لگو ماشین عقبکش 3411

TECH BRICKS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6 × 19/5 × 29 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 370 گرم
  • برند:: BRICK
  • مناسب برای سنین: 6 سال به بالا
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
299,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

معرفی ساختنی دکول مدل OFF-ROADER 3411 ساختنی دکول مدل off-roader 3411 یک ساختنی 160 قطعه برای کودکان بالای شش سال است. این ماشین جذاب بعد از ساخت به واسطه ی قطعه ی مکانیکی که دارد می تواند حرکت کند و از نوع عقب کش است. بازی کردن با آجره های لگو یکی از سرگرمی های پسر بچه هاست و این سرگرمی به خصوص وقتی سازه ی نهایی یک ماشین عقب کش باشد می تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز شود. از فواید بازی کردن با آجره های لگو می توان تقویت مهارت دست، افزای دقت و تمرکز و پرورش خلاقیت را نام برد. لگو مدل 3411 به شکل یک ماشین افرود طراحی شده و دارای 160 قطعه می باشد. لگو دکول مدل OFF-ROADER 3411 یک لگوی محبوب 160 تکه است که شکل اصلی آن یک ماشین جذاب چهارچرخ بزرگ به قطر 3.5 سانتی متر است و در یک بسته بندی به ابعاد 6×19/5×29 سانتی متر قرار گرفته است.

محصولات مرتبط

لگو ماشین

لگو ماشین افرود (ماشین مسابقه ابی رنگ) که یک لگو پسرانه است ساخت شرکت معتبر دکول یا دیکول (Decool) بوده و دارای 160 قطعه کوچک لگو برای سر هم کردن و ساختن یک ماشین زیبا می باشد.

لگوی 3411 و لگو های مشابهی چون 3412، 3413، و 3414 همگی در یک دسته قرار دارند و شباهت های زیادی با هم دارند و قابلیت ترکیب کردن و ساخت ماشین های بزرگتر و پیچیده تر را به شما می دهند.

خرید لگو دکول 3411

قطعه های این محصول که به دانه های لگو معروف هستند دارای کیفیت بالا و چفت شوندگی خیلی خوبی هستند. در کل تجربه کاری ما در انتخاب و فروش لگو ها نشان داد که تمامی محصولات شرکت دکول دارای کیفیت بسیار خوب و قابل قبولی می باشند و شما در هنگام کار و بازی کردن با محصولات این شرکت احساس بی کیفیتی در قطعات آنها نخواهید کرد.

محصول موجود یک ماشین طرح افرود می باشد و طرفداران زیادی در بین پسر بچه ها دارد و از مزایای این محصول امکان استفاده از قطعات آن در ترکیب کردن با دیگر لگو ها می باشد که باعث شده شما بتوانید طرح های بسیار خلاقانه و نامحدودی را بسازید و حسابی با آنها سرگرم شوید.

لگو دکول

لگو هایی از این دست مناسب برای بچه های پنج سال به بالا می باشد. البته سنی که فروشگاه اسباب بازی کودک پلاس به آن اشاره می کند با توجه به تجربه زیاد در فروش و بازخورد گرفتن از مشتریان می باشد. و ممکن است با توجه به هوش و استعداد بچه ها و تجربه کار آنها با لگو تغییر کند. مسلما کودکانی که از همان سنین ابتدایی با لگو های دانه درشت مثل خانه سازی، بازی را شروع می کنند و والدین وقت بیشتری با آنها می گذرانند، مهارت های آنها خیلی سریع تر رشد می کند و چالش های ساخت لگو ها را سریع تر و بهتر حل می کنند.

تصاویر و دفترچه لگو دکول 3411

توصیه همیشگی ما به والدین گرامی این است که هر چقدر که می توانند با کودکان خود وقت بگذرانند و با آنها کار کنند و مطمئن باشند که سرمایه گذاری بر روی بازیهای فکری و سر هم کردنی و لگو ها یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی است که می توان برای آینده کودک خود انجام دهند.

