اگر به دنبال کمک گرفتن برای یافتن هدایایی برای بچه‌ها هستید تا آنها را تحت تاثیر قرار گیرند ما انتخاب‌های را به شما پیشنهاد می دهیم. در اینجا بهترین اسباب بازی برای هر گروه سنی از کودکان نوپا تا نوجوان را پیدا خواهید کرد. اگر در لحظه تصمیم گیری برای خرید اسباب بازی هستید توجه داشته باشید که به راحتی می‌توانید این اسباب بازی ها را در سایت ال بی تویز پیدا کنید، بنابراین مجبور نیستید به مراکز خرید مراجعه کنید و زمان خود را در این فروشگاه‌ها بگذرانید.

توصیه‌های عالی برای اسباب بازی می‌خواهید؟ ما برای هر کودک گزینه‌ای مناسب و مورد تایید متخصصین کودک را داریم.

اسباب بازی مناسب کودکان نوپا تا ۲ ساله، اسباب بازی برای پسران ۳ ساله، اسباب بازی برای دختران ۳ ساله، اسباب بازی برای پسران ۴ ساله، اسباب بازی برای دختران ۴ ساله، اسباب بازی برای پسران ۵ ساله، اسباب بازی برای دختران ۵ ساله، اسباب بازی برای پسرانه ۶ ساله، اسباب بازی برای دختران ۶ ساله، اسباب بازی برای پسران ۸ ساله، اسباب بازی برای دختران ۸ ساله .

در این سن کودکان همیشه در حال رشد هستند از پازل‌های کودکانه گرفته تا وسایل آشپزخانه مورد توجه است، این اسباب بازی ها به کودکان نوپا کمک می کند، در حالی که سرگرم می شوند مهارت‌های خود را پرورش دهند.

تا زمانی که کوچولوی شما ۱ساله شود، به احتمال زیاد در مورد مرتب سازی رنگها و شکل‌ها و بازی با دوستان بیشتر هیجان زده می شوند. او حتی ممکن است وسایل را پرتاب کند، توپ را لگد کند و یا حتی بدود. بالاخره نگهداری کودک نوپا طاقت فرسا است.

هنگام خرید اسباب بازی برای دختران و پسران ۲ ساله، حتما کالاهایی را انتخاب کنید که با علایق آنها مطابقت داشته باشد و به آنها کمک کند چیز جدیدی یاد بگیرند، به عنوان مثال: اگر آنها همیشه می‌بینند که مادر آشپزی می کند، آنها یک ست آشپزخانه اسباب بازی را دوست دارند تا بتوانند غذا درست کنند و بر مهارتهای حرکتى خوب خود کار کنند.

برای کمک به آماده سازی بچه‌ها برای پیش دبستانی و فراتر از آن ، فروشگاه اسباب بازی کیدبی تویز صدها اسباب بازی را برای بازی کودکان عرضه کرده است که این اسباب بازی ها و هدایای مورد تأیید متخصصین هستند  و به کودکان نوپا تا ۲ ساله کمک می‌کند، مهارت‌های جدیدی پیدا کنند و تخیل جدی ایجاد کنند!

اینها بهترین اسباب بازی ها و هدایا برای کودکان نوپا تا ۲ ساله هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و در بین کودکان طرفداران بسیاری دارند.

کودکان در ۳ سالگی مرحله کاوش، معاشرت و یادگیری شکل‌ها و رنگ های اساسی خود را آغاز می‌کنند. هنگام خرید اسباب بازی برای کودک نوپا، بهتر است به دنبال هدایای آموزشی و اسباب بازی های کودکان نوپا باشید که به آنها کمک می‌کند تا برای دوره مهدکودک آماده شوند. برای کمک به شما، کیدبی تویز چند نمونه اسباب بازی را عرضه کرده است که از لحاظ فاکتورهایی مانند ایمنی، کیفیت و عملکرد ارزیابی شده‌اند و بهترین عملکرد را برای بازی و هدیه به پسران ۳ ساله را دارند.

چند تا از بهترین اسباب بازی پسرانه برای ۳ ساله :

از خانه‌های عروسکی گرفته تا فیگور حیوانات، گزینه‌های جذاب برای هر دختر کوچک وجود دارد.

هنگام خرید اسباب بازی و هدیه برای دختران ۳ ساله، باید علایق آنها و اهداف تربیتی را برای آنها در نظر بگیرید. تا زمانی که بچه‌ها ۳ ساله شوند، آنها احتمالاً برای اولین بار به پیش دبستانی می‌روند و مهارتهای اجتماعی و یادگیری بیشتری را نیز کسب می‌کنند. بسیاری از اسباب بازی های زیر به آنها کمک می‌کند تا در طیف گسترده‌ای از دسته‌ها، از علوم و ریاضیات گرفته تا هماهنگی و استراتژی چشم و دست، مهارت‌های خود را گسترش دهند. از اسباب بازی هایی که بازی تعاملی تا اسباب بازی های فکری و اسباب بازی های آموزشی، ما برای هر نوع هدیه‌ای که نیاز دارید پیشنهاداتی داریم.

