لگو سفینه at-ap جنگ ستارگان (استار وارز) 11424

SPACE WARS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام لگو: Star Wars At – Ap Walkers لگوی سفینه ی ای تی – ای پی
  • اندازه بسته بندی: 6/7 × 37/7 × 39/7 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 886 گرم
  • برند:: LARI
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو محصولات لگو شامل قطعات کوچک رنگارنگ (اصطلاحا آجرهای لگو) از جنس پلاستیک هستند، که می‌توان آنها را به یکدیگر متصل کرد و اجسام گوناگونی ساخت. مدل‌های پیچیده‌تر که سری تکنیک هستند معمولا شامل جعبه‌دنده و موتور و سیستم‌های مکانیکی هستند. آجرهای لگو را می‌توان بعد از اتصال به یکدیگر به آسانی از یکدیگر جدا نمود. همچنین بعضی از محصولات شرکت لگو با تم‌هایی از قبیل بتمن، جنگ ستارگان و ایندیانا جونز به بازار ارائه شده‌اند.

محصولات مرتبط

لگوی سفینه ی ای تی – ای پی Star Wars

جنگ‌های ستاره‌ای (Star Wars) که در ایران با نام جنگ ستارگان نیز شناخته می‌شود، نام یک سری فیلم حماسی در سبک اپرای فضایی است که جورج لوکاس کارگردان آمریکایی خالق آن است. این فیلم ماجرای شخصیت‌های متفاوت را در قالب «مدت‌ها پیش، در کهکشانی دور افتاده» نشان می‌دهد.

اولین قسمت این فیلم در سال ۱۹۷۷ با عنوان جنگ ستارگان منتشر شد (سپس هنگام اکران مجدد در سال ۱۹۸۱ نام آن تغییر یافت به قسمت چهارم: امیدی تازه) و باعث گسترش جهان جنگ ستارگان در فرهنگ عامه در سراسر جهان شد. بعد از آن دنباله‌های موفقیت‌آمیز دیگری با نام امپراتوری ضربه می‌زند و بازگشت جدای به ترتیب در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۳ معرفی شدند. این سه فیلم سه‌گانه اصلی جنگ ستارگان را تشکیل می‌دهد. پس از آن سه‌گانه پیش‌درآمد در سال‌های ۱۹۹۹، ۲۰۰۲ و ۲۰۰۵ منتشر شدند. پس از گذشت ده سال سه‌گانه‌ای جدید با فیلم نیرو برمی‌خیزد پا به عرصه نهاد، این سه گانه با آخرین جدای در سال ۲۰۱۷ ادامه یافت و با فیلم خیزش اسکای واکر در سال ۲۰۱۹، سه گانه ی دنباله نیز پایان یافت. هر نه فیلم نامزد جایزه اسکار (با برنده شدن دو فیلم اول) و موفقیت‌های تجاری شدند. این سری فیلم مجموعاً هشت و نیم میلیارد دلار فروش جهانی داشته‌است.همچنین این مجموعه بزرگترین فرنچایز جهان بعد از مارول است.

فیلم‌ها از نظر رده‌بندی گونه‌ای، در رده خیال‌پردازی علمی قرار می‌گیرند. البته برخی عناصر موجود در آن، باعث می‌شود فیلم‌ها در ردهٔ علمی-تخیلی (زیر سبک اپرای فضایی) نیز جای بگیرند. بر اساس این سری فیلم کتاب‌ها، بازی‌های ویدئویی، سریال‌های تلویزیونی و انیمیشن، جاذبه‌ها و پارک‌ها، کتاب‌های کمیک و محصولات تجاری بسیاری ارائه شده‌است.

جرج لوکاس، فیلمنامهٔ شش قسمت نخست این مجموعه را نوشته و کارگردانی قسمت‌های اول تا چهارم نیز به عهده او بوده‌است. فیلم‌ها در دو استودیوی «آوای اسکای‌واکر» و «نور و جادوی صنعتی» ساخته شده و توسط فاکس قرن بیستم پخش شده‌اند. در سال ۲۰۱۲ شرکت والت دیزنی حقوق پخش تمامی فیلم‌های جنگ ستارگان را با اعتبار ۴٫۰۶ میلیارد دلار از لوکاس فیلم خریداری کرد که با انتشار نیرو برمی‌خیزد در ۲۰۱۵ آغاز شد.


نام لگو
Star Wars At – Ap Walkers
لگوی سفینه ی ای تی – ای پی
اندازه بسته بندی
6/7 × 37/7 × 39/7 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
886 گرم
برند:
LARI
آیتم سری :
11424
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
سری :
استار وارز (جنگ ستارگان)
تعداد قطعات
707 قطعه
رنگ لگو
طوسی
تعداد مینی فیگور:
7 عدد فیگور
جنسیت لگو
پسرانه
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
توضیحات :
قطعات پلاستیک با کیفیت بالا
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سطح لگو: پیشرفته
جنسیت
پسرانه
باطری خور
نیست
جنس محصول
پلاستیک فشرده
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...