لگو دایناسور 1504C

WORLD DINOSAUR

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 5/8 × 21 × 28 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 335 گرم
  • آیتم سری :: 1504C
  • برند:: SY
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
379,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو دنیای دایناسوری Sy 1504C از سری بازی های فکری و سر هم کردنی است که از یکی از دایناسورهای فیلم پارک ژوراسیک الگو برداری شده است. داخل این مجموعه 232 قطعه لگو وجود دارد که می توانید با آن ها و کمک گرفتن از دفترچه راهنما این شخصیت های جذاب را بسازید. یکی از اسباب بازی های سرگرم کننده برای کودکان بازی کردن با لگو ها و ساختن آن ها است که با سرهم بندی کردن قطعاتش، یک اسباب بازی جدید ساخته می شود.

محصولات مرتبط

درباره پارک ژوراسیک

پارک ژوراسیک یک رمان عملی تخیلی است که در سال ۱۹۹۳ کارگردان شهیر٬ استیون اسپیلبرگ به پرده سینما وارد شد. داستان فیلم پارک ژوراسیک در جزیره‌ای تخیلی به نام ایلا نیوبلار رخ داده است. بازیگران این فیلم همچون سام نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، ساموئل ال. جکسون، ریچارد اتنبرا، مارتین فررو، بی‌دی ونگ، باب پک، وین نایت، جوزف مازلو، آریانا ریچاردز، کامرون تور، میگل ساندووال و ریچارد کایلی بوده اند.

داستان فیلم پارک ژوراسیک

در این جزیره دانشمندان پارکی تفریحی ساخته‌ و در آن به شبیه سازی دایناسورها بر پایه دی ان ای های کشف شده از فسیل ها آنها پرداخته اند. جان هموند تعدادی از دانشمندان را برای بازدید از پارک قبل از بازگشایی همگانی فرا خوانده است. به سبب سهل انگاری و خرابکاری تعدادی از دایناسورها آزاد می‌شوند و بازدیدکنندگان و کارشناسان تلاش می کنند برای نجات جان خودشان از جزیره فرار کنند.

این فیلم در سال ۱۹۹۴ برنده ۳ اسکار بهترین تدوین صدا، میکس صدا و جلوه دهای تصویری شده است.

محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ (اصطلاحا آجرهای لگو) از جنس پلاستیک هستند، که می‌توان آنها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت. مدل‌های پیچیده‌تر که سری تکنیک هستند معمولا شامل جعبه‌دنده و موتور و سیستم‌های مکانیکی هستند. آجرهای لگو را می‌توان بعد از اتصال به یکدیگر به آسانی از یکدیگر جدا نمود. همچنین بعضی از محصولات شرکت لگو با تم‌هایی از قبیل بتمن، جنگ ستارگان و ایندیانا جونز به بازار ارائه شده‌اند.

آجرهای خانه سازی چینی یک خط یا مارک بلوک ساختمانی کودکان هستند که از نظر مکانیکی با بلوک مارک لگو(LEGO) سازگار هستند، اما توسط سازنده ای دیگر تولید شده اند.

حقوق قانونی بلوک ها در ابتدا توسط The Lego Group در سال ۱۹۶۱ ثبت شده اند
موفقیت این شرکت باعث شده همچنان در این بازار باقی بماند. برخی از رقبا برای تبلیغ از نام تجاری لگو از طریق تبلیغ محصولات خود به عنوان سازگار با لگو استفاده کرده اند.

شرکت های چینی که وارد عرصه تولید این محصولات شده اند اکثرا محصولات شرکت لگو را کپی کرده و حتی بسته بندی آنها مشابه محصولات هم رسته خود می باشند. از شرکت های چینی که تولیدات با کیفیت نسبتا بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار هستند می توان از ZHBO,Lepin, SY, Decool, Wange و Bela نام برد.

حال شرکت هایی در میان این کمپانی های چینی هستند که با استفاده از استاندارد قطعات لگو سری های خاص خود را با طراحی های جذابی تولید کرده اند٫ که کپی کمپانی لگو نیستند ولی با قطعات لگو انطباق پذیر هستند. از این کمپانی ها می توان به Enlighten, Kazi و Sluban اشاره کرد.

در نهایت این تصمیم برای مصرف کنندگان باقی می ماند که از محصولات با کیفیت و استاندارد لگو استفاده کنند٫ یا با تهیه این محصولات چینی که برخی از نظر کیفیتی بسیار مشابه رقیب خود هستند٫ مبلغ بسیار کمتری (در برخی موارد تا ۱/۴) برای محصولی مشابه پرداخت کنند.

اندازه بسته بندی
5/8 × 21 × 28 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
335 گرم
آیتم سری :
1504C
برند:
SY
مناسب برای سنین
بالای 6 سال
تعداد قطعات
232 قطعه
تعداد مینی فیگور:
2 عدد فیگور
ساخت کشور
چین
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...