لگو جوکر بادکنکی 10626 Balloon Joker

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 4/5 × 16 × 26 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 130 گرم
  • برند سازنده: BELA
  • مناسب برای سن :: بالای ۶ سال
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
240,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

 لگو جوکر باکنکی و بتمن                                                                                                                           لگو جوکر بادکنکی برند bela آیتم۱۰۶۲۶ یک هدیه هیجان انگیز برای بچه های عاشق نبرد لگو بتمن و جوکر است که علاوه بر سرگرمی، باعث افزایش خلاقیت او نیز می شود. این لگو دارای 135 قطعه می باشد لگوی ساختنی رنگی و 2 عدد لگو مینی فیگوربتمن و جوکر است. کیفیت ساخت قطعات و جفت شدن بسیار خوب قطعات با هم از ویژگی های محصولات شرکت بلا است.

محصولات مرتبط

شوالیه ی تاریکی و جوکر

ویژگی لگو 135 قطعه نبرد جوکر و بتمن مدل bella 10626 :

لگو 135 قطعه نبرد جوکر و بتمن مدل bella 10626 برگرفته از سری فیلم های پر طرفدار بتمن می باشد.این ابر قهرمان دشمنی به نام جوکر دارد که سعی میکند مردم را از آسیب های این فرد شرور حفظ کند.این شخصیت به نام بروس وین شناخته شده و ابتدا در کتاب های کمیک حضور داشته و به نام شوالیه تاریکی هم شناخته می شود همچنین این شخصیت توانست وارد گروه لیگ عدالت بشود.بزرگ ترین دشمن بتمن جوکر که به مردی که میخندد معروف است.

این لگو از 135 قطعه تشکیل شده است و دارای مینی فیگور بتمن می باشد.این لگو یکی از نبردهای ابر قهرمانانه بتمن در مقابل جوکر و یک دستگاه شیطانی را نشان می دهد.این لگو از سری بتمن لیدر می باشد و از شرکت معتبر bella ساخته شده که از قطعات پلاستیکی با کیفیت تشکیل شده است.

معرفی ساختنی بلا مدل 10626 BATLEADER

طرفداران بتمن و جوکر حتما از این ست خوششان می آید.ساختنی بلا مدل 10626 Batleader برای کودکان 6 سال به بالا مناسب است. این ست یک سفینه، سلاح و بمب هسته ای به همراه دارد.
سری قهرمانان از سری های پرطرفدار کمپانی لگو است. این سری ها با الهام از شخصیت های محبوب کارتون های کودکان ساخته شده اند. بعد از تولید این سری توسط کمپانی لگو شرکت های دیگری هم اقدام به تولید و عرضه ی سری های مشابه نمودند. برند بلا هم یکی از برند های تولید کننده ی آجره های بازی موسوم به لگو است.

بازی کردن با لگو یا آجره های ساختنی بر روی تقویت مهارت دست و هماهنگی چشم و مغز تاثیر فراوان دارد. لگو ها آجره های رنگی در سایز های مختلف هستند که با بهبود عملکرد مغز به افزایش دقت و تمر کز کمک می کنند. این ابزار آموزشی به گونه ای طراحی شده که هوش فضایی و سه بعدی کودک را افزایش میدهد. لگو ها در واقع فقط مخصوص کودکان نیستند و ست های متنوعی دارند که برای بزرگسالان طراحی و تولید شده است از جمله این ست می توان به سری تکنیک، کریتیو و اسپید اشاره کرد.

محبوبیت آجره های لگو آنقدر زیاد شد که بسیاری از کمپانی های اسباب بازی اقدام به تولید نمونه های مشابه با برندهای مختلف نمودند. که شرکت بلا (BELA) یکی از نمونه های باکیفیت آن است.

Lego Batman The Joker Balloon Escape 70900

(Joker) می‌خواهد نیروگاه را منفجر کند ولی بتمن به‌موقع می‌رسد و نقشه او را خنثی می‌کند.Joker با کمک بالون 11سانتی‌متری‌اش فرار می‌کند!

اگر دوست دارید به‌روزترین مدل‌های لگو را براساس جدیدترین سری بتمن بسازید، می‌توانید لگو مدل «The Joke Balloon Escape 70900» را از سایت ما خریداری کنید و لذت ساخت آن را بچشید. این اسباب‌بازی ساختنی برای کودکان و نوجوانان 6 تا 14 سال و عاشق مجموعه‌های بتمن در سری به همین نام توسط شرکت لگو طراحی‌ شده است. این مجموعه یک نیروگاه کوچک به ابعاد 6 × 6 ×7 سانتی‌متر است و همراهش دو مینی‌فیگور دارد که شما می‌توانید با توجه به دفترچه راهنمای موجود در بسته‌بندی 4.6 × 14.1 × 19.1 28.2 سانتی‌متری‌اش آن را بسازید.

