لگو موتور بتمن و رابین علیه مرد یخی 11350

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 5/7 × 20 × 29 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 270 گرم
  • برند:: LARI
  • آیتم:: 11350
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
310,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو ماشین دوتایی بتمن و رابین علیه آقای فریزلگو مبارزه بین بتمن Batman و رابین Robin علیه آقای فریز Mr.Freeze با ماشین های جداشو یا موتور های دوتایی از سری رهبر خفاشی Bat Leader با 216 قطعه به همراه 3 مینی فیگور و وسایل مختلف بسیار از برند لاری lari.لگو مبارزه بتمن و رابین با مستر فریز در سری لگو ها ، سری لگوهای شخصیت های دی سی از محبوبیت خاصی برخوردارند. بتمن مهم ترین و بزرگترین و قدیمی ترین شخصیت دی سی می باشد.لگو مبارزه بتمن و رابین با مستر فریز از برند LARI مناسب برای افراد 6 سال به بالا می باشد.در این لگو علاوه بر بتمن ،رابین و مستر فریز هم وجود دارند.در این لگو رابین و بتمن به مبارزه با مستر فریز می پردازند .

محصولات مرتبط

لگو ماشین های چسبان بتمن و رابین در نبرد با آقای فریز

از سری لگو های با کیفیت برند لاری Lari و دنیای رهبر خفاشی Bat Leader ، لگو 216 قطعه ای موتور های دوتایی بتمن Batman و رابین Robin علیه آقای فریز Mr.Freeze میباشد. این لگو شامل 3 مینی فیگور از شخصیت های آقای فریز Mr.Freeze ، رابین Robin و بتمن Batman میباشد. در این لگو دو آدمک بتمن Batman و رابین Robin دو موتور داشته که این دو موتور بهم متصل می شوند و تبدیل به یک ماشین میشوند که هر دوی این مینی فیگور ها میتوانند در آن بنشینند. هر دو موتور تیر پرتاب کن می باشند.

در این محصول وسایل مختلف زیادی وجود داشته و مینی فیگور ها سلاح های زیادی دارند. در این لگو آقای فریز Mr.Freeze یک تفنگ یخ کننده داشته ، رابین Robin یک شمشیر ژاپنی کاتانا و بتمن Batman  سلاح قلابی خود را داشته که تیر هم پرتاب میکند . آقای فریز Mr.Freeze هم یک جت اسکی یخی داشته که آدمک آن میتواند در این جت اسکس بنشیند . 

 درباره بتمن Batman 

از سری قهرمانان دنیای کمیکی دیسی DC که توسط باب کین Bob Kane و بیل فینگر Bill Finger در سال 1939 میلادی (1318 شمسی) خلق شد که در ابتدا بسیار مورد توجه مردم قرار داشت و در دهه های اخیر عمده شهرت این شخصیت بخاطر بازی در فیلم های کریستوفر نولان Christopher Nolan با بازی کریستین بیل Christian Bale میباشد و البته در دنیای هالیوودی فیلم های بسیاری از شخصیت بتمن Batman درست شده که بازیگران زیادی داشته و مانند سایر قهرمانان دنیای کمیکی بوده. در این چند سال اخیر نیز فیلم هایی مانند بتمن علیه سوپرمن Batman Vs. Superman و لیگ عدالت Justice League نیز ساخته شده که نقش آن را بن افلک Ben Affleck بازی کرده و انیمه ها و کارتون های بسیاری نیز از بتمن Batman شاهد بودیم.

بروس وین Bruce Wayne ، پسر توماس وین Thomas Wayne، شخصیت ثروتمند گاتهام Gotham در صنایع دفاعی بوده که پس از کشته شدن توماس و همسرش که والدین بروس بودند، بروس در کودکی منزوی و افسرده شده و برای رهایی از این تفکرات به تبت میرود. بتمن که از نوجوانی در رشته های رزمی فعالیت داشته در تبت مورد توجه راس الغول Ra's al Ghul قرار گرفته و وارد لیگ سایه Shadow League میشود و در آنجا آموزش های ویژه رزمی و نظامی میبیند. اما پس از مدتی به بدذاتی لیگ سایه و راس الغول Ra's al Ghul پی میبرد و به سختی از دست آنها فرار کرده و به شهر گاتهام Gotham باز میگردد . بتمن Batman که حالا قدرتمند بوده و با استفاده از تکنیک ها و توانایی های جدید خود و همچنین ادوات نظامی کارخانه تولید اسلحه خودش به جنگ خلافکاران بتمن Batman میرود.

بتمن Batman در دنیای لگوها و توانایی های او

بتمن Batman در دنیای لگو ها چندین فیلم داشته که به جنبه های دیگری از داستان بتمن Batman میپردازند و تمامی دشمنان و دوستان بتمن Batman در دنیای فیلم های لگویی حضور دارند . از سری فیلم های این شکلی بتمن لگویی 1 و 2 بوده که فیلم های جذابی میباشند و اکثر لگو های مورد علاقه کودکان در این فیلم ها حضور دارند . درسری لگو های قابل ساخت بتمن در بسیاری از مینی فیگور های برندهای مختلف حضور دارد و همچنین در سری لگوهای بزرگ لیگ عدالت Justice League ، مدافعین عدالت Justice Guard ، بت هیرو خفاش قهرمان Bat hero ، رهبر خفاشی بت لیدر Bat Leader و قهرمان بزرگ Supreme Hero حضور دارد . هر کدام از این سری لگو ها شامل قهرمانان و شروران کمیک دی‌سی میباشند که شما را به دنیای لگویی کمیک دیسی DC میبرند. بتمن Batman در میان شخصیت های کمیکی به قدرت بدنی بالا و بلدبودن 80 مدل ورزش رزمی و استفاده از ادوات و ابزار خاص برای جنگ با دشمنان معروف است.

