نرمک حیوانات جور خامه ای خرس نسکافه ای

fidget

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 8 سانتی متر
  • سایز: بزرگ
  • رنگ: نسکافه ای
  • سبک اسباب بازی: سرگم کننده
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
58,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیجت ها اشیاءی هستن که به صورت تخصصی برای تخلیه عصبی و کاهش استرس طراحی شده اند اما بعدها کاربرد بیشتری پیداکردند و جنبه ی سرگرمی بسیار بالایی دارند.نرمک حیوانات جور خامه ای یکی ازسرگم کننده ترین انواع فیجت است به خاطر جنس رویه ی نرم آن حس بسیار خوبی راحتی هنگام در دست گرفتن به انسان منتقل می کند.

محصولات مرتبط

فیجتینگ چیست؟

فیجتینگ به حرکت های کوچکِ تکراری گفته می شود. ما این کارها را معمولا به طور ناخودآگاه برای تخلیه انرژی و آرامش گرفتن انجام می دهیم. با وجود اینکه فیجتینگ و حرکات عصبی در جامعه معمولا به عنوان صفتی منفی شناخته می شود، تحقیقات اخیر نشان داده است که تخلیه انرژی استفاده نشده و اضافی با این حرکات جنبه تمدد اعصاب دارد و می تواند تاثیر روانی مثبتی داشته باشد.

فیجتینگ به کلیه رفتارهایی گفته می شود که انسان به صورت ناخود آگاه آن ها را انجام داده و هنگام انجام دادان فکر خاص برای آن نمی کند ویک نوع تخلیه عصبی برای انسان ها شمرده می شود. برای نمونه فشاردادن یک خودکار به صورت تکراری یم حرکت فیجیتینگ است که خیلی از ماها آن را انجام می دهیم یاخاموش کردن کلید برق یک اتاق یا نقاشی کشیدن روی کاغذ هنگام مکالمه تلفنی که خیلی از ماها تجربه آن را داشتیم و هیچ انگیزه ای از نقاشی کشیدن نداشتیم.

تعریف فیجت ضد استرس؟

امروز به دلیل مشغوله های فکری و عصبی که بر روی خیلی افراد جامعه سوار است داشتن وسیله ای که بتواند خشم واسترس خود را روی آن خالی کنیم خالی ازلطف نیست. فیجت ضد استرس در دسته بندی های مختلف توسط شرکت های بزرگ تولید می شود. اصولآجنس این محصولات بسیارنرم و لطیف ودارای قابلیت فشردن هستند که در هنگام فشردگی بعد از رها کردن آن به حالت اولیه بر میگردد.روانشناسان بسیاری در دنیا معتقداندکه این گونه وسیله های سرگرمی (فیجت) برای تمرکز و کاهش استرس و فشار عصبی مفید است.فیجت ها وسیله ای ساده برای سرگرمی فرزندان و بزرگسالان می باشدکه به شکل های گوناگون تولیدشده است.

کارای های فیجت چیست؟

یکی از کارایی های فیجت, ایجاد تمرکز است که در کلاس های درس به صورت علمی مورد ثبات قرار نگرفته بعضی از معلمان کشورهای مختلف با اسپینر در کلاس درس مشکل دارند و بیان می کنندکه حرکت اسپینر نگاه چشم و دست را می طلبدو این باعث تمرکز از درس می گردد اما در مورد سایر فیجت ها (آناناس ومیش بال ونرمالو و...) که نیاز به تمرکز برای انجام آن وجود ندارد در بچه های کلاس 6 یک مدرسه در آمریکا متوجه شدند این فیجت ها به توانایی در نوشتن و تعامل همکاری بچه ها را بهبود بخشیده است.

اندازه
8 سانتی متر
سایز
بزرگ
رنگ
نسکافه ای
سبک اسباب بازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...