کمپانی بزرگ (Lego) سازنده اسباب‌بازی‌های ساختنی و خلاقانه است که کار خود را از سال 1932 میلادی در یک کارگاه نجاری در کشور دانمارک با ساخت مدل‌های چوبی آغاز کرد.این کمپانی از سال 1947 میلادی هم شروع به ساخت سازه‌های پلاستیکی کرد تا امروز که به بزرگ‌ترین برند اسباب‌بازی در دنیا تبدیل‌ شده است.سازه‌های لگو فقط مخصوص کودکان طراحی نشده‌اند و افراد با هر سنی می‌توانند مدل موردنظر خود را براساس تعداد قطعات و نوع مدل انتخاب کنند و از ساخت آن لذت ببرند.

لگو بتمن مووی فرار جوکر با بالن بادکنک

همانقدر که ساختن یک شی جدید برای کودکان جذاب است، خراب کردن بدون واهمه اسباب بازی ها نیز پاسخ به سوالات بیشمار ذهن آنها بشمار می رود، لذا ساختن و خراب کردن و دوباره ساختن برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز است و ضمن تقویت خلاقیت، هوش ریاضی و هوش فضایی و تجسمی مهارت های متعددی مثل توانایی دست و انگشتان ظریف کودک، هماهنگی بین چشم و دست، اعتماد بنفس و … نیز تقویت می شود.

لگو بتمن مووی فرار جوکر با بالن بادکنک با در نظر گرفتن رفع نیاز کودکتان ساخته شده.با توجه به تاثیرات ارزشمند لگو بازی بر توانایی های کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان، خرید این محصولات هدیه ای بسیار ارزشمند برای آنها محسوب می شود.

مهارت های جسمی و روانی

  • هماهنگی چشم و دست را افزایش می دهد
  • تقویت مهارت های ارتباطی و طرز تفکر نقادانه 
  • تجسم خلاق را به کودک می آموزد
  • تقویت مهارت حل مساله و برنامه ریزی و سازماندهی

تاثیر ساخت لگو بر کودکان چیست؟

انواع لگو ها همواره از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان بوده است و ساعت ها سرگرمی برای آن ها به همراه دارد.اسباب بازی لگو باعث افزایش خلاقیت کودک و مهارت دست ورزی کودک می شود.لگو ها دارای دفترچه می باشند و طبق دفترچه به عکس مورد نظر می رسیم و همین مسئله به کودک استفاده از الگوریتم های منظم را آموزش میدهد.کودکان با اسباب بازی رشد میکنند و یاد میگیرند بنابراین انتخاب اسباب بازی درست توسط والدین بسیار حائز اهمیت می باشد.کودکان در طول ساخت لگو نحوه ی برنامه ریزی و حل مشکلات را در زندگی آینده می آموزد.

اسباب بازی ها نباید آنقدر ساده باشند که کودک خیلی سریع از آن دل زده شود و نباید انقدر پیشرفته باشد که کودک نتواند از آن استفاده کند.بنابرین لگو ها انتخاب مناسبی برای یک کودک می باشد.

اندازه بسته بندی
4/5 × 16 × 26 سانتی متر
وزن با بسته بندی
130 گرم
برند سازنده
BELA
مناسب برای سن :
بالای ۶ سال
سری
قهرمانان
سطح لگو:
متوسط
تعداد قطعات:
135 قطعه
نام کالا:
لگو بتمن و جوکر
ویژگی های لگو
پرورش خلاقیت
تقویت هوش فضایی
افزایش دقت و تمرکز
تقویت مهارت داستان پردازی
تقویت مهارت دست
دسته:
بازی ساختنی, ساختنی, لگو (LEGO)
سری :
دی سی
رنگ لگو
رنگی
مقیاس مینی فیگور
1:1
تعداد مینی فیگور :
2 عدد
جنس :
پلاستیک ABS مرغوب
کیفیت :
+A
عالی
نام سری:
batleader
آیتم:
10626
رده سنی:
کودک
جوان
نوجوان
بزرگسال
قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی:
ندارد
خطر بلعیدن:
دارد
قابلیت حرکت
ندارد
گروه جنسيت:
دختر
پسر
برچسب:
بازی خلاق, بازی فکری خارجی, بازی مهارتی ,لگو بتمن, لگو جوکر
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست ( دارای قطعات کوچک است)
محتویات بسته:
قطعات لگویی
دفترچه راهنما
ساخت کشور
چین
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...