لگو قصر دیو و دلبر 10565

Bella PRINCESS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 5 × 27/7 × 41 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 595 گرم
  • برند:: BELA
  • آیتم سری :: 10565
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
798,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو قصر دیو و دلبردر سری لگو ها، سری لگوهای انیمیشنی شخصیت های دیزنی از محبوبیت خاصی برخوردارند. لگو قصر دیو و دلبر از برند SY مناسب برای افراد ۶ سال به بالا می باشد. بل (Belle) از محبوب ترین شخصیت های دخترانه دیزنی می باشد. دیو و دلبر (Beauty And The Beast) یکی از بهترین فیلم ها و انمیشین های دیزنی می باشد. در ایران نیز این شخصیت طرفداران زیادی به خصوص در بین کودکان دارد. شامل دو عدد مینی فیگور دیو و بل می باشد.

محصولات مرتبط

لگو قلعه دیو و دلبر

همانقدر که ساختن یک شی جدید برای کودکان جذاب است، خراب کردن بدون واهمه اسباب بازی ها نیز پاسخ به سوالات بیشمار ذهن آنها بشمار می رود، لذا ساختن و خراب کردن و دوباره ساختن برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است و ضمن تقویت خلاقیت، هوش ریاضی و هوش فضایی و تجسمی مهارت های متعددی مثل توانایی دست و انگشتان ظریف کودک، هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد بنفس و… نیز تقویت می شود.

یکی از انواع بازی های فکری لگو ها هستند. لگوها، بیشتر برای کودکان زیر ۱۰ سال مورد استفاده قرار میگیرند. شما میتوانید در این بخش، بهترین اسباب بازی برای پرورش خلاقیت را برای کودک خود خریداری نمایید و اینگونه به او کمک کنید تا استعدادهایش شکوفا شود و شاهد پیشرفت روز افزون او باشید. همچنین باعث میشود تا ساعت ها کودک شما را سرگرم کند و از انجام کارهای خطرناک مانند دست زدن و بازی با وسایل آسیب زا جلوگیری کند. اسباب بازی ها و بازی های متنوعی که در دنیای زیبا و رنگارنگ کودکان وجود دارد علاوه بر سرگرم کردن کودکان، هر کدام به تنهایی وظیفه آموزش پرورش خلاقیت در کودکان را به همراه دارد. ما در اینجا با فراهم آوردن امکان خرید لگو اسباب بازی های متنوع برای کودکان تاثیر مهمی که لگو ها در آینده و بزرگسالی کودکان به همراه دارد فراهم کرده ایم.

با توجه به تاثیرات ارزشمند لگو بازی بر توانایی های کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، خرید این محصولات هدیه ای بسیار ارزشمند برای آنها محسوب می شود.

این لگو ساخت شرکت Bela می باشد و دارای ۳۷۶ قطعه لگو است.

ویژگی ها :

  • لگو یک بازی بسیار متنوع است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. کودکان و بزرگسالان بارها و بارها می توانند قطعات آن را جدا کرده و با بهره گیری از قوه ی خلاقیت خود سازه های جدید بسازد.
  • بازی با لگو در هیچ گروه سنی متوقف نمی شود. این بازی که امروزه از آن در سایر صنعت ها، مهندسی ها و تحقیقات استفاده می شود، برای تمام گروه ها و انسان ها ساخته شده و تنها با شکل گیری مهارت های جدید در انسان، قدرت ساخت سازه های پیچیده تر بالا می رود.
  • ساخت بازی لگو در صورتی که از لگو های استاندارد استفاده کنید بسیار با دقت و ریزبینی انجام شده است.

به طوری که اگر دو قطعه ی بازی با فاصله زمانی ۱۰ سال از هم ساخته شده باشند، به راحتی به هم متصل می شوند. همچنین نوع اتصال به گونه ای است که به راحتی از هم جدا می شود اما سازه ی شما به راحتی خراب نخواهد شد.

