لگو تیمارستان ارخام 11349

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 7 × 26 × 21 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 450 گرم
  • برند:: LARI
  • تعداد قطعات: 195 قطعه
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
409,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو فرار جوکر از تیمارستان آرخام برند Lari آیتم ۱۱۳۴۹ یک اسباب بازی ساختنی جذاب برای دوستداران جوکر است که لحظه فرار جوکر از تیمارستان را برای آنها تداعی میکند.برای بچه های بالای ۶سال مناسب است و دارای ۱۹۵ قطعه می باشد.لگو بتمن و فرار جوکر Lari 11349  دارای 4 مینی فیگور از شخصیت های بتمن است شما با این لگو میتوانید صحنه‌ی فرار جوکر از تمارستان آرخام به کمک هارلی کویین بازسازی کنید.توضیحات :لگو از جمله لگو های پرطرفدار و محبوب بین کودکان میباشد.اسباب بازی لگو در دسته ی اسباب بازی های فکری قرار میگیرد این محصول علاوه بر جنبه ی سرگرمی به رشد فکری و ذهنی کودک کمک میکند.میتوانید به صورت اینترنتی،حضوری و یا تلفنی این محصول را از فروشگاه اینترنتی LB TOYS پیام کالا خریداری کنید. ارسال سریع به سراسر کشور انجام میشود.

محصولات مرتبط

لگو فرار از تیمارستان آرخام برند لاری 11349 LARI 

این محصول یک لگو از فرار از تیمارستان آرخام است که دارای 195 قطعه لگوی ساختنی رنگی و 4 عدد مینی فیگور سری لگو بتمن است. کیفیت ساخت قطعات و جفت شدن قطعات با هم از ویژگی های شرکت محصولات شرکن بلا BELAA است. این محصول با نام تجاری جدید LARI به بازار عرضه شده است.

لگو فرار از تیمارستان آرخام

لگو فرار از تیمارستان آرخام شامل ۱۹۵ قطعه بلوک ساختنی رنگی است که با قرار گیری درست قطعات در کنار یکدیگر یک سازه خاص با وسایل خیلی جذاب تشکیل می شود.در این مجموعه شخصیت های محبوب مثبت و منفی از سری بتمن وجود دارد که شامل مینی فیگور های لگو جوکر، لگو هارلی کوئین، لگو بتمن و لگو پلیس است. سر در تیمارستان با یک سلول زندانی نیز در این مجموعه وجود دارد که ادامه به قطعات دیگر نیز اشاره خواهیم کرد.

ابرقهرمانان,خرید لگو ارزان بتمن,ابرقهرمانان,

اسباب بازی لگو فرار از تیمارستان آرخام

جوکر در تیمارستان زندانی شده است و توسط پلیس از آن محافظت می شود برای همین جوکر را در یک سلول زندانی کرده اند.هارلی کوئین با لگو موتور معروف خود برای نجات جوکر وارد عمل شده و با بستن درب سلول به موتور قصد باز کردن آن و فراری دادن جوکر را دارد. برای پرت کردن حواس پلیس هارلی با خود چند بمب با یک بمب افکن آورده است که به درب تیمارستان شلیک می کند، در این میان پلیس که شاهد فرار جوکر توسط هارلی است در بالای برجک با بی سیم به بتمن اطلاع می دهد. بتمن نیز با لگو هلیکوپتر خود وارد عمل شده و سعی دارد جلو آنها را بگیرد. آیا جوکر می تواند از تیمارستان فرار کند؟ آیا بتمن موفق می شود از فرار کردن جوکر جلوگیری کند؟ اینها سوالاتی است که شما باید پس از ساختن و تخیل کردن جواب دهید.

خرید لگو ارزان بتمن,ابرقهرمانان,خرید لگو ارزان بتمن,

این مجموعه جذاب اسباب بازی لگو از پلاستیک های بسیار مرغوب تولید شده اند که در تولید آن از فن آوری روز دنیا استفاده شده است که با دقت بسیار زیاد طراحی شده اند. تمام قطعات بروی یکدیگر بخوبی قرار می گیرند و هر قطعه دارای شکل خاص خود است و در محل مناسب خود باید قرار بگیرد. کودکان علاقه زیادی به اسباب بازی لگو دارند که جوکر و بتمن سهم بسیار زیادی در این بین دارند و داستان تیمارستان آرخام نیز یکی از معروفترین این بازی های لگو است. ابعاد حدودی تیمارستان ۲۱ * ۲۳ سانتی متر و لگو هلیکوپتر بتمن حدود ۹ * ۱۴ سانتی متر است.

