لگو سیتی هلی کوپتر و ماشین پلیس 10656

CiTles

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6/5 × 27 × 39 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 600 گرم
  • آیتم سری :: 10656
  • تعداد قطعات: 318 قطعه
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
599,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو پلیس سیتیاین لگو نمونه ای از یک ست از لگوی سیتی سری پلیس شرکت لگو می باشد که شامل تجهیزاتی مانند هلیکوپتر، ماشین پلیس و ماشین دزد است. این محصول ساخت شرکت لپین LEPIN می باشد که با نام تجاری QUEEN وارد بازار شده است. این لگو دارای 318 قطعه می باشد. قطعات این لگو بخوبی به هم متصل می شوند و دارای کیفیت خوب هستند. این ست یک مجموعه سرگرم کننده برای دوستداران لگوی پلیس می باشد.

محصولات مرتبط

لگو سیتی هلی کوپتر و ماشین پلیس 10656

مراقب ماشین‌هایتان باشید! دزدان در کمین هستند تا از غفلت شما استفاده کنند و خودروی شما را به سرقت ببرند. «لگو سیتی هلی کوپتر و ماشین پلیس 10656» یک اسباب‌بازی ساختنی است که شرکت لگو آن را برای کودکان بالای 6 سال طراحی‌ کرده است.

این مجموعه‌ی 318 تکه که در سری City قرار گرفته، چهار مینی‌فیگور دارد. در این مجموعه سه پلیس به همراه یک سارق وجود دارند. کودکان می‌توانند یک ماشین اسپرت قرمزرنگ به ابعاد 4 × 12 × 5 سانتی‌متر بسازند. این ماشین گویا بسیار سریع حرکت می‌کند؛ زیرا پلیس با تعقیب هوایی و زمینی توانست او را دستگیر کند. در این مجموعه، بچه‌ها یک هلی‌کوپتر 26 سانتی و یک ماشین به ابعاد 4 × 11 × 5 سانتی‌متر می‌سازند. این اسباب‌بازی در افزایش هماهنگی میان چشم و دست بچه‌ها و تقویت عضلات دستانشان بسیار موثر است. بازی با آن کمک می‌کند تا فرزندان دلبندمان از هر دو نیمکره‌ی مغزشان باهم استفاده کنند.

محصولات سری City تنوع بالایی دارند و بعد از سری Duplo دومین سری مناسب بچه‌هاست و به‌تدریج خلاقیت را در آن‌ها بالا می‌برد. در این سری، هنوز اسباب‌بازی‌های ساختنی نقشه‌های مشکلی ندارند و بچه‌ها به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را با توجه به دفترچه‌ی راهنما بسازند. این مجموعه در بسته‌ای به ابعاد 6.5 × 27 × 39 سانتی‌متر قرار گرفته و می‌توان برایشان خرید و آن‌ها را ساعتی از دنیای هیجانی دیجیتالی دور کرد. طراحی این مجموعه را شرکت Lego انجام داده است و به کودکان کمک می‌کند با علایق متنوع و متفاوت، بازی‌های ساختنی را بسازند و ذهنی متمرکز و خلاق داشته باشند.


معرفی محصول

سری «سیتی» یک سری بسیار کامل و جامع لگوست که در آن بچه‌ها می‌توانند مدل‌های متنوع از ماجراهای اتفاق‌افتاده در شهر را انتخاب کنند و بسازند. این سری دارای مدل‌های متنوع است: از آتش‌نشانی گرفته تا پیست مسابقه‌ی ماشین، قایق‌های متنوع و مترو و... که بچه‌ها می‌توانند با توجه به علایق متنوعشان، یکی از آن‌ها را انتخاب و بسازند. لگو با پیشینه‌ای نزدیک به یک قرن، در ساخت محصولات متنوع همواره یک برند مشهور در جهت افزایش خلاقیت در کودکان و نوجوانان در سطح جهانی است. این شرکت با ارائه‌ی محصولات متنوع برای نوجوانان تا رده‌ی سنی 16 سال، این پیام را به مخاطبانش می‌دهد که ما فقط برای کودکان برنامه‌ریزی نکرده‌ایم و پرورش خلاقیت را تا نوجوانی فرزندانتان ادامه خواهیم داد. نام این برند مشهور دانمارکی از ترکیب دو کلمه‌ی (Leg) و (Godt) به معنی «بازی خوب» گرفنه شده و به‌راستی هم بازی با این تکه‌های رنگی  بسیار لذت‌بخش است.

