ست آرایشی اسباب بازی

شبیه سازی موقعیت های واقعی برای کودکان بسیار لذت بخش است. ست لوازم آرایشی کودک از آن دسته از اسباب بازی‌های مورد توجه دختر بچه‌ها می‌باشد. که البته این وسایل بسیار شبیه به مدل‌های واقعی ساخته شده‌اند. هر چقدر که پسر بچه‌ها به دنبال فوتبال و شمشیر بازی هستند، دختر بچه‌ها عروسک بازی و امتحان کردن لوازم آرایشی را دوست دارند. گویی می‌خواهند پا جای پای مادرانشان بگذارند. شاید یک پسر بچه علاقه‌ای نداشته باشد که ساعت‌ها جلوی یک آینه بنشیند و به خود نگاه کند و یا ظاهر خود را تغییر دهد. اما برای دختر بچه‌ها این یک سرگرمی لذت بخش و جذاب می‌باشد. شاید آنها بخواهند از لوازم آرایشی مادر یا خواهران بزرگترشان استفاده کنند، اما به نظر می‌آید این ایده جالبی نباشد. به این دلیل که این لوازم مناسب سن کودکان طراحی نشده‌اند و ممکن است سلامتیشان را به خطر بیندازد. اینجاست که یک ست لوازم آرایش دخترانه به یاریتان خواهد آمد. یک ست آرایشی ممکن است شامل یک میز آرایشی کوچک، یا یک سشوار پلاستیکی و یا لوازم آرایشی کودکانه دیگر باشد. کودک می تواند هرگاه که خواست از آنها استفاده کند. اغلب این اسباب بازی‌ها مانند کیف لوازم آرایش کودک قابل حمل می‌باشند و شما حتی در هنگام سفر می‌توانید به راحتی آنها را همراه خود ببرید.

نکات مهم در انتخاب ست لوازم آرایش کودک

البته اگر دوست دارید دلبند شیرینتان چنین وسایلی را در کنار دیگر اسباب بازی‌های خود داشته باشد می‌بایست به یک سری نکات توجه ویژه‌ای داشته باشید. این که این اسباب بازی مناسب سن کودک باشد مسئله بسیار مهمی است اما از کیفیت و جنس مواد اولیه اسباب بازی ست آرایشی نیز می‌بایست مطمئن شد. از آنجا که دختر بچه‌ها با چنین وسایلی بسیار سرو کار دارند باید از مواد مرغوب ساخته شده باشند. که هم به سلامت کودکان آسیبی وارد نشود و هم اسباب بازی از استحکام بالایی برخوردار باشد. رنگ در اسباب بازی به ویژه اسباب بازی های دخترانه از آن دسته از نکات بسیار مهم تلقی می‌شود. استفاده از رنگ‌های شاد در ساخت انواع اسباب بازی می‌تواند به جذابیت هرچه بیشترشان بیفزاید. اسباب بازی آرایشی دخترانه نیز از این قائده مستثنی نیست. این نوع از اسباب بازی‌ها در رنگ‌های متنوعی ساخته شده‌اند، پس شاید بهتر باشد تا انتخاب رنگ این اسباب بازی را به عهده خود فرزندمان بگذاریم. هم شروعی برای اعتماد ما می‌شود و هم کودکان می‌توانند رنگ‌های مورد علاقه خود را انتخاب کنند و از انتخاب خود لذت ببرند. طراحی این اسباب بازی‌ها هم اهمیت بسیاری دارد. انتخاب طرحی شاد و زیبا می‌تواند کودک را بیش از هر چیز سر ذوق آورد.

میز آرایشی کودک اسباب بازی

 انتخاب یک میز آرایشی کودک اسباب بازی که یک صندلی کوچک هم داشته باشد می‌تواند ایده بسیار خوبی باشد. پرنسس کوچک می‌تواند به راحتی روی صندلی بنشیند و در آینه به خود نگاه کند. بی شک دیدن این صحنه برای پدرها و مادرها هم لذت بخش و دیدنی است. بهتر است میز آرایشی به گونه‌ای ساخته شده باشد که بتوان آینه را به آن وصل کرد و همچنین وسایل را بر روی آن چید، طوری که به زمین نخورند. این گونه هم فضای کمتری را اشغال می‌کنند و هم وسایل بیشتری را در خود جای داده‌اند.

