فیگور ست ماشین سگ نگهبان 6 تایی 99

PATROL DOGS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه فیگور ها: 6/5 سانتی متر
  • وزن فیگورها: 40 گرم
  • اندازه بسته بندی: 5 × 20/5 × 30 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 185 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
280,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسباب بازی ست 6 عددی سگ ها نگهبان، در بسته بندی به صورت جعبه دار قرار دارد و محصولات از جنس پلاستیک و با کیفیت بالا ساخته شده است.این مجموعه 6 عددی فیگورهای Paw Patrol سگ نگهبان است که بسیار سرگرم کننده می باشد. این مجموعه سگ های نگهبان هدیه ای فوق العاده برای کودکان خواهد بود. این سگ های نگهبان ماشین هایی قدرتی و عقب کش می باشند. ساخته شده از پلاستیک  درجه یک، مناسب برای کودکان بالای 3 سال، موجب افزایش خلاقیت کودکان میشود. کمک به افزایش مهارت های اجتماعی کودک، دارای رنگ های شاد و متنوع است، تقویت مهارت های حرکتی کودک

محصولات مرتبط

عروسک و اسباب بازی سگ های نگهبان

پاپاترول (paw patrol) یا سگ‌های نگهبان برنامهٔ تلویزیونی و انیمیشنی است که در کانادا برای اولین بار شروع به پخش شد.کارتون سگ‌های نگهبان برنامهٔ تلویزیونی توسط اسپین مستر و با همکاری گورو استودیو (Guru Studio) تولید شده است. محبوبیت این انیمیشن در کانادا و امریکا و حتی ایران نیز در اوج خود قرار دارد. کارتون سگ‌های نگهبان برنامهٔ تلویزیونی خود را از شبکه تلویزیونی نیکلودئون امریکا آغاز نمود و توانست در مدت زمان کوتاهی به شهرت جهانی دست یابد. کارتون پاپاترول از سال ۲۰۱۳ در حال پخش می باشد و همچنان طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

اسپین مستر فعالیت بر روی سگ‌های نگهبان را با برنامهٔ تلویزیونی آغاز نمود. با محبوب شدن شخصیت های انیمیشن سگهای نگهبان قدم در تولید اسباب بازی ها و عروسک های پولیشی سگ های نگهبان گذاشت. درآمد سالانه حاصل از فروش این محصولات چندین میلیون دلار در سال می باشد. نکته جالب تر این است که اسپین مستر به لطف تولید انیمیشن و عروسک سگهای نگهبان توانسته است جوایز گوناگونی را به دست آورد از جمله این جوایز می توان به جایزه آکادمی سینما و تلویزیون کانادا و آکادمی علم و هنر تلویزیون اشاره کرد. در فروشگاه بازی شاد می توانید انواع عروسک و اسباب بازی پولیشی و پلاستیکی سگ های نگهبان چیس سگ پلیس، مارشال، راکی، زوما، راکی، اسکای و رایدر را مشاهده کنید. کافی است روی عنوان "عروسک و اسباب بازی سگ های نگهبان" بالا کلیک کنید.

اندازه فیگور ها
6/5 سانتی متر
وزن فیگورها
40 گرم
اندازه بسته بندی
5 × 20/5 × 30 سانتی متر
وزن با بسته بندی
185 گرم
قابلیت حمل بار
دارد
تعداد فیگور در ست:
6 فیگور
مناسب برای سنین
3 سال به بالا
ویژگی ها ماشن
قابلیت عقب کش دارد
آیتم:
G6
ساخت کشور
چین
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست
محتویات بسته
شامل 6 عدد فیگور ماشینی
جنس
پلاستیک سخت
جنسیت
پسرانه
دخترانه
رده سنی:
کودکان، نوجوانان
قابلیت حرکت اعضا:
ندارد
قابلیت پخش صدا:
ندارد
قابلیت شستشو:
ندارد
خطر بلعیدن
دارد
سایر توضیحات
ماشین ها قابلیت عقب کش دارند ، فیگور ها جدا می شوند
دارای بسته بندی
و جعبه می باشد
نام شخصیت ها :
زوما ، چیس ، اسکای ، مارشال ، رابل ، راکی
ویژگی ها :
عقبکش ، پلاستیکی ، دارای وسیله میباشند ، سگ ها متصل به وسیله ها
سبک اسباب بازی
نقش پردازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...