این اسباب بازی لگو برای رنج سنی 6 تا ۱۲ سال می باشند و در یک بسته بندی جعبه ای به ابعاد 21 * 7 * 26 سانتی متر می باشد در پشت جعبه عکس کامل کارایی و قابلیت های این لگو بصورت تصویری قرار داده شده است. در داخل جعبه نیز دفترچه راهنما برای ساخت آسان تر اسباب بازی نیز قرار داده شده است.

مشخصات اسباب بازی لگو فرار از زندان جوکر :

» شامل ۱۹۵ قطعه بلوک ساختنی

» شامل چهار مینی فیگور جوکر. بتمن. هارلی. پلیس

» دارای دروازه تیمارستان و سلول

» هلیکوپتر بتمن . موتور هارلی کوئین

» چندین بمب با بمب انداز

» بسته بندی جعبه ای 26* 21 سانتی متر

» مناسب کودکان 6 تا ۱۲ سال

» اسباب بازی آموزشی و ساختنی

لگو بتمن و فرار جوکر Lari 11349 دارای 4 مینی فیگور و یا شخصیت محبوب است و 195 قطعه دارد. در این لگو شاهد فرار جوکر از بیمارستان آرخام هستیم.

لگویی با شخصبت های هارلی کویین وبتمن و جوکر

داستان لگو بتمن و فرار جوکر Lari 11349 :

بعد از تلاش های زیادی که شوالیه‌ی تاریکی برای دستگیری دشمن قدرتمندش جوکر گرد در نهایت پیروز شد و او را به بیمارستان آرخام تحویل داد ! تیمارستانی ترسناک و تاریک جایی که بتمن می‌خواست جوکر تا آخر عمرش در آنجا بپوسد اما… معشوقه‌ی جوکر سر و کله اش پیدا شد و برای نجات جوکر از هیچ کاری دریغ نکرد.در این قسمت جوکر همه ی زندانی ها راهم آزاد کرده و در حال فرار است اما باز هم خفاش شب یا شوالیه‌ی تاریکی آمده تا باز هم با ای رقیب بجنگد و او را دستگیر کند… به بتمن قهرمان گاتهام کمک کنید تا جوکر و هارلی کویین را شکست بدهد.وجود شخصیت های محبوب و معروف و وسایل نقلیه‌ی لگویی آن همه و همه این مجموعه را به یک مجموعه‌ی جذاب و کامل مبدل کرده است.

همه چیز برای بازسازی این فضا مهیاست؛ بمب های لگویی، لباس زندان،نگهبان ، هلیکوپتر بتمن،موتور هارلی کویین ، بیسیم ، کلاه ، چوب مبارزه و...

این لگو شامل 195 قطعه‌ی لگویی از برند لاری می‌باشد و این قطعات پلاستیکی به خوبی چفت شده و برای خلق فضایی مهیج به شما کمک می‌کند.

لگویی با شخصبت های هارلی کویین وبتمن و جوکر

جالب است بدانید که…

  • آشنایی جوکر و هارلی کویین در تیمارستان آرخام شکل میگیرد. هارلی کویین یک دکتر بوده و جوکر مغز او را شستشو می‌دهد.
  • جوکر سری کمیک اختصصی خودش را دارد.
  • بتمن همه‌ی وسایلی که دارد که و برای مبارزه استفاده می‌کند خودش به همراه دستیارش ساخته است
  • جوکر به مردی که از ته دل می‌خندد معروف است.
اندازه بسته بندی
7 × 26 × 21 سانتی متر
وزن با بسته بندی
450 گرم
برند:
LARI
تعداد قطعات
195 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
رنگ لگو
سبز
تعداد مینی فیگور:
4 فیگور
سری لگو
بلوک های ساختمانی
ساخت کشور
چین
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
آیتم:
11349
رده سني
اسباب بازی نوجوان
شخصیت های فیگور
جوکر
هارلی
بتمن
و پلیس
دسته:
اسباب بازی, اسباب بازی لگو ، اسباب بازی فکری ، سرگرمی
نام :
زندان آرخام
نوع اسباب بازی:
اسباب بازی لگو بتمن و جوکر (LARI-11349)
جنس :
پلاستیک ABS فشرده بسیار مرغوب
خطر بلعیدن
دارد
گروه جنسيت
پسرانه
دخترانه
کیفیت :
+A
دارای بسته بندی
وجعبه می باشد
کشور سازنده :
چین
سری لگو :
BATLEADER
توضیحات :
بسته بندی این محصول به صورت جعبه ای میباشد و مناسب برای هدیه دادن است.
سبک اسباب بازی
فکری
نقش پردازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...