • اندازه بسته بندی: 6 × 28 × 35 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 480 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
520,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو ربات بتمن در مقابل ربات پیچک                                                                                                                      لگو مدل ربات بتمن و فلش BELA 11234 دارای 419 قطعه لگو ساختنی رنگی می باشد و یکی از لگو های جذاب از سری لگو های BatLeader می باشد که دارای شخصیت های بسیار جذاب بتمن و فلش میباشد. این لگو دارای 4 عدد شخصیت مینی فیگور می باشدابعاد بسته بندی 6*28*35 سانتی متر می باشد. کیفیت ساخت قطعات و جفت شدن خوب قطعات با هم از ویژگی های این محصول است.                                                                

محصولات مرتبط

لگو نبرد ربات بتمن و پیچک

اسباب بازی لگو نبرد ربات بتمن و پیچک ساخت برند BELA می باشد. برند BELA یکی از برند های متنوع و بزرگ در زمینه ساخت اسباب بازی لگو می باشد. این محصول دارای بسته بندی جعبه با ابعاد ، طول : 35 سانتی متر ، عرض : 28 سانتی متر ، ضخامت : 6 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. اسباب بازی های لگو بتمن به دلیل محبوبیت زیادی که در بین کودکان دارند میتوانند یکی از هدیه های عالی و بی نظیر برای آنها باشد. این محصول دارای وزن 480 گرم می باشد. اسباب بازی لگو نبرد بتمن و پیچک دارای 419 قطعه است. محتویات درون جعبه شامل قطعات ساخت یک ربات بتمن و شخصیت بتمن ، قطعات ساخت شخصیت پیچک به همراه درخت های محافظ مخصوصش ، قطعات ساخت شخصیت فلش و یک دشمن بتمن می باشد. 

ربات بتمن قابلیت پرتاب تور برای دستگیری دشمنان را دارد. همچنین اسلحه های دشمن بتمن و شخصیت پیچک قابلیت پرتاب تیر از جنس لگو را دارند. اسباب بازی های لگو نبرد ربات بتمن و پیچک به دلیل داشتن قطعات ریز بهتر است که آنها را دور از دسترس کودکان زیر 3 سال نگهداری شوند.

فواید اسباب بازی لگو :

قطعات لگو بدون استفاده از چسب و قیچی به راحتی از یکدیگر جدا می شوند و به همدیگر متصل می شوند. اسباب بازی های لگو دارای فواید بسیار زیادی برای فرزندان شما می باشد. فواید این اسباب بازی ها حتی میتواند در آینده شغلی آنها نیز تاثیرات بسیار زیادی بگذارد. از مهم ترین فواید بازی با لگو ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

این نوع اسباب بازی ها برای تقویت ذهن و بالا بردن خلاقیت در کودکان بسیار مفید می باشند. اسباب بازی های لگو کودکان شما را با انواع اشکال هندسی و اخت انها آشنا می کند. به دلیل داشتن رنگ بندی های زیاد فرزندان شما را با انوع رنگ بندی آشنا می کند. باعث تقویت قوه تخیل و افزایش قدرت داستان سرایی در کودکان می شود. اسباب بازی های لگو مانند بقیه وسایل بازی مانند ماشین و عروسک و … برای کودکان شما تکراری نمی شوند. چون کودکان شما میتوانند با قطعات این محصولات هر شکل و اجسامی که بخواهند درست کنند. 

اسباب بازی های لگو می تواند یک سرگرمی مناسب و بی خطر برای فرزندان شما باشد. این اسباب بازی ها هرچه قطعات ریزتر و بیشتری داشته باشند جسم و شکل ساخته از ظرافت و زیبایی بی نظیری بر خوردار می باشد. 

لگو بتمن علیه پویزن آی‌وی

لگو بتمن علیه پویزن آی‌وی شامل یک ربات بتمن به همراه چهار مینی فیگور کوچک از سری بتمن می باشد. در این ست اسباب بازی لگو بتمن و لگو فلش به مبارزه با لگو پویزن آی وی و لگو فایرفلای می پردازند. هر یک دارای سلاح های هستند که در طول مبارزه از آن استفاده می کنند. وسایل مانند تور و تفنگ کامل در مجموعه به چشم می خورد.

اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,

شخصیت موجود در اسباب بازی لگو :

بتمن : شخصیتی شناخته شده در مجموعه های ابرقهرمانان و کمیک می باشد که فیلمهای بسیار زیادی از این شخصیت ساخته شده است. شخصیتی انسان دوست که به کمک مردم می آید و با حالت خفاش گونه خود دشمنان را شکست می دهد.

ربات بتمن : در این مجموعه یک ربات ۱۷ سانتی متری قرار دارد که دارای وسایل جنگی مانند تیغه گردان است و در دست دیگه پنجه های که می تواند دشمن را نابود کند. این ربات از قسمتهای مختلف مفصل داشته و قابلیت تنظیم در حالت مختلف را دارد.

فلش : از شخصیت های مشهور کمیک است که به سرعت بالا شهرت داشته و در این مجموعه لباس جدید خود را بر تن دارد. فلش یک اسلحه شلیک شده در دست دارد که به کمک بتمن می آید و با دشمن روبروی می شود. فلش از جمله شخصیت های محبوب در بین کودکان است.

پویزن آی وی : دختر گیاهی که یک گیاه شناس بوده و بعدها تبدیل به شرور می شود. این شخصیت قابلیت جذب گیاهان را به خود دارد و با همین قدرت به مبارزه می پردازد. در این مجموعه پویزن بروی یک درخت سوار است که حدود ۱۷ سانتی متر ارتفاع داشته و با بتمن مبارزه می کند.

فایر فلای : یا مرد آتشین پرنده که با شعله های آتش بازی می کند و دارای یک شعله پخش کن در پشت خود است. این شخصیت نیز یک شرور می باشد که بر علیه بتمن مبارزه می کند. در این مجموعه او نیز بروی یک سکو حدود ۱۰ سانتی متری قرار گرفته است.

این مجموعه اسباب بازی لگو از 419 قطعه بلوک ساختنی تشکیل شده است که همگی از جنس پلاستیک با کیفیت هستند و در درون یک جعبه مقوا ۳۵ سانتی متری هستند. درون جعبه یک دفترچه راهنما نیز وجود دارد که تمام مراحل ساخت را بصورت مجزا با تصویر توضیح داده شده است. از تصاویر استفاده شده تا در هر کشوری و یا هر زبانی بتوان از آن استفاده کرد و احتیاجی به دانستن زبان خاصی نباشد.

اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,

این سری از اسباب بازی برای گروه سنی بالای شش سال طراحی شده است تا کودک بتواند با خلاقیت خود و استفاده از ذهن خود بازی را به پیش ببرد. در پایان بازی او چند شخصیت محبوب دارد و یک سازه خوب که می تواند با آنها تصویر سازی کرده و بازی کند. این مجموعه جدید در سال ۲۰۱۹ طراحی شده است و برگرفته از فیلمهای کمیک بتمن می باشد.

مشخصات اسباب بازی لگو بتمن و پویزن آی‌وی :

» شامل419 قطعه بلوک ساختنی رنگی

» دارای ۴ لگو مینی فیگور کوچک

» شامل مینی فیگور پویزن آی وی، فلش، بتمن و فایرفلای

» بسته بندی جعبه ای 28 * ۷ * ۳۵ سانتی متر

» ارتفاع ربات بتمن ۱۷ سانتی متر

» ارتفاع شاخه های پویزن ۱۳ سانتی متر

» دارای وسایل جنگی مختلف

» مفاصل قابل حرکت و تنظیم بروی ربات

» دارای دفترچه راهنما تصویری

» مناسب کودکان بالای شش سال

» جنس پلاستیک با کیفیت

» قطعات هماهنگ با لگو اصل

نام لگو:
نبرد ربات بتمن و پیچک
نام سری
BATLEADER
اندازه بسته بندی
6 × 28 × 35 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
480 گرم
برند:
BELA
تعداد قطعات
419 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
آیتم سری :
11234
رنگ لگو
مشکی
سبز
تعداد فیگور در ست:
4 عدد فیگور
دارای ربات
بتمن
فلش
فایرفلای
پویزن
خطر بلعیدن
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
جنسیت
پسرانه
دخترانه
جنس محصول
پلاستیک فشرده
سطح لگو
متوسط
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی میباشد
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...