این بهترین اسباب بازی و هدیه برای دختران ۳ ساله است:

وقتی بچه‌ها ۴ ساله هستند، احتمالاً بیشتر اوقات با بچه های دیگر بازی خواهند کرد، به همین دلیل بسیاری از بهترین اسباب بازی های پسران ۴ ساله شامل بازی نقش آفرینی و رقابت دوستانه است. این اسباب بازی ها به بچه‌ها این امکان را می دهد تا تعاملات اجتماعی خود را بهبود ببخشند، مهارت‌های آموزشی ایجاد کنند و علایق خود را همزمان کشف کنند. مهم نیست که کودک شما چه چیزی را دوست دارد، در اینجا گزینه‌هایی برای هر پسر کوچکی وجود دارد، از لگوها و اکشن فیگورهای شخصیت‌های مورد علاقه آنها، تا اسباب بازی های آموزشی. مطمئناً، اگر بچه‌ها نمی‌خواهند با آنها بازی کنند، ارزش آموزشی یک اسباب بازی بی ارزش می‌شود، بنابراین این اسباب بازی های ۴ ساله نیز باید سرگرم کننده باشند.

اینها بهترین اسباب بازی ها و هدایا برای پسران ۴ ساله هستند:

سن ۴ سالگی اوج کنجکاوی و بازی اجتماعی است، بنابراین مهم است که در این زمان فکر کنید که چه اسباب بازی هایی را در معرض نمایش بچه‌های ما قرار می‌دهید. اگر به دنبال بهترین هدایای اسباب بازی برای دختران ۴ ساله هستید، حتما به دنبال اسباب بازی هایی بگردید که به او در ایجاد بازی های تخیلی و مهارت‌های اجتماعی کمک کند.

برای کمک به شما در یافتن بهترین هدایا برای کودکان، بهترین اسباب بازی ها و هدایا را برای دختران ۴ ساله جمع آوری کرده‌ایم ، از لگوها تا عروسک‌های شگفت انگیز مد روز .

اینها بهترین اسباب بازی ها و هدایا برای پسران ۴ ساله هستند:

از جمله ربات هوشمند و بسیاری از دایناسورها.

در پنج سالگی، بچه‌ها به مدرسه نمی روند ، به آنها این امکان را می‌دهد تا با داشتن توانایی انجام کارهای پیچیده‌تر، رشد اجتماعی و عاطفی را با دوستانشان کشف کنند، یادگیری شناختی عمیق تری داشته باشند و رشد جسمی خود را بهبود ببخشند. آنها مهارت‌های اساسی ریاضی، نحوه درست نگه داشتن مداد و موارد دیگر را یاد می‌گیرند. انتخاب بهترین اسباب بازی برای پسران ۵ ساله بر مهارت‌های خلاق، جسمی، اجتماعی، عاطفی و شناختی متمرکز است.

اینها چندی از بهترین اسباب بازی ها برای پسران ۵ ساله هستند:

از هدایای شاهزاده خانم گرفته تا اسباب بازی های آموزشی، مطمئناً اینها روز کوچولو شما را رقم می‌زند.

تا ۵ سالگی بچه‌ها قادر به انجام انواع فعالیت‌هایی هستند که قبلاً به واسطه مکانی که از نظر جسمی، عاطفی و اجتماعی در آن قرار داشتند، خارج از محدوده فعالیت خود بودند. مهارت‌هایی مانند نوشتن نام خود، کوهنوردی و پرش و استفاده از قیچی اکنون در کارنامه آنها وجود دارد که باعث می‌شود گزینه‌های جدید اسباب بازی وجود داشته باشد.

اگر فکر می‌کنید کودک ۵ ساله را برای تولد، تعطیلات چه بخواهید، یا فقط می‌خواهید کودک کوچک خود را با چند اسباب بازی یادگیری آموزشی برای مهد کودک آماده کنید، لیست پیشنهادهای عالی ما را بررسی کنید. آنها به شما کمک می‌کنند تا مهارت‌های شناختی را تقویت کنید بدون اینکه شما حتی خود را متوجه آن کنید.

