لگو بتمن و جادوگر 7129

SUPER HEROES

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام لگو: لگو مترسک و بتمن 7129
  • اندازه بسته بندی: 5/5 × 19 × 23 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 200 گرم
  • تعداد قطعات: 141 قطعه
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
390,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو هلیکوپتر مترسک علیه بتمن Batman                                                                                                 لگو بتمن و جادوگرلپین کیفیت ساخت قطعات و جفت شدن بسیار خوب قطعات با هم از ویژگی های محصولات شرکت لپین است. لگو بتمن علیه مترسک با هلیکوپتراز سری لگو های دنیای کمیکی دیسی DC و سری ابر قهرمانان Super Heroes برند دکول Decool، لگو نبرد بتمن Batman علیه مترسک Scarecrow با هلیکوپتر سمی و 141 قطعه و دو مینی فیگور می باشد.

محصولات مرتبط

لگو نبرد بتمن Batman علیه مترسک Scarecrow با هلیکوپتر

از سری لگو های دنیای ابرقهرمانی کمیک دیسی DC، لگو 141 قطعه ای برند دکول Decool، نبرد بتمن Batman علیه مترسک Scarecrow می باشد. در این لگو دو مینی فیگور از شخصیت های بتمن Batman و مترسک Scarecrow وجود داشته و این لگو امکانات فراوانی دارد. در این لگو مترسک Scarecrow در تلاش برای تزریق سم وحشت در گاتهام می باشد. در مخزن سم، سم وحشت قرار گرفته و به بیرون پرتاب می شود. همچنین شخصیت مترسک Scarecrow یک هایکوپتر داشته که پرواز میکند و تیر و مخزن سمی را پرتاب میکند. شخصیت بتمن Batman این لگو هم تفنگ آتشی و قلابی داشته و به مبارزه علیه این شخصیت می پردازد.

درباره بتمن Batman

از سری قهرمانان دنیای کمیکی دیسی DC که توسط باب کین Bob Kane و بیل فینگر Bill Finger در سال 1939 میلادی (1318 شمسی) خلق شد که در ابتدا بسیار مورد توجه مردم قرار داشت و در دهه های اخیر عمده شهرت این شخصیت بخاطر بازی در فیلم های کریستوفر نولان Christopher Nolan با بازی کریستین بیل Christian Bale میباشد و البته در دنیای هالیوودی فیلم های بسیاری از شخصیت بتمن Batman درست شده که بازیگران زیادی داشته و مانند سایر قهرمانان دنیای کمیکی بوده. در این چند سال اخیر نیز فیلم هایی مانند بتمن علیه سوپرمن Batman Vs. Superman و لیگ عدالت Justice League نیز ساخته شده که نقش آن را بن افلک Ben Affleck بازی کرده و انیمه ها و کارتون های بسیاری نیز از بتمن Batman شاهد بودیم.

بروس وین Bruce Wayne، پسر توماس وین Thomas Wayne، شخصیت ثروتمند گاتهام Gotham در صنایع دفاعی بوده که پس از کشته شدن توماس و همسرش که والدین بروس بودند، بروس در کودکی منزوی و افسرده شده و برای رهایی از این تفکرات به تبت میرود. بتمن که از نوجوانی در رشته های رزمی فعالیت داشته در تبت مورد توجه راس الغول Ra's al Ghul قرار گرفته و وارد لیگ سایه Shadow League میشود و در آنجا آموزش های ویژه رزمی و نظامی میبیند. اما پس از مدتی به بدذاتی لیگ سایه و راس الغول Ra's al Ghul پی میبرد و به سختی از دست آنها فرار کرده و به شهر گاتهام Gotham باز میگردد. بتمن Batman که حالا قدرتمند بوده و با استفاده از تکنیک ها و توانایی های جدید خود و همچنین ادوات نظامی کارخانه تولید اسلحه خودش به جنگ خلافکاران بتمن Batman میرود.

