لگو جشن سالگرد لیگ عدالت 10878

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام لگو:: لگو بتمن مووی جشن پارتی سالگرد شخصیت های لیگ عدالت...
  • نام سری: batleader
  • اندازه بسته بندی: 5/5 × 22 × 39 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 395 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
620,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو لیگ عدالت در سالگرد Justice League Anniversary لگو سالگرد لیگ عدالت Justice League Anniversary با 296 قطعه مجزا و 5 مینی فیگور و وسایل زیاد برای استفاده لگو ها و سلاح های مختلف از سری بت لیدر Bat Leader برند بلا Bela.توضیحات سوپرمن (به انگلیسی: Superman) یک شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های کامیک آمریکایی منتشر شده توسط دی‌سی کامیکس است که تاکنون در چندین فیلم، مجموعه تلویزیونی و بازی ویدئویی حضور یافته‌است. این شخصیت توسط نویسنده جری سیگل و طراح جو شوستر خلق شده‌است؛ که اولین بار در شماره ۱ از مجله «کمیک‌های اکشن» ماه ژوئن سال ۱۹۳۸ به مردم معرفی شد. این شخصیت با لقب مرد پولادیننیز یاد می‌شود. او معشوقهٔ دوست روزنامه‌نگار خود لوئیس لین است و دشمن دیرینهٔ وی مخترع نابغه لکس لوتر می‌باشد. سوپرمن همچنین دوست بسیاری از ابرقهرمان‌های دیگر جهان دی‌سی، از جمله بتمن و واندر وومن به‌شمار می‌رود.

محصولات مرتبط

لگو یکی از پرطرفدارترین اسباب‌بازی در حال حاظر است که توانسته در دل همه‌ی بچه جا باز کند و از کوچک به بزرگ علاقه زیادی به لگو دارند و کمتر کسی است که به لگو علاقه نداشته باشد. لگو جشن سالگرد لیگ عدالت مدل 10878 یکی از سری لگوهای batleader است که دارای شخصیت‌های لیگ عدالت هست و 4 آدمک لگویی (مینی فیگور) به همراه یک سگ لگویی وجود دارد. در سری لگو ها، سری لگوهای شخصیت های دی سی از محبوبیت خاصی برخوردارند. بتمن مهم ترین و بزرگترین و قدیمی ترین شخصیت دی سی می باشد. لگو بتمن مووی جشن سالگرد لیگ عدالت از برندBELA مناسب برای افراد 6 سال به بالا می باشد.

در این لگو شاهد جشن سالگرد لیگ عدالت هستیم که این لگو به Justice League Anniversary Party معروف است.

تمامی سری های لگو بتمن مووی از روی کارتون های لگویی ساحته می شود.

همراه با مینی فیگور های : سوپرمن ، گرین اررو ، ال درادو ، سگ شگفت انگیز و...

تعداد قطعات موجود 296 قطعه است که با این قطعات علاوه بر آدمک‌ها میتوان یک مکان جشن را ساخت که میتوانید آدمک‌ها را درون آن قرار دهید.

ویژگی‌های لگو جشن سالگرد لیگ عدالت مدل 10878 :

  • دارای 5 آدمک قهرمانان لیگ عدالت
  • دارای یک سگ لگویی
  • دارای ابزار لگویی
  • امکان ساخت یک مکان جشن
  • مدل 10878
  • ساخت BELA
  • کشور سازنده چین

توضیحات :

شخصیت‌های سوپرمن و ارو (Arrow) و … در این محصول وجود دارد که میتوانید با اتصال قطعات به یک دیگر میتوانید تک تک آن‌ها را بسازید. هر یک از آدمک‌ها دارای وسایل خاصی هستند که باید به آن‌ها متصل شود.

با قطعات میتوانید یک مکان برای جشن را بسازید. مکان جشن شامل یک جایگاه برای پخش موسیقی به همراه بلندگو لگویی و یک میز متحرک است. می‌توانید با استفاده از یک دستگیره که هنگام ساخت قرار می‌‌دهید، میتوانید میز را به حرکت دربیاورید.

طناب‌هایی وجود دارد در جعبه محصول که برای جنش آویزان میشود (البته این طناب مانند تار مرد عنکبوتی است که در جعبه‌ی محصول مردعنکبوتی قرار دارد). به طناب‌ها میتوانید ستارهایی متصل کنید که زیباتر به نظر برسد. همه‌ی این قطعات در بسته قرار دارد.

این محصول برای چه کسانی مناسب است :

این محصول به علت داشتن قطعات ریز برای کودکان زیر 6 سال و خردسالان مناسب نیست و برای آنان پیشنهاد نمی‌شود. این محصول دارای شخصیت‌های معروف لیگ عدالت به همراه وسایل است که میتوانید آن‌ها را بسازید، پس اگر به این شخصیت‌ها علاقه دارید و دوست دارید یک طرح جدیدی را بسازید این محصول برای شما پیشنهاد میشود.

