لگو کشتی دزددریایی 1556

ISLAND STORM

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6/6 × 32/8 × 30/5 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 460 گرم
  • برند:: SY
  • مناسب برای سنین: بالای 6 سال
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
650,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو کشتی دزدان دریایی ISLAND STORM SY LEGO 1556لگوها ابزار خلاقیت هستند. تکه‌هایی پلاستیکی، رنگی و شاد که به هم می‌پیوندند و یک تصویر از دل آن‌ها بیرون خواهد آمد. این محصولات به شکوفا شدن استعدادها، تقویت مهارت‌ها و آرامش ذهن کمک بزرگی می‌کنند. لگو کشتی دزدان دریایی یک لگو فانتزی، رنگی و زیباست. این محصول مناسب کودکان بالای 6 سال می‌باشد. دارای 522 قطعه شامل 3 آدمک دزدان دریایی، 1 کشتی بادبانی بزرگ با قابلیت تغییرات، 1 کشتی بادبانی کوچک و به همراه اردوگاه مخفی جزیره است. این اسباب بازی کودک را، به فضای هیجان‌انگیز جزیره دزدان دریایی می‌برد.

محصولات مرتبط

ویژگی های محصول

لگو کشتی دزدان دریایی، یک تصویر از یک کشتی دزدان دریایی زیبا و نیرومند است که مجهز به سلاح است تا در برابر دزدان دریایی دیگر از اموالش محافظت کند. این از لگو 522 قطعه تشکیل شده است که در انتها یک کشتی قهوه‌‌ای رنگ بزرگ با بادبان‌های قرمز می‌سازد که در حال غارت گنج از یک جزیره‌ی کوچک هستند.
همچنین در بسته بندی این محصول ‌3 اکشن فیگور از دزدان دریایی نیز موجود می‌باشد.

لگو کشتی دزدان دریایی Island Storm Sy Lego 1556

لگوها شرایطی را ایجاد می‌کنند که کودک بتواند وارد دنیای تخیلاتش بشود و تا زمانی که با آن‌ها بازی می‌کنند در همین دنیا غرق باشند. این محصولات مهارت‌های ذهن و دست کودک را به طور قابل توجهی تقویت می‌کنند و موجب پیشرفت ذهنشان می‌شوند. لگوها معمولا برای کودکان در سنین 6 سال به بالا توصیه می‌شوند زیرا در این سن پیشرفت‌های اولیه‌ی ذهنی صورت گرفته است و تقویت این مهارت‌ها می‌تواند به عهده‌ی اسباب بازی مانند لگو باشد.
ابعاد محصول 33×7×31 سانتی‌متر است.

برند محصول

برند SY یک برند معتبر و پیشروی چینی در زمینه‌ی ساخت بلوک‌های اسباب‌بازی می‌باشد. این برند کارهای باکیفیتی در تمامی زمینه‌های مربوط به لگو تولید می‌کند که می‌توانند هم برای بزرگسالان و هم کودکان جذاب باشند. مجموعه دزدان دریایی یکی از مجموعه‌های این برند می‌باشد که بسیار محبوب است.

لگو کشتی دزدان دریایی برند ISLAND STORM 1556

این لگوی فوق العاده دارای ۵۲۲ قطعه ی متنوع می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. قطعات آن از جنس پلاستیک ABS می باشد و برای کودکان بسیار ایمن است. بازی و آموزش با کشتی دزدان دریایی، توانایی و مهارت های ذهنی کودکان را تقویت می کند و اوقات شاد و مفرحی را برایشان به ارمغان می آورد. این لگوی دوست داشتنی از پلاستیک با کیفیت و سازگار با محیط زیست ساخته شده است و دارای مینی فیگور می باشد. رنگ های بسیار جذاب و غیر سمی در ساخت آن به کار رفته است. بازی با این لگو موجب افزایش خلاقیت در کودکان می شود و به تقویت حافظه ی کودک کمک می کند.