بتمن Batman در دنیای لگوها و توانایی های او

بتمن Batman در دنیای لگو ها چندین فیلم داشته که به جنبه های دیگری از داستان بتمن Batman میپردازند و تمامی دشمنان و دوستان بتمن Batman در دنیای فیلم های لگویی حضور دارند. از سری فیلم های این شکلی بتمن لگویی 1 و 2 بوده که فیلم های جذابی می باشند و اکثر لگو های مورد علاقه کودکان در این فیلم ها حضور دارند. درسری لگو های قابل ساخت بتمن در بسیاری از مینی فیگور های برندهای مختلف حضور دارد و همچنین در سری لگوهای بزرگ لیگ عدالت Justice League، مدافعین عدالت Justice Guard، بت هیرو خفاش قهرمان Bat hero، رهبر خفاشی بت لیدر Bat Leader و قهرمان بزرگ Supreme Hero حضور دارد. هر کدام از این سری لگو ها شامل قهرمانان و شروران کمیک دی‌سی میباشند که شما را به دنیای لگویی کمیک دیسی DC میبرند. بتمن Batman در میان شخصیت های کمیکی به قدرت بدنی بالا و بلدبودن 80 مدل ورزش رزمی و استفاده از ادوات و ابزار خاص برای جنگ با دشمنان معروف است.

شخصیت مترسک Scarecrow در دنیای لگویی

مترسک Scarecrow یکی از شخصیت های ترسناک دنیای کمیکی دیسی DC میباشد. این شخصیت در سال 1941 میلادی (1329 شمسی) در زمانی محبوبیت بسیار کتاب های کمیکی توسط بیل فینگر Bill Finger و باب کین Bob Kane پا به دنیای کمیک ها گذاشت. نام اصلی مترسک Scarecrow جاناتان کرین Jonathan Crane بوده که در کودکی بخاطر فیزیک ضعیفش در مدرسه بسیار مورد قلدری قرار میگرفت. او با همین ترس بزرگ شد و یکی از کسانی که برای او قلدری میکرد در کودکی کشت. ترس درونی خودش و ایجاد ترس برای دیگران در او نهادینه شد و از همین راه برای مبارزه با دشمنانش استفاده میکرد.

در بزرگسالی تبدیل به یک روانشناس شد و در تیمارستان آرخام مشغول به کار شد و پس از تلاش های بسیار توانست مواد سمی بسازد که قادر به یادآوری ترس های افراد باشد و بتواند از طریق ترس افراد آنان را کنترل کند. از سری توانایی های مترسک Scarecrow مهارت در شیمی و روانشناسسی و ساخت سم های مرگبار و ترس آور و استفاده عالی از سلاحش یعنی داس نام برد. در دنیای لگو ها شخصیت مترسک Scarecrow در چند سری لگو های تجمیعی و مینی فیگور حضور داشته که نقطه قابل توجهی برای این شخصیت در دنیای لگوها به حساب نمی آید.

چرا لگو و مینی فیگور؟

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی، چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید می باشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر می باشند و همچنین داستان های جالبتری دارند. لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY، لوز Loz، لپین Lepin، بلا Bela و کازی Kazi، لاری Lari، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP، له له LELE، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

لگو مترسک و بتمن 7129 :

ابعاد بسته بندی : 5/5*19*23 سانتی متر
شامل 141 قطعه
برند: decool (jisi)

نام لگو
لگو مترسک و بتمن 7129
اندازه بسته بندی
5/5 × 19 × 23 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
200 گرم
تعداد قطعات
141 قطعه
برند:
DECOOL
آیتم سری :
7129
رنگ لگو
مشکی
قهوه ای
مقیاس مینی فیگور بتمن
1:1
تعداد مینی فیگور:
2 عدد فیگور
باطری خور
نیست
جنسیت
پسرانه
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
توضیحات :
جنس محصول
پلاستیک فشرده
سطح لگو
متوسط
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...