لگو موتور پلنگ سیاه و تور 11505

AVENGER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع محصول :: لگو تور و پلنگ سیاه
  • سری: AVENGER
  • اندازه بسته بندی: 5/8 × 20 × 29 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 345 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
560,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو تور و پلنگ سیاه (LARI-11505) لگو تور و پلنگ سیاه : اسباب بازی های لگو شخصیت تور و پلنگ سیاه دارای محبوبیت بسیار زیادی در میان کودکان می باشند. این محصول ساخت برند LARI می باشد. برند LARI یکی از برند های متنوع در زمینه ساخت اسباب بازی های لگو می باشد. این محصول دارای جعبه با ابعاد، طول: 29 سانتی متر، عرض: 20 سانتی متر، ضخامت: 5/8 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. لگو ثور و پلنگ سیاه به همراه جعبه دارای وزن 345 گرم می باشد. لگو تور و پلنگ سیاه از سری AVENGER است. این محصول دارای 244 قطعه لگو رنگی از جنس پلاستیک فشرده می باشد.

محصولات مرتبط

لگو موتور بلک پنتر و تور اونجرز 2 برند لاری LARI 11505

این محصول یک لگو از موتور بلک پنتر و تور است که دارای 244 قطعه لگوی ساختنی رنگی و 3 عدد مینی فیگور مانند بلک پنتر و تور است. کیفیت ساخت قطعات و جفت شدن خوب قطعات با هم از ویژگی های شرکت محصولات شرکت بلا BELA است. این محصول با نام تجاری جدید LARI 11505 به بازار عرضه است.

محتویات درون جعبه این اسباب بازی لگو شامل قطعات ساخت :

  1. شخصیت تور به همراه چکش مخصوصش 
  2. شخصیت پلنگ سیاه و یک عدد موتور به همراه قابلیت پرتاب تیر از جنس لگو می باشد 
  3. ساخت قطعات یک عدد شخصیت دشمن پلنگ سیاه و تور به همراه یک جت تک نفره با قابلیت پرتاب تیر و یک عدد زنجیر از جنس لگو می باشد 

کد اسباب بازی لگو تور و پلنگ سیاه 11505 می باشد. توجه کنید که اسباب بازی های لگو به دلیل داشتن قطعات ریز برای کودکان زیر 3 سال مناسب نمی باشند.

فواید بازی با اسباب بازی های لگو تور و پلنگ سیاه :

اسباب بازی های لگو امروزه محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی در میان کودکان در جهان دارند. این محصولات می توانند جز یکی از هدیه های بی نظیر برای عزیزان شما باشد. اسباب بازی های لگو دارای فواید بسایر زیادی برای فرزندان شما می باشند. بازی با این اسباب بازی ها میتواند در آینده شغلی کودکان شما نیز تاثیرات بسیار زیادی بگذارند. از فواید این محصول میتوان به این موارد اشاره کرد. 

فرندان شما ساعت ها مشغول بازی با این اسباب بازی ها می شوند. فرزندان شما بعد از تکمیل کردن شکل مورد نظر احساس غرور و قدرت می کنند. فرزندان شما میتوانند با این اسباب بازی های به صورت گروهی بازی کنند. بازی گروهی کمک میکند تا فرزندان شما اجتماعی تر شوند و انجام کار گروهی را یاد بگیرند. اسباب بازی های لگو باعث تقویت ذهن و افزایش خلاقیت در کودکان می شود. لگو های شخصیت ابر قهرمانان به کودکان این امکان را میدهد تا خودشان را جای شخصیت محبوبشان بگذارند. این کار باعث می شود تا قدرت تخیلشان افزایش پگیدا کند. همچنین این محصولات باعث تقویت داستان سرایی در کودکان می شود. 

نوع محصول :
لگو تور و پلنگ سیاه
سری
AVENGER
اندازه بسته بندی
5/8 × 20 × 29 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
345 گرم
برند:
LARI
آیتم سری :
11505
تعداد قطعات
244 گرم
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
رنگ لگو
مشکی
طوسی
زرد
سرمه ای
تعداد فیگور در ست:
3 عدد فیگور
ویژگی لگو
قابلیت پرتاب تیر
خطر بلعیدن
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
جنس
پلاستیک فشرده
محتویات درون جعبه
قطعات ساخت شخصیت تور و پلنگ سیاه به همراه یک موتور ، قطعات ساخت یک عدد دشمن ثور و پلنگ سیاه به همراه وسیله مبارزه
جنسیت لگو
پسرانه
رده سنی:
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...