لگو 2 مدل دایناسور و رباط 31026

MULTIFICENCE

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه لگو دایناسور :: 21 × 51 سانتیمتر
  • اندازه با بسته بندی: 6/5 × 34/7 × 59 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/140 گرم
  • ویژگی :: برند: Decool مدل: 31026 محتویات بسته: 838 قطعه کشور سازنده چین قابلیت حرکت ندارد ریموت کنترل ندارد سایر ویژگی ها: تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک، تر... جنس : پلاستیک فشرده رده سنی : ۶ سال به بالا رنگ : سبز جنسیت : پسرانه باتری : ندارد
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,550,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو دایناسور تی رکس T-Rex غول پیکر تبدیلی به رباتلگو های دنیا معمولا مدل های مختلفی داشته و در این بین لگو های برند دکول Decool از ویژیگی های متمایزی برخوردارند. از این سری لگو ها میتوان به لگو دایناسور تبدیلی ترنسفورمرز دو حالته تی رکس T-Rex اشاره کرد. این لگو با قطعات زیاد +838 قطعه داشته که شما با خرید این محصول یک ربات بزرگ و یک دایناسور رکس T-Rex خواهید داشت و قابلیت ساخت هر دو محصول وجود دارد .ربات تی رکس T-Rex این محصول پس از ساخت 51 سانتی متر طول و 21 سانت ارتفاع داشته که جز بزرگترین لگو ها از نظر تعداد و ابعاد میباشد، این محصول از سری چند وجهی تبدیلی Multificence بوده و دفترچه راهنما و راهمایی داخل آن دقیق بوده و به راحتی قابل ساخت میباشد. این دایناسور طراحی بینظیری داشته و بسیار خوش طرح ساخته شده است. لگو دایناسور بزرگ تی رکس T-Rex تبدیل به ربات از سری لگو های چند حالته و تبدیلی Multificence برند معتبر دکول Decool، لگو ربات دایناسور بزرگ تی رکس T-Rex با +838 قطعه و قابل تبدیل به ربات سبز رنگ در ابعاد بزرگ با کیفیت بالا می باشد.

محصولات مرتبط

لگو دایناسور آیتم 31026 دارای 838+ قطعه است که شما با خرید این محصول یک ربات بزرگ و یک دایناسور تی رکس خواهید داشت و قابلیت ساخت هر دو محصول وجود دارد. این اسباب بازی مجبوب سالهای زیادی است در دنیای کودکان و بزرگسالان حضور دارد.

یکی از بهترین و موثرترین نوع آموزش طبق تحقیقات علمی، آموزش از راه انجام دادن با بازی و سرگرمی است و بهترین راه تقویت خلاقیت کودکان، بازی‌های ساختنی و آموزشی حتی در قالب‌های کوچک خواهد بود.

ویژگی‌های محصول

بازی با این محصول موجب افزایش قدرت تخیل و خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و یکی از بهترین و سازنده‌ترین وسیله‌ها برای افزایش آگاهی کودکان است. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود در جعبه آن به دستورالعمل‌هایی دسترسی دارد و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساختن سازه‌ها یا عروسک ها با قطعات پلاستیکی با کیفیت و مرغوب می‌کند. این کار باعث می‌شود کودک استفاده از الگوها را یاد بگیرد و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود را در ساخت و ساز افزایش دهد.

جنس لگو دایناسور آیتم 31026 از پلاستیک فشرده و دارای کیفیت بسیار خوبی است، بسته بندی بسیار شکیل و زیبایی دارد و مخصوص هدیه دادن به کودکان و نوجوانان عزیز است، این محصول پس از ساخت 51 سانتی متر طول و 21 سانتی متر ارتفاع داشته که جز بزرگترین لگوها از نظر تعداد و ابعاد است، این محصول از سری چند بعدی تبدیلی Multificence بوده و در داخل آن دفترچه راهنما دقیقی وجود دارد و به راحتی توسط فرزند دلبندتان قابل ساخت است. این دایناسور طراحی بی‌نظیری داشته و بسیار خوش ساخت و زیبا است.

سخن پایانی

لگو دایناسور آیتم 31026 علاوه بر ایجاد یک فضا خلاقانه باعث افزایش سرعت و خلاقیت کودک شما نیز می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه رییس کوچولو به راحتی آن را با اضافه نمودن به سبد خرید خود تهیه کنید.

اندازه لگو دایناسور :
21 × 51 سانتیمتر
اندازه با بسته بندی
6/5 × 34/7 × 59 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/140 گرم
ویژگی :
برند: Decool
مدل: 31026
محتویات بسته: 838 قطعه
کشور سازنده چین
قابلیت حرکت ندارد
ریموت کنترل ندارد
سایر ویژگی ها: تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک، ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
جنس : پلاستیک فشرده
رده سنی : ۶ سال به بالا
رنگ : سبز
جنسیت : پسرانه
باتری : ندارد
باخرید این سری از لگو
می توان لگو دایناسور و لگو رباط را ساخت.
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...