ماشین فلزی مک کویین 95/210 موزیکال

McQueen

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 4 × 5 × 10 سانتیمتر
  • وزن: 60 گرم
  • توضیحات :: دکمه موزیکال دارای نور و صدا عقبکش
  • رنگ: قرمز
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
270,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین اسباب بازی مک کویین فلزی موزیکال مدل 95/210 مک کویین یکی از پرطرفدار ترین ماشین های اسباب بازی می باشد که کودکان به آن علاقه مند می باشند و همواره جزو پرفروش ترین اسباب بازی قرار دارد.این اسباب بازی بر گرفته از انیمیشن زیبا و پرطرفدار ماشین ها(1و2و3) میباشد.کیفیت ساخت محصولات جزو برترین اسباب بازی های موجود در بازار داخل بوده و با قیمت مناسب خود توانسته در صدر پر فروش ترین های کشور قرار گیرد. اگر به دنبال یک هدیه با کیفیت و قیمت مناسب میگردید بی شک مک کویین گزینه مناسبی برای شما می باشد.

محصولات مرتبط

ماشین فلزی موزیکال مک کوئین

ماشین فلزی موزیکال مک کوئین شامل یک ماشین کوچک با مقیاس ۱:۳۶ است که طولی در حدود 10 سانتی متر دارد و برای بازی کودکان سه سال به بالا طراحی شده است. این ماشین بازی از جنس فلزی سبک دایکست ساخته شده است و دارای طرح های بسیار زیبایی بروی بدنه ماشین است که کاملا مشابه خود مک کوئین شده است. این شخصیت در بین کودکان بسیار محبوب می باشد و چندین سری از این انیمیشن تولید شده است و مورد استقبال بسیاری از کودکان قرار گرفته است. اسباب بازی های کارز از حمله محبوب ترین اسباب بازی پسرانه در دنیا می باشد.

ماشین فلزی,ماشین فلزی,ماشین فلزی,

 

این ماشین قابلیت پخش موزیک داشته و چراغ جلو روشن می شود که با سه باتری کوچک AG1 انرژی می گیرد که در زیر ماشین قرار می گیرد و با کشیدن کاغذ کوچک که در شیار قرار گرفته است فعال می شود. برای خراب نشدن این باتری ها در مواقع استفاده نکردن از اسباب بازی آنها را از ماشین جدا کنید.

این ماشین کوچک در یک بسته بندی جعبه ای مقوا که ابعاد در حدود 5× 4 سانتی متر دارد قرار گرفته است و هدیه جذاب برای کودکان می باشد. از ویژگی های این ماشین سیستم حرکت آن به جلو با عقب کشیدن آن بروی زمین می باشد. لاستیک ها از پلاستیک بوده و طرح های بروی آن نقش بسته است. این اسباب بازی بسیار شکیل بوده و بسته بندی خوبی دارد.

ماشین فلزی,ماشین فلزی,ماشین فلزی,

مشخصات ماشین فلزی موزیکال مک کوئین :

» ماشین بازی از جنس فلزی دایکست

» دارای طرح مک کوئین بروی ماشین

» لاستیک های پلاستیکی

» طولی حدود 10 سانتی متر

» ابعاد بسته بندی 5 × 4 سانتی متر

» مناسب کودکان بالای سه سال

» مقیاس ماشین ۱:۳۶

» منبع تغذیه سه باتری ۱٫۵V LR44

ماکت فلزی ماشین معروف مک کویین
مشخصات :
وزن : 60 گرم
جنس : فلزی
کیفیت :  عالی
رده سنی : کودکان بالای 3 سال
قابلیت ها :  موزیکال

اندازه
4 × 5 × 10 سانتیمتر
وزن
60 گرم
توضیحات :
دکمه موزیکال
دارای نور و صدا
عقبکش
رنگ
قرمز
جنس بدنه
فلزی براق
باطری خور
است

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...