بهترین هدیه‌ها برای دختران ۵ ساله :

انتخاب‌های ویژه شامل مجموعه های فیگور حیوانات و ماشین بازی

هنگامی که پسری ۶ ساله می‌شود، در حال ورود به یک گروه سنی است که لازم نیست خیلی مراقب قطعات کوچک باشد و فراتر از یادگیری رنگ‌ها و اشکال اساسی است و این به این دلیل است که در این سن، او قبلاً به برخی منطق‌ها و مهارت های ساختن مجهز شده است که به او اجازه می‌دهد اسباب بازی های آموزشی و مجموعه‌های مسابقه بیشتری را تجربه کند. چرخ دنده، اتومبیل‌های کنترل از راه دور، ابرقهرمانان و بسیاری از مجموعه‌های ساختمانی و اسباب بازی های هوشمند. این موارد به پسران اجازه می‌دهد تا ضمن افزودن عناصر بازی تخیلی، به مهارتهایی که آموخته است ادامه دهند.

اگر بدنبال بهترین هدیه برای پسران، به ویژه هدیه برای پسران ۶ ساله هستید، در اینجا بهترین اسباب بازی هایی است که از آنها لذت خواهد برد.

او می‌تواند بالاخره بدون ایجاد خرابکاری با زرق و برق بازی کند.

از آنجا که بچه‌ها تا شش سالگی به احتمال زیاد در مهد کودک یا کلاس اول هستند، می توانند با انواع اسباب بازی هایی که بازی می‌کنند، لذت بیشتری ببرند. در مورد اسباب بازی های دختران ۶ ساله، توصیه‌های ما تمام علایق مختلف او را در نظر می‌گیرد. بنابراین چه او عاشق بازی با عروسک‌ها و بازی‌های رومیزی باشد و چه تجربه ربات و اسلایم، در اینجا گزینه‌ای برای دختر کوچک شما وجود دارد که می‌تواند سرگرم کننده و آموزشی باشد.

این یکی از بهترین اسباب بازی ها برای دختران ۶ ساله هستند :

پسران ۷ ساله دوست دارند چه کار کنند؟ تا زمانی که بچه‌ها به این سن می رسند، شما احتمالاً درک بهتری از آنچه که آنها در واقع علاقمند به بازی با آن هستند، دارید. اما خبر خوب: تعداد زیادی اسباب بازی جالب برای پسران ۷ ساله وجود دارد، خواه این روز تولد او باشد و یا شما برای یک کادوی خرید می‌کنید. شما می‌توانید به دنبال هدایایی باشید که کودک را به تخیل تشویق کنند مانند لگوها و همچنین وسایل ورزشی که آنها را فعال می‌کند یا مهارت‌های آموزشی را هنگام تفریح بدست آورند.

این سن همه در فکر، بازی فکری، کیت های رنگ آمیزی و عروسک‌های تعاملی است.

اگر به دنبال هدیه برای کودکان، به ویژه دختران ۷ ساله هستید و برای یافتن داغترین اسباب بازی ها به کمک نیاز دارید، ما شما را  یاری خواهیم کرد.

در ۷ سالگی، دختران بیشتر معاشرت می کنند، ریاضیات ابتدایی و علوم را می‌آموزند و می‌آموزند که کدام فعالیت‌ها به آنها علاقه دارد. بهترین هدایا برای این گروه سنی، آنها را سرگرم کرده و از نظر آموزشی به چالش می‌کشد. این سن در حال حاضر یکی از جالبترین زمان‌های کودکی است.

در اینجا بهترین انتخاب برای بهترین اسباب بازی ها و هدیه‌ها برای دختران ۷ ساله آورده شده است.

کودکان ۸ ساله امسال چه می‌خواهند؟ ما ایده‌هایی داریم

تا زمانی که پسران ۸ ساله شوند، آنها آماده رفتن به سمت اسباب بازی های سطح بالاتر هستند که ذهن جوان آنها را تحریک می‌کند و فعالیت بدنی را بالا می‌برد. هنگام خرید اسباب بازی و هدیه برای پسران ۸ ساله، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که هرچه انتخاب می‌کنید توانایی رشد آنها را به چالش می‌کشد، بالاخره آنها به کلاس سوم می‌روند! اما هنوز می‌خواهید مواردی را به آنها تحویل دهید که بازی نقش آفرین را تشویق می‌کنند، آنها را فعال می‌کند یا چیزهای جالب را به آنها می‌آموزد، مانند یک مهارت هنری جدید.

