روبیک 2×2 کای وای 509 QIDI CUBE QI YI TOYS

QIDI CUBE QI YI TOYS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 5×5 سانتی متر
  • وزن روبیک: 68.6 گرم
  • برند: QiYi
  • سطح: مبتدی
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
60,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

روبیک 2×2 کای دی کای وای نام مکعب جدید شرکت کای وای در آیتم 2×2 است که یک روبیک فوق العاده برای مبتدی ها به حساب می‌آید. کسانی که قصد دارند یادگیری و حل مکعب 2×2 را آغاز کنند، می‌توانند با خرید روبیک 2×2 کای دی، با یک مکعب با کیفیت این آیتم را شروع کنند. نسخه زمینه مشکی و برچسب دار این مکعب قیمت پایین تری نسبت به آن دارد اما همچنان جزو بهترین گزینه ها برای شروع مکعب دو در دو است. این روبیک پیشنهاد اصلی روبیک دات آی آر برای کسانی است که می خواهند یادگیری روبیک 2×2×2 را شروع کنند.

محصولات مرتبط

فواید مهم :

با توجه به معرفی های مقاله ی مکعب روبیک وب سایت رسمی ذهن نو افراد علی الخصوص نوجوانان و نوجوانانی که در حال تحصیل هستند و یا حتی مردم عادی که در حال گذران زندگی هستند با فراگیری فرمول حل این وسیله درهم ریخته می توانند در حل مسائل کاری، تحصیلی و زندگی خود برآیند. حل مکعب روبیک در دانش آموزان قدرت اعتماد به نفس و مهارت حل مسائل مهم تحصیلی مخصوصاً دروس محاسباتی و ریاضی و فیزیک را افزایش می دهد. همچنین حل مکعب روبیک در ارتقاء و بهبود هوش فضایی انسان بسیار مؤثر است.

اندازه
5×5 سانتی متر
وزن روبیک
68.6 گرم
برند
QiYi
سطح
مبتدی
سایز
استاندارد
نوع محصول
استیکردار
رنگ
سفید + زرد + سبز + آبی + قرمز + نارنجی
اندازه بسته بندی
5/5 × 5/5 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
82 گرم
سبک اسباب بازی
فکری و سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...