لگو خانه دکتر استرنج 4046

SUPER HEROES

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 9 × 37 × 48/5 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/715 گرم
  • آیتم سری :: 4046
  • مناسب برای سنین: 12 سال به بالا
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
2,850,000
2,850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو خانه دکتر استرنجهم انقدر که ساختن یک شی جدید برای کودکان جذاب است، خراب کردن بدون واهمه اسباب بازی ها نیز پاسخ به سوالات بیشمار ذهن آنها بشمار می رود، لذا ساختن و خراب کردن و دوباره ساختن برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است و ضمن تقویت خلاقیت، هوش ریاضی و هوش فضایی و تجسمی مهارت های متعددی مثل توانایی دست و انگشتان ظریف کودک، هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد بنفس و … نیز تقویت می شود. با توجه به تاثیرات ارزشمند لگو بازی بر توانایی های کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، خرید این محصولات هدیه ای بسیار ارزشمند برای آنها محسوب می شود.این لگو ساخت شرکت SY می باشد و دارای 1004 قطعه لگو است. لگو خانه دکتر استرنج به حدی فوق العاده و خاص هست که باید فقط آنرا از نزدیک دید و با تفکر طراحی و ساخت تا از آن لذت برد.

محصولات مرتبط

Sanctum Sanctorum Showdown
‌نبرد معبد مقدس
خانه دکتر استرنج در منهتن
سری اینفینیتی وارز
‌‎تعداد قطعه: ۱۱۲۵ تکه
‌‎برند: Lepin

‌نبرد معبد مقدس خانه دکتر استرنج در منهتن

محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ (اصطلاحا آجرهای لگو) از جنس پلاستیک هستند، که می‌توان آنها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت. مدل‌های پیچیده‌تر که سری تکنیک هستند معمولا شامل جعبه‌دنده و موتور و سیستم‌های مکانیکی هستند. آجرهای لگو را می‌توان بعد از اتصال به یکدیگر به آسانی از یکدیگر جدا نمود. همچنین بعضی از محصولات شرکت لگو با تم‌هایی از قبیل بتمن، جنگ ستارگان و ایندیانا جونز به بازار ارائه شده‌اند.

آجرهای خانه سازی چینی یک خط یا مارک بلوک ساختمانی کودکان هستند که از نظر مکانیکی با بلوک مارک لگو (LEGO) سازگار هستند، اما توسط سازنده ای دیگر تولید شده اند.

حقوق قانونی بلوک ها در ابتدا توسط The Lego Group در سال ۱۹۶۱ ثبت شده اند.
موفقیت این شرکت باعث شده همچنان در این بازار باقی بماند. برخی از رقبا برای تبلیغ از نام تجاری لگو از طریق تبلیغ محصولات خود به عنوان سازگار با لگو استفاده کرده اند.

شرکت های چینی که وارد عرصه تولید این محصولات شده اند اکثرا محصولات شرکت لگو را کپی کرده و حتی بسته بندی آنها مشابه محصولات هم رسته خود می باشند. از شرکت های چینی که تولیدات با کیفیت نسبتا بالاتری نسبت به رقبای خود برخوردار هستند می توان از Lepin, SY, Decool, Wange و Bela نام برد.

حال شرکت هایی در میان این کمپانی های چینی هستند که با استفاده از استاندارد قطعات لگو سری های خاص خود را با طراحی های جذابی تولید کرده اند٫ که کپی کمپانی لگو نیستند ولی با قطعات لگو انطباق پذیر هستند. از این کمپانی ها می توان به Enlighten, Kazi و Sluban اشاره کرد.

در نهایت این تصمیم برای مصرف کنندگان باقی می ماند که از محصولات با کیفیت و استاندارد لگو استفاده کنند یا با تهیه این محصولات چینی که برخی از نظر کیفیتی بسیار مشابه رقیب خود هستند مبلغ بسیار کمتری (در برخی موارد تا ۱/۴) برای محصولی مشابه پرداخت کنند.

اندازه بسته بندی
9 × 37 × 48/5 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/715 گرم
آیتم سری :
4046
مناسب برای سنین
12 سال به بالا
تعداد قطعات
1004 قطعه
تعداد مینی فیگور:
5 عدد فیگور
رنگ لگو
مشکی
خاکستری
قهوه ای
مقیاس مینی فیگور
1:1
قابلیت حمل بار
دارد
سری :
مارول
کیفیت :
عالی
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
جنسیت لگو
پسرانه
توضیحات :
لگو بزرگ با خانه و وسایل مختلف
جنس محصول
پلاستیک فشرده
سطح لگو
متوسط
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...