این محصول 160 قطعه ای دارای مزیت های زیادی می باشد که در پایین به چند تای آن اشاره می کنیم :

1- سبک وزن بودن محصول و قطعات آنها

2- دوام بالا در سرهم کردن و جدا کردن های پیاپی به دلیل بکار گرفتن مواد اولیه با کیفیت

3- امکان ترکیب با دیگر لگو ها و ساخت مدل های جدید و خلاقانه تر

4- به همراه داشتن دفترچه راهنما برای کمک به مبتدیانی که تازه کار کردن با لگو را آغاز کرده اند. دفترچه راهنمای این محصول تصویری بوده و جز به جز، سر هم کردن محصول را آموزش می دهد و کودکان بدون نیاز به هیچ دانشی می توانند با استفاده از تصاویر موجود در دفترچه به راحتی محصول را اسمبل کند و قططعات آن را در هم چفت کند.

5- قابلیت حرکت دادن و بازی با ماشین ساخته شده یکی دیگر از مزایای این محصول می باشد.

خرید اسباب بازی  lego 3411

لگو ترکیبی ماشین مسابقه ای دکول مدل ۳۴۱۱+۳۴۱۲ یک اسباب بازی مهیج و فکری برای کودکانی که آرزوی ساختن یک ماشین مسابقه ای ترکیبی دارند.

با لگو ترکیبی ماشین مسابقه ای دکول مدل ۳۴۱۱+۳۴۱۲ کودک با فکر و خلاقیت خود با ترکیب ۲ لگو یک ماشین مسابقه ای زیبا را طراحی میکند و خلاقیت خود را در ساختن یک وسیله بازی نشان می دهد. لگو ترکیبی ماشین مسابقه ای دکول مدل ۳۴۱۱+۳۴۱۲ بعد از تکمیل شدن تبدیل به یک ماشین مسابقه ای عقبکش سرعتی شده و کودک در خیال خود با ماشینی که ساخته می تواند آن را به حرکت درآورده و مسابقه بدهد. لگو ترکیبی ماشین مسابقه ای دکول مدل ۳۴۱۱+۳۴۱۲ بهترین وسیله برای سرگرم شدن کودک عزیزتان و به چالش کشیدن کودک برای ساختن یک وسیله بازی است.

لگو ترکیبی ماشین مسابقه ای دکول مدل ۳۴۱۱+۳۴۱۲  مناسب برای کودکان ۵ سال به بالا

لگو ۳۴۱۱ ۱۶۰ تکه

لگو ۳۴۱۲ ۱۵۸ تکه

جمعا : ۳۱۸ قطعه

موتور داخل ماشین دارای خاصیت عقبکش می باشد. (زمانی که ماشین به عقب کشیده و رها میشود به سرعت حرکت میکند).

اندازه بسته بندی
6 × 19/5 × 29 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
370 گرم
برند:
BRICK
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد قطعات
160 قطعه
رنگ لگو
آبی
قرمز
مشکی
ویژگی
عقبکش
نام لگو
off- roader racer (مسابقه آفرود)
مقیاس چرخ لگو :
1:1
ویژگی لگو
ترکیب این لگو با لگو 3412 می توان یک لگو جدید دیگر ساخت
ساخت کشور
چین
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
سری
تکنیک (technic)
توضیحات :
قطعات پلاستیک با کیفیت بالا
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری - پرورش خلاقیت - فکری
کمک به اموزش و خلاقیت
تقویت هوش فضایی
افزایش دقت و تمرکز
تقویت مهارت داستان پردازی
تقویت مهارت دست
کمک به تمرکز
آموزشی
تقویت توانایی حل مسئله
جنس بدنه
پلاستیک مقاوم ABS
باطری خور
نیست
جنسیت
پسرانه
باطری خور
نیست
جنس محصول
پلاستیک فشرده
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...