لگو Justice League Anniversary سالگرد لیگ عدالت

از مجموعه محصولات برند بلا Bela لگو سالگرد لیگ عدالت Justice League Anniversary میباشد که 296 قطعه داشته و 5 مینی فیگور شامل سوپرمن Superman، واندر داگ (سگ شگفت انگیز) Wonder Dog، هاک گیرل (دختر شاهینی) Hawkgirl، ال دورادو El Dorado و گرین ارو (کماندار سبز) Green Arrow میباشند که هرشخصیت سلاح منحصر به فرد و زیبای خودش را دارد. در این لگو شاهد جشن 56 سالگی کمیک های دی سی و دنیای لیگ عدالت Justice leauge هستیم. در این لگو اکثر شخصیت های کمتر دیده شده دنیای دی‌سی DC حضور دارند که به مناسبت سالگرد دنیای لیگ عدالت Justice leauge و دی‌سی DC دور هم جمع شدند. فضای جشنی این لگو و قرارگرفتن تمامی مینی فیگور ها پشت جایگاه دی جی و متغییر بودن بسیاری از اجزای این لگو از ویژیگی های جالب این سری میباشد. این لگو از سری بت لیدر Bat Leader میباشد.

درباره سوپرمن Superman

از محبوبترین و معروفترین شخصیت های کل دنیاهای کمیکی میتوان به سوپرمن Superman اشاره کرد که در دنیای دی‌سی DC توسط جری سیجل Jerry Siegel و جو شوستر Joe Shuster در سال 1938 میلادی (1318 شمسی) خلق شد. سوپرمن Superman که از سیاره کریپتون میباشد و نام کریپتونی اون کال-ال Kal-El میباشد و والدینش او را چند دقیقه قبل از نابودی سیاره توسط ژنرال زاد General Zod به زمین میفرستند . او پس از سقوط در مزرعه کنت توسط جاناتان Jonathan و Martha Kent مارتا کنت بزرگ میشود که آنها نام او را کلارک کنت Clark Kent میگذارند. کلارک پس از بزرگ شدن متوجه قدرت های فرابشری خود شده و همین او را میترساند و باعث شده برای حمایت از عزیزانش و مخفی کردن هویت خود نام سوپرمن Superman را برگزید و لباس مخصوص پوشید. او سپس به شهر گاتهام رفته و در یک خبرگزاری مشغول به کار میشود. پس از آن با بتمن Batman و سایر اعضای لیگ عدالت آشنا شده و به جنگ با اشرار زمینی و فرازمینی میپردازند.

از توانایی های سوپرمن Superman میتوان به صورت ماورای نور و عکس‌العمل های فوق سریع و پرتاب لیزر از چشم و بدن ضدضربه و فناناپذیر اشاره کرد و اینکه تنها نقطه ضعف این شخصیت این است که اگر ماده کریپتون ای به او برسد بشدت ضعیف و فناپذیر میشود. عمده شهرت این شخصیت با سری مرد فولادین Man of Steel، سوپرمن Superman، لیگ عدالت Justice League و بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت Batman Vs. Superman : Dawn of Justice میباشد. بازیگری سوپرمن Superman در تمامی این فیلم ها به عهده هنری کویل Henry Cavill میباشد. سوپرمن Superman از قویترین شخصیت های دنیای کمیکی دی‌سی DC و به طور کلی دنیای کمیک هاست.

سوپرمن Superman و دنیای لگوها

سوپرمن Superman علاوه بر دنیای فیلم ها و سریال ها در دنیای لگوها نیز بسیار محبوب بوده و تقریبا در تمامی لگو های دنیای دی‌سی DC حضور دارد. سری لگوهای ابرقهرمانان Super Heroes، لیگ عدالت Justice League، مدافعین عدالت Justice Guard و ابرقهرمانان Supreme Hero حضور دارد که این لگوها در برندهای بلا Bela، دکول Decool و جی سی JISI وجود دارند و این لگوها در سری های لگو آدمکی و سری های تجمیعی، سری های متوسط و بزرگ موجود هستند. تقریبا بیشتر تنوع در بین لگوها را شخصیت سوپرمن Superman دارد و جز متنوع ترین شخصیت ها در سری های لگویی میباشد.  

