اسکویشی تخت ابرو رنگین کمان

squishy

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 8سانتی متر
  • عطری: ضد حساسیت
  • سایز: متوسط
  • سبک اسباب بازی: سرگم کننده
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
50,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسکویشی یکی از سرگرمی های پرطرفدار در این روزها به شمار می رود. اصلی ترین دلیل خرید اسکویشی آرامش روان با این محصولات زیبا و فانتزی است. اسکویشی عروسک هایی با متریال خاص شبیه پلاستیک هستند که بعد از فشرده شدن دوباره به حالت اولیه خود بر می گردند. شاید بارها پیش آمده باشد که تصاویری از اسکویشی های نرم و انعطاف پذیر را در شبکه های مجازی دیده باشید که قالبا حتی تماشای آن ارامش بخش است. اسکویشی کاهش دهنده استرس، متمرکز کننده حواس و بازی بسیار سرگرم کننده است که خاصیت ارتجاعی آهسته دارد که باعث می شود هیجان استفاده از آن چندین و چند برابر شود.

محصولات مرتبط

اسکویشی چیست؟

اسکویشی یکی از سرگرمی های پرطرفدار در این روزها به شمار می رود. اصلی ترین دلیل خرید اسکویشی آرامش روان با این محصولات زیبا و فانتزی است. اسکویشی عروسک هایی با متریال خاص شبیه پلاستیک هستند که بعد از فشرده شدن دوباره به حالت اولیه خود بر می گردند.

تاریخچه اسکویشی:

اسکویشی (بسیاری از منابع به اشتباه اسکوییشی می‌نویسند) یکی از وسایل سرگرمی و تفریحی است که از فوم نرم فشرده شده تولید شده است. اسکویشی در لغت به معنی «نرم بودن» یا به طورکلی به هرچیزی که سفت نباشد اسکویشی می‌گویند.

در کشور ژاپن واژه کاوایی به معنای زیبا (cute) است به همین دلیل به این ابزارهای سرگرمی کاوایی اسکویشی (Kawaii Squishy) نیز می‌گویند. مبدا تولید و انتشار این اسباب‌بازی از ژاپن بود. از سال 2017، اسکویشی میان مردم آمریکا محبوب شده است و در سال‌های پس از آن تمام دنیا علاقه‌مند به این اسباب‌بازی‌های دوست‌داشتنی شده‌اند.
این عروسک های فانتزی در شکل و ظاهرهای مختلف، همانند حیوان، میوه، غذا و … تولید می‌شوند و معمولا همانند نسخه واقعی آن‌ها ساخت و طراحی شده‌اند.بسیاری از اسکویشی‌ها به‌همراه بوی خوشی تولید شده‌اند که باعث می‌شود موقع استفاده کردن از آن، حس خوب و واقعی بودن را به شما انتقال دهد.

مزیت استفاده از اسکویشی چیست؟

این محصول جالب بسیار مناسب برای کاهش اضطراب و استرس هستند، اما در بیشتر موارد به عنوان دکور و تزیین از اسکویشی‌ها استفاده می‌کنند!یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اسکویشی‌ها می‌توان به قابلیت تغییر حالت یا Rising آن اشاره کرد. اسکویشی‌ها بر اساس ویژگی تغییر حالت به دو دسته سریع و کند تقسیم می‌شوند.

برای این که بدانید اسکویشی شما در کدام دسته قرار می‌گیرد، کافی است اسباب‌بازی خود را فشرده کنید و سپس آن را رها کنید، چند ثانیه زمان می‌برد تا به حالت اولیه بازگردد. بر اساس این مدت زمان می‌توانیم دسته‌بندی اسکویشی خودتان را انتخاب کنید.

یکی از هیجان‌زا ترین قسمت‌های استفاده از آن ها، رفتارهای متفاوتی است که اسکویشی‌های گوناگون از خود به نمایش می‌گذارند.

اندازه
8سانتی متر
عطری
ضد حساسیت
سایز
متوسط
سبک اسباب بازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...