‏مهارت ها :

  • هوش فضایی : چگونگی کمک به تفکر سه بعدی و تقویت هوش فضایی به راحتی با نگاه اول به این بازی قابل درک است. از زمانی که صاحبان این برند، نقص اصلی قطعات خود را برطرف کرده و تونایی اتصال قطعات به یکدیگر را توسعه دادند، تفکر سه بعدی برای ساخت و رسیدن به تخیلاتتان، مهارت بی چون و چرای این بازی محسوب می شده است.
  • هوش منطقی : پرورش چهار حوزه ی، ریاضیات، مهندسی، فناوری و علوم که با نام STEM شناخته می شوند، یکی از مصارف ساخت این مجهول بوده که بی شک توانایی حل مسئله، تجزیه و تحلیل، دستکاری اطلاعات مکانی و سایر مهارت های مرتبط با هوش منطقی، درپرورش آن ها دخیل هستند.
  • خلاقیت : تصور ساخت هر آنچه که در ذهن ما می پرورد با افزایش قابلیت های این محصول، ما را به دنیای بی انتهایی وارد می سازد که در آن محدودیتی برای سانسور تخیلات وخلاقیت کودکان وجود ندارد.

در واقع ساخت لگو با هدف ایجاد یک فرهنگ جدید از مفهوم خلاقیت بوده است و تنوع رنگ ها، اندازه ها، قطعات جانبی(مینی فیگور ها) و… همه در شکل گیری این امر کمک کرده اند.

  • افزایش اعتماد به نفس : مهارت های زیادی وجود دارند که مجموع آن ها به کسب اعتماد به نفس بیش تر در کودک کمک می کند، که تعداد قابل توجهی از این مهارت ها در هنگام بازی و ساخت یک دنیای جدید توسط لگو ها به چالش کشیده می شود.

_ توانایی تخریب و ساخت مجدد

_ پرورش تفکر به صورت سازماندهی شده

_ رشد و هماهنگی مهارت های بدنی و حرکتی عضلات ریز

_ پرورش قدرت بیان و در نتیجه ی آن داستان سازی و …

لگوی قصر دیو و دلبر سری پرنسس مدل BELA 10565
لگوی کد 10565 ساخت شرکت BELA از سری مجموعه پرنسس (Princes) می باشد که از جنس پلاستیک ABS، با کیفیت بالا و از مواد کاملا نو و درجه یک ساخته شده است.
این مجموعه شامل 376 تکه لگو برای ساخت قصر زیبای بل و لوازم داخلی قصر به همراه 2 مینی فیگور Belle و Prince می باشد.
دارای دفترچه راهنمای ساخت درون جعبه محصول.
مناسب برای رده سنی کودک و نوجوان (6+)
مزایای بازیهای ساختنی (لگو) برای کودکان و نوجوانان :

توانایی کودکان و نوجوانان را در تفکر و تمرین کردن ارتقاء می دهد.

افزایش قدرت تخیل و بالا بردن خلاقیت و درک ذهنی کودک از محیط پیرامون.

افزایش اعتماد به نفس کودک از طریق ایجاد احساس موفقیت پس از تکمیل ساختمان لگو.

کمک به پرورش مهارت های حل مسئله و نحوه برخورد با مشکلات از طریق سعی در تکمیل ساختار لگو.

کمک به افزایش مهارت کار گروهی و روحیه همکاری در کودکان و نوجوانان از طریق تکمیل لگو ها با کمک یکدیگر.

ویژگی های لگو قلعه دیو و دلبر :

  •  برند : Bela
  •  کد کالا : ۱۰۵۶۵
  •  سری :  دیزنی
  •  نوع لگو : دخترانه
  •  تعداد قطعات : ۳۷۶ قطعه
  •  تعداد آدمک : ۲ عدد
  •  کیفیت : عالی
  • مناسب برای سن : بالای ۶ سال
  • عرضه کننده : کمیک کلاب
اندازه بسته بندی
5 × 27/7 × 41 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
595 گرم
برند:
BELA
آیتم سری :
10565
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد قطعات
376 قطعه
سری :
دیزنی Princes
رنگ لگو
زرد
صورتی
قرمز
مقیاس مینی فیگور ها
1:1
تعداد مینی فیگور:
2 عدد فیگور
سطح
B
کیفیت :
عالی
سری
قلعه
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
توضیحات :
قطعات پلاستیک با کیفیت بالا
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
جنسیت
دخترانه
باطری خور
نیست
جنس محصول
پلاستیک فشرده
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...