 درباره رابین Robin

در سال 1940 میلادی ( 1319 شمسی ) خالقین بتمن Batman یعنی بیل فینگر Bob Kane  باب کین، Bill Finger و جری رابینسون Jerry Robinson تصمیم به خلق همکاری برای بتمن Batman در دنیای کمیکی دی سی DC شدند . داستان رابین Robin از آنجایی شروع شد که یک آکروبات و ژانگولر در سیرک شهر گاتهام به نام دیک گریسون Dick Grayson شهرت زیادی کسب کرده و پول فراوانی برای سیرک به همراه  می آورد. دیک گریسون Dick Grayson که در اصل همان رابین Robin میباشد . رییس خلافکاران منطقه ای که رابین Robin در آنجا سیرک دارد تصمیم به اخاذی از انها میکند و در این مسیر پدر و مادر رابین Robin کشته میشوند.

رابین Robin در راه مبارزه با خلافکاران به شدت مجروح شده و بتمن Batman او را نجات میدهد و به غار خود میرود . رابین Robin و بتمن Batman سپس به دنبال رییس خلافکاران رفته و او را مجازات کرده و انتقام میگیرند . از آن به بعد هم همکاری رابین Robin و بتمن Batman برای به دام انداختن خلافکاران شهر گاتهام Gotham ادامه داشت. از توانایی های رابین Robin میتوان به حرکات آکروباتیک سریع و واکنش بالا و مهارت در مبارزات تن به تن و مخفی کاری اشاره کرد.

رابین Robin در بسیاری از لگوهای دی سی DC حضور داشته و مینی فیگور و لگوهای بزرگ و متوسط زیادی از او در دسترس میباشد . از سری لگوهای بت هیرو Bathero تا مینی فیگورهای ابر قهرمانان Super Heroes این شخصیت در آنها حضور داشته و در سری لگو های برند اس وای SY حضور پررنگ تری داشته و در برند بلا Bela نیز لگو رابین Robin موجود است.

 درباره مستر فریز Mr.Freeze

در بین ابرشروران و ضدقهرمانان دنیای دیسی DC ، مستر فریز Mr.Freeze از بقیه دلرحم تر میباشد . این شخصیت که نخستین بار سال 1959 میلادی (1338 شمسی) توسط دیو وود Dave Wood و شلدون مولدوف Sheldon Moldoff به دنیای دیسی DC معرفی شد و این شخصیت یک متخصص برودت شناسی بوده که برای نجات همسر خود از بیماری صعب العلاج دست به آزمایشات خطرناکی در همین زمینه میزند که یکی از راه ها پوشیدن لباسی در دمای زیر صفر است. این شخصیت با آزمایشات خطرناک خود جان مردم و شهروندان گاتهام Gotham را به خطر میندازد و توسط سایر ابرشروران اغفال میشود. به همین منظور بتمن Batman در چندین نبرد مقابل این شخصیت قرار میگیرد. 

 مستر فریز Mr.Freeze و دنیای لگو ها

مستر فریز Mr.Freeze  در بین لگو ها همیشه در سری بت هیرو خفاش قهرمان Bat hero حضور دارد و معمولا سلاح ها و وسیله های متنوعی به همراه خود دارد که شامل  ماشین ، موتور ، ربات میباشد. بسیاری از کودکان مینی فیگور های این سری را دوست دارند و چندین مدل مینی فیگور از این شخصیت وجود داشته و یا در لگوهای بزرگ چندین مدل از این شخصیت وجود دارد. لگوهای مستر فریز اغلب در برند اس وای SY وجود دارد.

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی، چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل، تکنیک Technic، آرشیتکت Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero، مدافعین عدالت Justice Guard ، بت لیدر Batleader، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد. در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

ویژگی های لگو مبارزه بتمن و رابین با مستر فریز :

  • برند : LARI
  • کد کالا : 11350
  • سری : بتمن – دی سی
  • نوع لگو : پسرانه
  • تعداد قطعات : 216 قطعه
  • تعداد آدمک : 3 عدد
  • مناسب برای سن : بالای 6 سال
  • کیفیت : عالی
  • عرضه کننده : کمیک کلاب
اندازه بسته بندی
5/7 × 20 × 29 سانتی متر
وزن با بسته بندی
270 گرم
برند:
LARI
آیتم:
11350
تعداد قطعات
216 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
3 عدد فیگور
رنگ لگو
مشکی
سفید
سری لگو
سریلگو های بلوک های ساختمانی
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست ( دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
دارای بسته بندی
و جعبه می باشد
سری :
بتمن – دی سی
نوع لگو
پسرانه
کیفیت :
عالی
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...