لگو هری پاتر 11340

Justice Magician

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 4/5 × 16 × 26 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 220 گرم
  • برند:: LARI
  • تعداد فیگور در ست:: 4 عدد فیگور 1 فیگور گوزن
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
259,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو هری پاتر و استفاده از جادوی پاترونوسدر سری لگو ها، سری لگوهای هری پاتر از محبوبیت خاصی برخوردارند. هری پاتر یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای خیالی می باشد. لگو هری پاتر و استفاده از جادوی پاترونوس از برند LARI مناسب برای افراد ۶ سال به بالا می باشد. مجموعه هری پاتر ساخته شده از کتاب ۸ جلدی است که توسط جی کی رولینگ نوشته شده است. تمامی لگو های ساخته شده از مجموعه هری پاتر ساخته شده از لوکیشن فیلم های هری پاتر می باشد.

محصولات مرتبط

نکته مهم در مورد برند LARI :

به دلیل اقدامات برند لگو در زمینه متوقف کردن برند های کپی، برند BELA نیز به برند LARI تغییر نام داده است.

همراه با مینی فیگور های : هری پاتر ، سیریوس بلک ، دو مینی فیگور مرگخواران

ویژگی های لگو هری پاتر و استفاده از جادوی پاترونوس :

  • برند : LARI
  • کد کالا : ۱۱۳۴۰
  • سری : هری پاتر
  • نوع لگو : پسرانه – دخترانه
  • تعداد قطعات : ۱۳۹ قطعه
  • تعداد آدمک : ۴ عدد
  • مناسب برای سن : بالای ۶ سال
  • کیفیت : عالی
  • عرضه کننده : کمیک کلاب

مجموعه شخصیت هاى مینی فیگور هری پاتر

هَری پاتِر نام مجموعه‌ای از رمان‌های سبک خیال‌پردازی است که توسط نویسندهٔ انگلیسی، جی.کی. رولینگ یا جوان کتلین رولینگ نوشته شده‌است. این کتاب‌ها به شرح ماجراهای یک جادوگر نوجوان به نام هری پاتر به همراه بهترین دوستانش، رون ویزلی و هرماینی گرنجر، در مدرسهٔ علوم و فنون جادوگری هاگوارتز می‌پردازند. بخش اصلی داستان پیرامون تلاش هری برای غلبه بر جادوگر سیاه، لرد ولدمورت است، که هدفش سرکوب کردن افراد غیرجادوگر (مشنگ‌ها | ماگل ها)، تحت فرمان درآوردن دنیای جادوگران و نابود کردن همه کسانی است که در مقابل او ایستاده‌اند.اولین رمان از این مجموعه کتاب،در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری پاتر و سنگ جادو (سنگ فیلسوف) منتشر شد. کتاب محبوبیت بسیار زیاد، تحسین فراوان و موفقیت تجاری را در جهان کسب کرد. این مجموعه همچنین انتقاداتی از جمله نگرانی گسترده دربارهٔ لحن تیره و تار را دریافت کرده است. تا ژوئن ۲۰۱۱، کتاب‌ها در حدود ۴۵۰میلیون نسخه فروش داشته و به ۸۳ زبان دنیا ترجمه شده‌است. و چهار کتاب پایانی این مجموعه به‌طور متوالی رکورد فروش سریعترین کتاب‌های جهان را دارد. خلاصه ای از ساختار کلی داستان بدین‌گونه‌است ،که هری پاتر پسر یک مادر و پدر جادوگر است. که آن دو هنگام یک سالگی او توسط «لرد ولدمورت» خبیث کشته شده‌اند. اما او به دلیل اینکه مادرش در مقابل لرد ولدمورت از خود گذشتگی کرد، در برابر نفرین مرگبار ولدمورت زنده می‌ماند و این نفرین فقط زخمی صاعقه مانند بر پیشانیش به جا می‌گذارد ، که در واقع این زخم به گونه ای است که لرد ولدمورت وقتی که در حال کشتن مادر هری بوده‌است، به این گونه دستش را تکان داده‌است. هری با خاله و شوهر خاله‌اش که هیچ‌کدام جادوگر نیستند و در اصطلاح مشنگ (Muggle) نامیده می‌شوند، بزرگ می‌شود و از گذشته خودش اطلاعی ندارد ، تا این که در سن یازده سالگی وقتی نامه پذیرش از مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز را دریافت می‌کند ، متوجه می‌شود که دنیای دیگری در همان دنیای عادی مشنگ‌ها وجود دارد که او در آنجا به دلیل زنده ماندنش از چنگ لرد ولدمورت بسیار مشهور است. هر کدام از کتاب‌های هری پاتر در واقع به ماجراهای یک سال او در دنیای جادوگری و مدرسه محبوبش می‌پردازد. او در آن مدرسه دوستان خوبی مثل رون ویزلی و هرمیون گرنجر پیدا می‌کند و همچنین در طی کتاب‌ها بیشتربا گذشته خودش آشنا می‌شود و همواره مورد لطف و حمایت مدیر مدرسه آلبوس دامبلدور قرار می‌گیرد. بر اساس یک پیشگویی که در سال پنجم از طریق یکی از معلّم‌ها به هری گفته می‌شود، یا هری باید «وُلدمورت» را از بین ببرد یا «ولدمورت» باید هری را از پیش رو بردارد و هیچ‌کدام با وجود دیگری قادر به زندگی نخواهند بود و سیر صعودی داستان هم بر همین اساس است و هر دو شخصیت به دنبال از بین بردن یکدیگرند.

سیریوس بلک

سیریوس بلک، شخصیتی تخیلی در مجموعه داستان‌های هری پاتر نوشتهٔ جی کی رولینگ است. در فیلم‌های هری پاتر، گری اولدمن نقش او را ایفا کرد.سیریوس بلک، زادهٔ ژوئن ۱۹۵۸، فرزند ولبورگ و اریون بلک و برادر بزرگ ریگولس بلک است. اولین اشاره به وی به‌طور مختصر در هری پاتر و سنگ جادو بود که به عنوان کسی بود که موتو پرنده را درست بعد از اینکه لرد ولدمورت از بین رفت به هاگرید داد. او در هری پاتر و زندانی آزکابان به عنوان یک زندانی فراری شناخته شد.

اندازه بسته بندی
4/5 × 16 × 26 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
220 گرم
برند:
LARI
تعداد فیگور در ست:
4 عدد فیگور
1 فیگور گوزن
آیتم سری :
11340
تعداد قطعات
139 قطعه
مناسب برای سنین
بالا 6 سال
رنگ لگو
قهوه ای
سبز
مشکی
ساخت کشور
چین
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ویژگی های لگو
لگو هری پاتر (LARI-11340) یک لگو بسیار خاص و متفاوت است . این محصول شامل 4 مینی فیگور هم می باشد که میتوانید با قطعات آن تعدادی وسیله مانند چند مدل درخت خاص، صندلی و ... را بسازید.
توضیحات :
قطعات پلاستیک با کیفیت بالا
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سطح لگو
متوسط
جنسیت
پسرانه
دخترانه
باطری خور
نیست
جنس محصول
پلاستیک فشرده
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...