لگو اسپایدرمن 11497

SUPER HERO

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6 × 19 × 26 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 260 گرم
  • برند:: LARI
  • آیتم:: 11497
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
235,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مشخصات اسباب بازی لگو مرد عنکبوتی (11497) اسباب بازی های لگو شخصیت قهرمنان طرفداران زیادی در میان کودکان دارند.این محصول میتواند یک محصول عالی برای هدیه به فرزندان عزیزتان باشد.اسباب بازی های لگو برای تقویت ذهن و بالا بردن هوش و قدرت خلاقیت در کودکان طراحی شده اند.

محصولات مرتبط

لگو ساختنی LARI مدل 11497

امروزه با فازایش بازی های رایانه ای و میل بازی کردن کودکان و نوجوانان با این گونه از بازی ها والدین بیشتر از پیش نگران اوقات فرزندان دلبند خود هستند.زیرا بازی های رایانه ای خظرات جبران ناپذیری برای آن ها به همراه خواهد داشت.والدین هوشیار همواره با انتخاب نوع بازی مفید سرگرم کننده برای عزیزان خود در تمامی رده های سنی موجب خواهند شد تا کودکان و نوجوانان خود را از سمت و سوی بازی های مخرب رایانه ای دور کرده و به سمت بازی های مفیدکه علاوه بر سرگرم کردن آن ها موجب پرورش ذهن و شکوفایی استعداد در آن ها خواهد شد سوق دهند.بازی های ساختنی از مجله بازی های مفید برای کودکان و نوجوانان حتی بزرگسالان به شمار می آیند که ما در فروشگاه اینترنتی ال بی تویز نمونه های متنوع از این گونه بازی ها را برای شما به ارمغان آورده ایم.لگو ساختنی Lari مدل 11497 موجود در این صفحه نمونه ای از انواع وسایل بازی ساختنی و اسباب بازی لگو بوده که یک بازی محبوب برای کودکان و نوجوانان به شمار می آید.اسباب بازی های ساختنی جزو بازی فکری به شمار می آیند که ذهن خلاق کودک دلبند شما را به تکاپوی ساخت سازه های جدیدی وا خواهد داشت.

از جمله مزایای خرید لگو ساختنی Lari مدل 11497؛

  • افزایش قدرت حافظه
  • هماهنگی حرکات دست و چشم
  • شرکت در بازی های گروهی و یادگیری مهارت های مهم اجتماعی
  • افزایش اعتماد به نفس به دنبال ساخت سازه های جدید

لگو نبرد مرد عنکبوتی

لگو نبرد مرد عنکبوتی : پیتر پارکر یا مرد عنکبوتی یکی از شخصیت های پرطرفدار و محبوب در دنیا می باشد.مرد عنکبوتی در ابتدا یک خبر نگار و یک دانشجو ساده و بی حاشیه بود.او بعد از نیش خوردن توسط یک عنکبوت رادیو اکتیوی شده تبدیل به یک ابر قهرمان و دوست داشتنی شد.مرد عنکبوتی در ابتدا با قدرت فرا استثنائی که به دست آورد شروع به مبارزه های خیابانی کرد . او از این طریق پول زیادی جمع کرد.

او بعد از کشته شدن پدرش توسط یک جنایتکار که بعد ها تبدیل به یک ابر شرور به نام مرد شنی میشود تصمیم به مبارزه با جرم و جنایت و پاک کردن خیابان ها از شرارت می کند.مرد عنکبوتی پس از گذشت مدت زیادی و با شکست دادن خلافکاران به تیم انتقام جویان پیوست.او نبرد ها و پیروزی های زیادی را برای خود کسب کرد و برای نابود کردن تانوس به کمک تیم انتقام جویان آمد.مرد عنکبوتی اکنون جز یکی از اعضای مهم تیم انتقام جویان می باشد.

از دشمنان سر سخت مرد عنکبوتی میتوان به دکتر اختاپوس، کارنیج، ونوم و مرد شنی اشاره کرد. 

لگو مرد عنکبوتی محصول برند LARI می باشد.این برند یکی از برند های مطرح و پر تنوع در زمینه ساخت لگو با ابعاد و تعداد قطعات متفاوت است.تعداد قطعات این محصول 111 قطعه است.سری این محصول SUPER HERO می باشد.

محتویات داخل بسته بندی شامل قطعات ساخت شخصیت مرد عنکبوتی و تار،قطعات ساخت 2 آدمک،قطعات ساخت 1 ماشین حمل الماس و دو عدد جعبه حمل الماس می باشد.

توجه لگو مرد عنکبوتی به دلیل داشتن قطعات ریز برای کودکان زیر 3 سال مناسب نمی باشد.بهتر است این محصول را دور از دسترس آنها نگه داری کنید.

شما میتوانید برای دیدن تمامی محصولات لگو فروشگاه ال بی تویز بر روی اسباب بازی لگو کلیک کنید تا از تمامی محصولات دیدن کنید و کالای مورد نظر خودتونو سفارش بدید و خرید آسان و راحتی را تجربه کن.

اندازه بسته بندی
6 × 19 × 26 سانتی متر
وزن با بسته بندی
260 گرم
برند:
LARI
آیتم:
11497
تعداد قطعات
111 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
3 عدد فیگور
رنگ لگو
سبز
سری :
بلوک های ساختمانی
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
قابلیت حرکت
دارد
جنس:
پلاستیک مرغوب
هدف بازی :
ساختنی
تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودکان
ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سری لگو
قهرمانان
رده سنی
کودکان، نوجوانان، بزرگسالان
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
دسته:
اسباب بازی, اسباب بازی فکری, اسباب بازی لگو, همه محصولات
برچسب: خرید لگو مرد عنکبوتی, لگو مرد عنکبوتی, لگو نبرد مرد عنکبوتی
باتری:
ندارد
قابلیت شستشو:
دارد
خطر بلعیدن
دارد
تعداد بازیکن
1 نفر
مدت زمان بازی
بیشتر از یک ساعت
شخصیت لگو :
مرد عنکبوتی
دارای بسته بندی
وجعبه می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...