لگو این مدل را برای رده‌ی سنی کودک و نوجوان در بازه‌ی سنی بالای 6 سال عرضه کرده است. مدل High Speed Chase در سری شهری قرار دارد و کودکان و نوجوانان در طی یک بازی دزد و پلیس، موفق به دستگیری سارق نابکار می‌شوند. بچه‌ها در این بازی می‌توانند دو ماشین پلیس و یک ماشین اسپرت به رنگ قرمز و یک هلی‌کوپتر بسازند.

این مدل در وزنی حدود 600 گرم قرار دارد که برای هدیه‌دادن بسیار مناسب است. بسته‌بندی حاوی 318 قطعه لگوست و به‌همراه دفترچه‌ی راهنمای ساخت، شما را به چالشی جدید دعوت می‌کند. معمولا لگو قطعات هر سازه را در بسته‌بندی پلاستیکی در جعبه قرار می‌دهد تا کاربر جهت تفکیک قطعات، کار سختی پیش‌رو نداشته باشد. چهار مینی‌فیگو، سه پلیس و یک دزد در بسته‌بندی وجود دارند که پلیس‌های شجاع می‌توانند سارق بدجنس را به همراه یک ماشین پر از پول دستگیر کنند.

هلی کوپتر و دو ماشین متنوع

قسمت اصلی این مدل ساخت هلی‌کوپتری به ابعاد 26 × 11 × 33 سانتی‌متر است. این هلی‌کوپتر دارای دو ملخ متحرک یکی در بالای آن و دیگری در قسمت دم است؛ علاوه‌براین یک قرقره و بند به همراه چنگک دارد که می‌توان از آن برای دستگیری ماشین کروک به ابعاد 12 × 4 × 5 سانتی‌متر استفاده کرد. این مجموعه یک ماشین پلیس هم دارد تا علاوه‌بر تعقیب هوایی دزد، او را روی زمین هم تعقیب کنند.

جمع بندی

ساخت مدل‌های متنوع از این شرکت خلاق به کودکان و نوجوانان کمک بسیاری می‌کند. فواید این بازی شگفت‌انگیز بر کسی پوشیده نیست. معمولا روان‌شناسان کودکان و بزرگسالان را به بازی با این آجرهای رنگین تشویق می‌کنند. استفاده از این بازی در افزایش خلاقیت بسیار مؤثر است. بازی با این اسباب‌بازی ساختنی در یادگیری زبان دوم به بچه‌ها کمک‌کننده است و باعث پرورش هر دو نیمکره‌ی مغز باهم می‌شود. کیفیت ساخت محصولات لگو بسیار مناسب است و تکه‌های آن را با کمک دفترچه‌ی راهنمای موجود در آن می‌توان به یکدیگر متصل کرد. اگر دوست دارید محصولی باکیفیت برای فرزندان دلبندتان خریداری کنید که به آن‌ها در افزایش مهارت‌های متنوع کمک کند، می‌توانید High Speed Chase 10656 را برایشان خریداری کرده و آن‌ها را سرگرم بازی دزد و پلیس کنید.

نقاط قوت

  • کیفیت بسیار مناسب ساخت
  • دفترچه راهنمای جامع و کامل
  • دارای 4 مینی فیگور
  • 318 تکه
اندازه بسته بندی
6/5 × 27 × 39 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
600 گرم
آیتم سری :
10656
تعداد قطعات
318 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
رنگ لگو
سفید
آبی
قرمز
تعداد مینی فیگور:
4 عدد فیگور
جنسیت
پسرانه
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
توضیحات :
کیفیت: عالی
هدف بازی :
تقویت حرکات ظریف انگشتان و افزایش قدرت تخیل
افزایش اعتماد بنفس
افزایش دقت و تمرکز
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
جنس محصول
پلاستیک فشرده
سطح لگو
متوسط
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...