لگو کشتی دزدان دریایی 522 قطعه اس وای 1556

SY Ship Storms: Pirate 1556

لگو کشتی دزدان دریایی (SY) دارای 522 قطعه است که بوسیله آن به جزیره مخفی و هیجان‌انگیز دزدان دریایی می‌روید. این بازی فکری لگو شامل 3 آدمک دزدان دریایی، 1 کشتی بادبانی بزرگ با قابلیت تغییرات، 1 کشتی بادبانی کوچک و به همراه اردوگاه مخفی جزیره است. این اسباب بازی کودک را به فضای هیجان‌انگیز جزیره دزدان دریایی می‌برد، جایی که آنها مستقر هستند و گنجینه خود را پنهان کرده‌اند. قطعات این محصول در اندازه‌های مناسب برای کودکان طراحی و ساخته شده است. این اسباب بازی برای کودکان و نوجوانان در گروه‌های سنی بالای 6 سال مناسب است.

اسباب بازی مناسب برای کودک باید در رشد هوش و مهارت های زندگی‌اش نقش داشته باشد. اسباب بازی‌های ساختنی و به ویژه لگو بازی فراهم کننده بستری برای رشد هوش فضایی و تجسمی کودک و نوجوان و همچنین تقویت هوش منطقی و ریاضی و خلاقیت آن‌ها هستند. همچنین لگوها طوری ساخته شده‌اند که برای کودکان زمینه آشنایی و کسب مهارت مقدماتی در زمینه‌های علوم مختلف مانند مهندسی، ریاضی و به ویژه رباتیک را مهیا می‌کنند.

مضاف بر این بازی با لگو و ساخت سازه‌های آن به رشد مهارت‌های زیادی از جمله دست ورزی و حرکات ظریف دست و انگشتان و سایر مهارت‌ها که در پایان این متن آمده است، کمک می‌کند. توجه داشته باشید که به دلیل وجود قطعات کوچک و قابل بلعیدن این محصولات باید دور از دسترس کودکان زیر سه سال قرار گیرد.

با لگو کشتی دزدان دریایی اس وای میتوانید با کشتی کوچک بادبانی مخفیانه به اردوگاه دزدان دریایی بروید.

نتیجه گیری نهایی

لگو کشتی دزدان دریایی یک محصول فانتزی و جذاب برای کودکان و بزرگسالان است. همچنین مجموعه دزدان دریایی یک هدیه عالی برای کلکسیونرها محسوب می‌شود.

سایر ویژگی های لگو کشتی دزدان دریایی برند ISLAND STORM 1556 :

  • دارای ابعاد 120*70*140 میلیمتر
  • دارای 3 آدمک دزدان دریایی
  • دارای کشتی بادبانی بزرگ
  • دارای کشتی بادبانی کوچک
  • به همراه اردوگاه مخفی جزیره
  • کشتی بزرگ با قابلیت تغییرات
  • برند Sheng Yuan (SY)
  • جنس پلاستیک ABS
  • دارای ۵۲۲ قطعه ی متنوع
  • مناسب برای رده ی سنی بالای ۶ سال
  • بسیار با کیفیت
  • خطر بلعیدن وجود دارد.
  • مقاوم در برابر ضربه و فشار
  • تقویت خلاقیت و قوه ی تخیل
  • دارای مینی فیگور
  • رنگ های بسیار جذاب و غیر سمی
  • ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست
اندازه بسته بندی
6/6 × 32/8 × 30/5 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
460 گرم
برند:
SY
مناسب برای سنین
بالای 6 سال
آیتم سری :
1556
تعداد قطعات
522 قطعه
رنگ لگو
قهوه ای
قرمز
تعداد مینی فیگور:
3 عدد
قابلیت حمل بار
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
توضیحات :
قطعات پلاستیک با کیفیت بالا
لگو کشتی دزدان دریایی
مناسب برای کودکان و بزرگسالان
مناسب برای کلکسیونرها
مناسب برای کودکان بالای 6 سال
جنس پلاستیک ABS
دارای 522 قطعه ی متنوع
دارای مینی فیگور
مقاوم در برابر ضربه و فشار
تقویت خلاقیت و قوه ی تخیل
استفاده از رنگ های جذاب و غیر سمی
مناسب برای رده ی سنی بالای 6 سال
خطر بلعیدن وجود دارد. رنگ های بسیار جذاب و غیر سمی تقویت خلاقیت و قوه ی تخیل مقاوم در برابر ضربه و فشار بسیار با کیفیت ساخته شده از مواد سازگار با محیط زیست
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سطح لگو
متوسط
جنسیت
پسرانه
باطری خور
نیست
جنس محصول
پلاستیک فشرده
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...