کیف لوازم آرایش کودک

کیف لوازم آرایش کودک نیز معمولا یک ست کامل از وسایل آرایشی می‌باشد که دارای لوازم مختلفی است چون سشوار، آیینه، رژ لب، ادکلن، شانه، گردنبند، دستبند، انگشتر و لاک می‌باشد. همگی اینها درون جعبه‌ای قرار می‌گیرند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. والدینی که می‌خواهند دختر خردسالشان مستقل شده و خود به تنهایی و با وسایلی که سلامتیش را به خطر نیندازد آماده شود، این اسباب بازی می‌تواند به آنها کمک کند. کودکان می‌توانند به آینه‌ای که ارتفاع زیادی هم ندارد نگاهی بیندازند و ظاهر خود را آراسته کنند. گردنبند خود را به گردن بیندازند و با کمی ادکلن خود را خوشبوتر کنند. البته مواد موجود در ادکلن هم حائز اهمیت می‌باشند. سشوار اسباب بازی را به دست گیرند و تمرین کنند که خودشان به تنهایی موهایشان را خشک کنند و با شانه موهایشان را مرتب کنند.

 خرید اینترنتی ست لوازم آرایشی کودک

ال بی تویز از جمله بزرگترین و فعال‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه خرید آنلاین اسباب بازی ست لوازم آرایشی کودک می‌باشد. ست آرایشی کودک، جعبه لوازم آرایش و ست میز آرایش جمله محبوب‌ترین اسباب بازی‌ها در بین دختران می‌باشد. محصولات این شرکت غالبا برای کودکان زیر 6 سال مناسب می‌باشد. جنس این اسباب بازی‌ها غالبا از پلاستیک ABS بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصولات با مواد اولیه درجه یک ساخته می‌شوند. ست میز آرایش کودک ونلی هم مجموعه‌ای از وسایل بازی کودک و یک میز آرایشی همراه با آینه می‌باشد که وسایلی چون سشوار، شانه، رژ و وسایل آرایشی را در خود جای داده است. شاید جالب باشد بدانید که سشوار موجود در این ست به گونه ای ساخته شده است که باد ضعیفی نیز به بیرون منتقل می‌کند و بسیار شبیه به نمونه‌های واقعی می‌باشد. این میز از جنس پلاستیک بسیار مرغوب تولید شده است و می‌توان تمامی قطعات را درون جعبه‌ای که از دو صفحه خود میز ساخته می‌شود قرار داد. گفتنی است که ابعاد میز به گونه ای است که برای بازی هم مناسب می باشد. تنوع رنگ و همچنین داشتن وسایل مشابه واقعیت، لذت بازی با این وسیله را صد چندان می کند. خرید یک ست آرایشی می تواند برای کودکان بسیار لذت بخش و البته سرگرم کننده باشد.

انواع لوازم آرایشی اسباب بازی

لوازم آرایشی اسباب بازی انواع بسیار زیادی دارند و اگر بخواهیم تک‌تک آن‌ها را نام ببریم، لیست بلندبالایی خواهد شد. به همین دلیل طبقه‌بندی این لوازم معمولا با توجه به نحوه بسته‌بندی آن‌ها و لوازم موجود در هر بسته انجام می‌شود.

لوازم آرایش بچه گانه مدل کیف دار

در این مدل انواع لوازم آرایشی اسباب بازی در یک کیف زیبا قرار گرفته است. به همین دلیل حمل‌ونقل لوازم برای کودک شما چندان سخت نیست. این کیف‌ها معمولا محکم بوده و دارای طرح‌های مختلفی هستند؛ بنابراین دختر شما می‌تواند آن را در هرجایی حتی به‌عنوان کیف‌دستی به همراه خود ببرد. تعداد لوازم‌آرایش در ست‌های کیف دار معمولا زیاد است و انواع وسایل مختلف باتری خور، شانه، آینه و دیگر لوازم‌آرایشی در آن قرار داده شده‌اند تا ست لوازم‌آرایش دختر شما چیزی کم نداشته باشد.

لوازم آرایش بچه گانه چندطبقه

این ست اسباب بازی آرایشگری معمولا به‌صورت موزیکال و باتری خور به بازار عرضه می‌شود. بعد از باز کردن جعبه، موزیکی بچه گانه پخش می‌شود و لوازم مختلف در طبقات متعدد آن چیده شده‌اند. این ست بسیار جمع‌وجور است و کودک شما می‌تواند در میهمانی، عروسی یا هر جای دیگری آن را همراه خود ببرد. بسته به اینکه ست چندطبقه برای کودک خود تهیه می‌کنید، قیمت و حجم آن نیز متفاوت است. معمولا در ست‌های چندطبقه لوازم‌آرایشی کوچک مانند رژلب، شانه، ریمل و… قرار دارند و لوازم‌آرایشی برقی در آن‌ها قرار داده نمی‌شود.

