عروسک باربی تمام مفصل رویایی 30 سانت اورجینال چهارخونه نارنجی

Barbie

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه باربی: 30 سانتیمتر
  • وزن باربی: 140 گرم
  • سایز: متوسط
  • دارای مفصل: زانو مچ آرنج
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
219,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عروسک باربی مفصلی اصل                                                                                                              عروسک باربی مفصلی اصل یک عروسک اورجینال از برند Mattel می‌باشد که محصولات اصل باربی را با نام تجاری Barbie تولید می‌کند. این عروسک از مواد اولیه درجه یک و بسیار با کیفیت تولید شده است بطوری که برای کودکان مضر نیست و در آن از مواد سمی و مضر استفاده نشده است. کیفیت در این اسباب بازی حرف اول را میزند و اصل بودن آن تضمینی بر کیفیت بالای این عروسک دخترانه است. قابلیت حرکت از نقاط مختلف و قرار دادن باربی در حالت مختلف مهمترین ویژگی این عروسک دخترانه زیبا است.

محصولات مرتبط

عروسک بسیار خوب طراحی شده است و دارای مفاصل مختلفی است که می‌توان عروسک را در حالت مختلفی قرار داد. مفاصل کمی محدودیت حرکتی دارند ولی از مدل‌های مشابه خود حرکت بیشتری دارند. 7 نقطه مفصل در این عروسک طراحی شده است که از ویژگی های خاص این عروسک می‌باشد. طراحی مفاصل به خوبی و با دقت بسیار زیاد انجام شده است تا قدرت مانور بهتری داشته باشد و کمترین جلب توجه را کند. عروسک حدود 30 سانتی‌متر ارتفاع دارد و دارای لباس زیبا برتن خود است. لباس از جنس پارچه ای بوده و دارای طرح‌های متعددی است. لباس‌های این عروسک بسیار متنوع می‌باشد و دارای لباس‌های رنگ و گلدار مختلف است که هر یک دارای جذابیت‌های خاص خود هستند. عروسک‌های باربی مفصلی گوناگونی تولید می‌شوند که این باربی محبوبترین عروسک باربی است که نظر بسیاری از کودکان را به خود جذب کرده است.

بسته بندی عروسک :

این اسباب بازی دخترانه درون یک بسته‌بندی بسیار شکیل قرار گرفته است که ارتفاع در حدود ۳۲ سانتیمتر دارد و طول و عرض آن نیز ۲۰ * ۶ سانتیمتر است. در پشت جعبه طراح‌های جالبی قرار گرفته است که جلوه‌ای زیبا به اسباب بازی داده است.

قسمت‌های که مفصل قرار دارند شامل گردن، آرنج، مچ دست، لگن، باسن، پا، زانو و مچ است که می‌توان با دست خم کرد و به عروسک حالت خاص داد. عروسک باربی برای کودکان ۳+ سال توصیه می‌شود و می‌تواند هدیه جذاب برای دختران علاقه‌مند به عروسک اصل باربی باشد. خرید باربی مفصلی در فروشگاه اینترنتی ال بی تویز بصورت آسان امکان پذیر است و از جمله هدیه‌های خاص برای کودکان می‌باشد مخصوصا برای علاقه‌مندان به اسباب بازی دخترانه باربی که در بین دختران طرفداران بسیاری دارد.

این مدل باربی دارای لباس‌های مختلف با مدل موهای مختلف طراحی شده است و بعلت استقبال زیاد از طرف کودکان تنوع خوبی از این اسباب بازی تولید شد تا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. عروسک‌های بلوند، رنگین پوست با لباس های مختلف رنگی و شلوار مشکی و طرح‌دار مدل‌های مختلف این عروسک می‌باشد. فروشگاه اسباب بازی ال بی تویز همیشه در تلاش است تا مدل‌های متنوعی از این مدل اسباب بازی باربی را در سایت خود برای مشتریان عرضه کند.

باربی عروسک محبوب در بین کودکان است که دارای چهره‌ای زیبا است که در حال لبخند زدن می‌باشد موهای عروسک بلند و بسیار نرم می‌باشد که قابل شانه کردن است، موهای عروسک قابلیت حالت دادن دارد و می‌تواند ظاهر عروسک را زیباتر کرد. چهره‌ها بصورت کاملا دقیق طراحی می شوند تا حس خوبی به کودک بدهند. این عروسک محبوب در زمره پرفروش‌ترین اسباب بازی‌های دنیا است و از طرفداران بسیاری در دنیا برخوردار است.

ویژگی های عروسک باربی مفصلی :

» محصول تولیدی از برند Mattel اصل

» دارای موهای بلند نرم و قابل شانه کردن

» عروسک مفصلی با قابلیت حرکت از مفاصل

» مفاصل طراحی شده با بازه حرکت بالا

» دارای 7 نقطه مفصل اصلی

» گردن، آرنج، مچ دست، لگن، باسن، پا ، زانو و مچ

» ارتفاع عروسک حدود 30 سانتیمتر

» دارای لباس پارچه‌ای با کیفیت، ساده و گلدار

» جنس پلاستیک با کیفیت عالی

» بسته بندی شکیل ۲۰ * ۶ * ۳۲ سانتی متر

» مناسب بازی کودکان سه سال به بالا

جدیدترین باربی

باربی در سال ۲۰۲۱ جدیدترین باربی خود را رونمایی کرد که یک عروسک با موهای بلوند است که بصورت دم اسبی بسته شده است. عروسک مانند دیگر مدل‌های دارای مفصل است و قابلیت‌های باربی  دیگر را دارد. تفاوت این عروسک با دیگر مدل‌های عروسک  در لباس و ظاهر عروسک است. عروسک جدید باربی یوگا دارای لباس رنگی همان ترکیب رنگی است که با یکدیگر هماهنگ شده‌اند. رنگ‌بندی بسته‌بندی تغییر کرده است.

عروسک باربی جدید

این عروسک محصول اورجینال از برند باربی تولید شرکت متل می‌باشد که دارای کیفیت بسیار عالی است. مراقب اجناس مشابه و یا تقلبی باشید. عروسک‌های مشابه زیادی از این اسباب بازی تولید شده است که کیفیت خوبی ندارند. اما این اسباب بازی دارای کیفیت بسیار خوبی است و از مواد اولیه استفاده شده و از ظرافتی که در طراحی به کار رفته است کاملا مشهود است. بسته‌بندی شکیل و قرار گیری عروسک درون بسته‌بندی بسیار دقیق صورت گرفته است که در زمان هدیه دادن اسباب بازی شکیل و ارزشمند باشد.

اندازه باربی
30 سانتیمتر
وزن باربی
140 گرم
سایز
متوسط
دارای مفصل
زانو
مچ
آرنج
رنگ لباس باربی
نارنجی
اقلام همراه باربی
کفش
ویژگی باربی
دارای جا کلیدی می باشد
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...