روبیک 3×3 گیر کیوب فانکسین چرخنده

Cube Gear CUBE Fanxin

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 6 سانتی متر
  • وزن روبیک: 95 گرم
  • سطح: مبتدی
  • سایز: استاندارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
115,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روبیک 3×3 گیر GEAR بیش تر از هر چیز به دلیل مکانسیم حرکتی عجیب و محور چرخش هاش هست که متفاوت به نظر می رسه؛ با این وجود، حل اون با روش مشابه 3×3 های معمولی انجام می شه. اصولا گیر به روبیک هایی گفته می شه که چرخ دنده ای هستن و مکانیسم چرخششون با روبیک های دیگه فرق می کنه. بنابراین روبیک های گییر می تونن شامل مجموعه ای از روبیک با اشکال مختلف باشن. به این معنی که از روبیک های مکعبی معمولی تا روبیک های چند ضلعی می تونن بخشی از خانواده ی گی یِر به حساب بیان.روبیکی که در اینجا معرفی می کنم مربوط به شرکت فانکسین هست. اما کُمپانی های زیادی گییرهای متفاوتی رو تولید کردن که تمام اون ها هم جز روبیک های خاص به شمار میروند.

محصولات مرتبط


نکته ی بسیار جالبی که لازمِ در مورد این روبیک بدونین این هست که سطح نارنجی و قرمز در شرایطی که روبه رو قرار گرفته باشن و سطح سفید فقط در حالتی که لایه ی زرد در پایین قرار گرفته باشه می تونن توی محور عمودی چرخش 360 درجه ای داشته باشن. در نتیجه شما برای حل گییر 3×3 با مهره ی سبز یا آبی و یا زرد نمی تونین شروع کنین.
نکته ی دیگه ای که دونستن اون حل این روبیک رو براتون هیجان انگیز می کنه این هست که جا گیری بعضی از مهره ها در اثر بهم ریختگی از راه چندین بار چرخش پی در پی اتفاق می افته.
این محصول به صورت opp (سلفونی) ارسال می شود.

فواید مهم :

با توجه به معرفی های مقاله ی مکعب روبیک وب سایت رسمی ذهن نو افراد علی الخصوص نوجوانان و نوجوانانی که در حال تحصیل هستند و یا حتی مردم عادی که در حال گذران زندگی هستند با فراگیری فرمول حل این وسیله درهم ریخته می توانند در حل مسائل کاری، تحصیلی و زندگی خود برآیند. حل مکعب روبیک در دانش آموزان قدرت اعتماد به نفس و مهارت حل مسائل مهم تحصیلی مخصوصاً دروس محاسباتی و ریاضی و فیزیک را افزایش می دهد. همچنین حل مکعب روبیک در ارتقاء و بهبود هوش فضایی انسان بسیار مؤثر است.

اندازه
6 سانتی متر
وزن روبیک
95 گرم
سطح
مبتدی
سایز
استاندارد
برند
FanXin
نوع محصول
مشکی کلکسیونی
رنگ
سفید + زرد + سبز + آبی + قرمز + نارنجی
اندازه بسته بندی
6×6 سانتی متر
وزن با بسته بندی
150 گرم
سبک اسباب بازی
فکری و سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...