محدوده قیمت اسباب بازی لوازم آرایش بچه گانه

قیمت ست اسباب بازی آرایشگری با توجه به طرح بسته‌بندی و لوازم موجود در جعبه تعیین می‌شود. طبیعتا هرچه لوازم موجود در جعبه بیشتر باشند، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. اگر در جعبه لوازم‌آرایش وسایل برقی مانند سشوار، اتوی مو و… وجود داشته باشد، قیمت آن کمی بالاتر است. به‌خصوص اگر این وسایل باتری هم بخورند و امکان روشن و خاموش کردن آن‌ها نیز وجود داشته باشد. ممکن است جعبه لوازم‌آرایش موزیکال نیز باشد؛ بنابراین فرزند شما در زمان استفاده از یک موسیقی جذاب نیز لذت خواهد برد.

عکس اسباب بازی آرایشگری

زمانی که قصد خرید لوازم آرایشی اسباب بازی را دارید، باید بررسی کنید که چه چیزی در جعبه آن وجود دارد. ممکن است زمانی که لیست وسایل موجود در جعبه را می‌خوانید، متوجه نشوید که دقیقا چه وسایلی در آن وجود دارد. در چنین مواردی دیدن عکس این اسباب بازی برای شما بسیار مفید خواهد بود. با تماشای عکس جعبه در فروشگاه اینترنتی، هم می‌توانید تعداد لوازم موجود در جعبه را بررسی کنید و هم می‌توانید نحوه بسته‌بندی آن را ببینید. به‌علاوه در تصاویر مختلف آن باز شده بسته‌بندی نیز وجود دارد و شما دقیقا متوجه می‌شوید که هریک از لوازم آرایش بچه گانه که در لیست نام برده شده است، دقیقا چیست.

خرید لوازم آرایشی اسباب بازی از ال بی تویز

به‌احتمال‌ زیاد بعد از خرید لوازم آرایشی اسباب بازی برای دخترتان، او همه‌جا آن‌ها را با خود می‌برد و در هر شرایطی از آن‌ها استفاده خواهد کرد. به همین دلیل توجه به کیفیت این لوازم اهمیت بسیار زیادی دارد. ست اسباب بازی آرایشگری دارای لوازم زیادی است و به همین دلیل قیمت آن معمولا به‌صرفه است؛ اما همچنان با خرید از سایت ما می‌توانید این ست را با قیمت بسیار کمتری نسبت به دیگر فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی خریداری کنید.در ال بی تویز انواع لوازم آرایش بچه گانه برای سنین مختلف به فروش می‌رسند و بعد از ثبت سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست شما خواهند رسید. اگر برای خرید این کالا یا هر کالای دیگری نیازمند راهنمایی بودید یا سوالی داشتید، می‌توانید از تیم متخصصین مشاور ما کمک بگیرید.

محصول فوق به شکل اختصاصی برای دخترخانم‌های کوچک طراحی شده است. این مجموعه‌ی بازی برای آن‌ها جذابیت بسیار زیادی دارد و می‌تواند به شکل‌گیری هرچه بهتر شخصیت آن‌ها کمک کند. این محصول یک ست آرایشی بوده و از چندین اسباب بازی مختلف تشکیل شده است. این وسایل بازی شامل سشوار، آینه دستی، رژ لب، کلیپس مو، موبایل، شانه و آینه‌ی جیبی می‌شوند. این مجموعه‌ی بازی در داخل یک کیف دستی کوچک عرضه شده است تا کودکتان بتواند تمام وسایل را درون این کیف قرار داده و با خود حمل کند. کودکان با در اختیار داشتن این مجموعه می‌توانند همچون افراد بزرگسال ایفای نقش کنند و در بازی بچه‌گانه‌ی خود، خود را برای زندگی در سنین بالاتر آماده کنند. وسایل بازی استفاده شده در این مجموعه از پلاستیک باکیفیتی ساخته شده‌اند و وزن مناسبی دارند. این محصول می‌تواند برای دختران کوچک هدیه‌ای بسیار جذاب و مهیج باشد.