اسباب بازی ها مناسب برای پسران ۸ ساله :

تا ۸ سالگی بچه‌ها می توانند با سرعت خیره کننده‌ای اطلاعات را ببلعند. آنها همچنین درک بهتری از علت و معلول دارند و بازی‌ها و اسباب بازی های آنها باید این را منعکس کنند. ممکن است دخترتان در حال انجام آزمایش‌های کوچک به عنوان راهی برای کشف دنیای اطراف خود باشد (مانند انداختن صابون در آب – فقط برای دیدن اینکه چه اتفاقی می‌افتد). به همین دلیل است که وقتی در حال خرید اسباب بازی و هدیه برای دختران ۸ ساله هستید، می‌خواهید مطمئن شوید که اسباب بازی با علایق آنها مطابقت دارد و رشد تاثیر گذار است. برخی از این اسباب بازی ها را می‌توانید مشاهده کنید:

روبات‌ها و اتومبیل‌های مسابقه‌ای مثل همیشه فوق العاده محبوب هستند.

از آنجایی که کودکان ۹ ساله در آن مرحله بین کودکی و نوجوانی قرار دارند، آنها احتمالاً می‌خواهند با انواع اسباب بازی ها و بازی‌هایی که ممکن است در واقع برای کودکان خارج از گروه سنی آنها باشد، بازی کنند. اما نگران نباشید: ما توصیه‌هایی برای اسباب بازی ها و هدایای متناسب با سن و سال برای پسران ۹ ساله داریم که آنها دوست دارند با آنها بازی کنند، از اتومبیل‌های مسابقه‌ای با کنترل از راه دور تا ربات‌هایی تبدیل شوند و یا هلیکوپتر کنترلی که توسط یک کودک ۹ ساله قابل کنترل است.

بهترین هدایا برای پسران ۹ ساله :

او عاشق باز کردن با پرنسس دیزنی خواهد بود و اسباب بازی ها و ست‌های دخترانه

با بزرگتر شدن دختران، خرید آنها دشوارتر می‌شود. دختران نه ساله به طور خاص در سنی هستند که از بازی‌های پیش دبستانی عبور می‌کنند. حالا که آنها به سن نوجوانی نزدیک می‌شوند، آنها فقط بهترین اسباب بازی های جدید را می‌خواهند که همه دوستانشان درباره آنها صحبت می‌کنند، مانند پرنسس دیزنی ! مجموعه‌ها، کارها و فعالیت‌های خانگی یا کیت‌های علمی به شما آموزش می‌دهند.

در اینجا بهترین اسباب بازی ها و هدایا برای دختران ۹ ساله آورده شده است:

از اتومبیل‌های مسابقه‌ای گرفته تا اسباب بازی های فکری مورد تأیید بچه‌ها.

یافتن یک هدیه چشمگیر برای یک پسر بزرگتر می‌تواند دشوار باشد. اگر او در مرحله قبل از نوجوانی است، می‌خواهید چیزی را به او هدیه دهید که با شروع بلوغ او را سرگرم کرده و به چالش بکشد. خوشبختانه پسران ۱۰ ساله معمولاً عاشق بازی هستند، بنابراین اسباب بازی های فکری، کیت‌های پیشرفته مدل سازی، اتومبیل‌های مسابقه ای و بازی‌های آموزشی ایده آل هستند.

این بهترین اسباب بازی ها و هدایا برای پسران ۱۰ ساله

ما انتخاب‌هایی برای دانشمندان آینده و طراحان مد تازه کار داریم.

وقتی بچه‌ها ۱۰ ساله هستند، در آن مرحله هستند که می‌توانند به چیزهای مختلف علاقمند شوند. ممکن است یک دختر ۱۰ ساله عاشق بازی‌های آموزشی روی موبایل یا تبلت خود باشد، در حالی که دختر دیگر ترجیح می‌دهد هر زمان ایده خلاقانه‌ای در دفترچه یادداشت کند. مهم نیست که سرگرمی‌های بین دختر شما چیست، ایده‌های جالب زیادی برای او در این لیست وجود دارد.

این بهترین اسباب بازی ها و هدیه ها برای دختران ۱۰ ساله است :

اسباب بازی های بسیاری نیز وجود دارند که برای سنین مختلف ساخته شده‌اند و کودکان در سنین مختلف می‌توانند با آن بازی کنند، تخیل کنند و خود را از لحاظ جسمی و روحی برای آینده آماده سازند. کودکان از ۱۰ سالگی به بعد وارد نوجوانی می‌شوند و اسباب بازی ها کمتری را می‌پسندند و بیشتر به سمت اسباب بازی های الکترونیکی و بازی فکری و فعالانه مانند فوتبال، اسکی و یا ورزش می‌روند. بازی‌های دسته جمعی برای آنها لذت بیشتری خواهد داشت و دوست دارند با فن‌آوری جلو روند و این پیشرفت و تکنولوژی تاثیر زیادی بر آنها خواهد داشت. با همه این مواد و گفته‌ها باز تعدادی از نوجوانان نیز به اسباب بازی علاقمند هستند که می‌توانند در سایت کیدبی تویز بازی مورد علاقه خود را پیدا کنند. به امید شادی تمام کودکان