درباره سگ شگفت انگیز Wonder Dog

سگ شگفت انگیز Wonder Dog که نام اصلی او رکس است توسط رابرت کانیگر  Robert Kanigher در سال 1952 میلادی (1341 شمسی) خلق شد که سگس از نژاد ژرمن شپرد بوده و در زمان جنگ جهانی دوم به خدمت به ارتش آمریکا میپیوندد و آموزش میبیند. دکتر آنابلوس Dr. Anabolus که شجاعت های این حیوان را در جنگ جهانی دیده، او را به عنوان نمونه آزمایشی برای تحقیقات ساخت یک ابر سربازی به کار میگیرد. دکتر آنابلوس Dr. Anabolus در کار خود موفق میشود و پس از تبدیل رکس به شگفت انگیز Wonder Dog توسط یک جاسوس ارتش نازی کشته شده و تمامی کارهایش نیز از بین میرود و رکس تنها سگ شگفت انگیز Wonder Dog تاریخ میماند.سگ شگفت انگیز Wonder Dog توانایی هوش بالا، قدرت، استقامت و سرعت زیادی دارد و پس از این ماجرا توانایی برقراری ارتباط با انسان ها را پیدا میکند و پس از پایان جنگ جهانی دوم به مبارزه با خلافکاران مانند سایر ابرقهرمانان دنیای دی‌سی DC میپردازد. سگ شگفت انگیز Wonder Dog در تعداد محدودی از لگوها از جمله این لگو از سری بت لیدر Bat Leader از برند بلا Bela حضور دارد. 

هاک گیرل ( دختر شاهینی ) Hawkgirl

شیرا ساندرز هال Shiera Sanders Hall با اسم اختصاری هاک گیرل (دختر شاهینی) Hawkgirl نخست در سال 1940 میلادی (1329 شمسی) توسط گاردنر فاکس  Gardner Fox و دنیس نویل Dennis Neville بر روی مجله های دنیای کمیک دی‌سی DC رفت. شیرا ساندرز هال Shiera Sanders Hall پس از خودکشی توسط پدربزرگ خود به زندگی برگشته که پدربزرگ او از سیاره دیگری به اسم تاناگار Thanagar بوده و او را زنده میکند . توانایی های هاک گیرل (دختر شاهینی) Hawkgirl بسیار زیاد بوده از خودترمیمی بدن، تا قدرت مبارزه بالا و پرواز خلاف جاذبه و معلق بودن در هوا، بلدبودن چندین زبان، دانش زیاد، توانایی بالا در مبارزات تن به تن، استفاده از تمامی سلاح ها از جمله چکش و تبر و پتک و شمشیر و زنجیر و غیره و استقامت بالا میباشد. هاک گیرل (دختر شاهینی) Hawkgirl در تعداد معدودی از لگو های سری بت لیدر Bat Leader از برند بلا Bela و تعداد کمی از مینی فیگور ها حضور دارد.

بیوگرافی ال دورادو El Dorado

ال دورادو El Dorado در سال1981 میلادی (1360 شمسی) در سری کارتون های دنیای دی‌سی DC خلق شد. او از قهرمانان مکزیکی دنیای دی‌سی DC بوده و به زبان انگلیسی اسپانیایی صحبت میکند. از توانایی های او میتوان به تلپورت شدن به جاهای دیگر از طریق انداختن شال بر روی سرش، تلپاتی و برقراری ارتباط با دیگران بدون حرف زدن و ایجاد توهم در دشمنان و دیوانه کردن آنها نام برد. او برای حفاظت از آثار باستانی آزتک ها در مکزیک بوده و زمانی که جوکر و لکث لوتر برای نابودی و به تاراج بردن این آثار تلاش میکنند او با کمک بتمن و دوستانش از این کار جلوگیری میکند. ال دورادو El Dorado در لگو های زیادی حضور نداشته و لگو سالگرد لیگ عدالت Justice League Anniversary تنها لگویی بوده که این شخصیت در آن حضور دارد. 

گرین ارو ( کماندار سبز ) Green Arrow و دنیای لگوها

مورت ویسینگر Mort Weisinger و جورج پپ George Papp در سال1941 میلادی (1320 شمسی) تصمیم به ساخت شخصیت گرین ارو (کماندار سبز) Green Arrow گرفتند که او را به یکی از محبوبترین شخصیت های دنیای دی‌سی تبدیل کرد که بعدها در فیلم ها و بازی های کامپیوتری مثل Injustice حضور پررنگ داشت. اولیور جوناس کویین Oliver Jonas Queen شخصیتی ثروتمند بوده که از این ثروت برای بدست آوردن تجهیزات و مبارزه با خلافکاران و شروران شهرش استفاده میکند.

شباهت زیاد گرین ارو (کماندار سبز) Green Arrow با بتمن Batman از نظر شخصیتی باعث شد که خالقین آن او را با همکاری تیمی متمایز کنند. برخلاف بتمن که برای دستگیری تبهکاران روش های انفرادی را به کار میبرد، گرین ارو          (کماندار سبز) Green Arrow از کار گروهی برای این دستگیر شروران استفاده میکند. از جمله توانایی های او میتوان به استفاده فوق العاده سریع از تیر و کمان و توانایی خارق العاده در تیراندازی اشاره کرد. وسایل خاصی که او برای مبارزه با تبهکاران استفاده میکند شامل چسب های منفجرشونده، تیرهای نفجاری، گاز اشک آور، نارنجک صوتی و تیرهای کریپتونی برای زمان های بسیار خطرناک میباشد. او همچنین عضو لیگ عدالت Justice League بوده و با اکثر ابرقهرمانان دنیای دی‌سی DC همکاری دارد. گرین ارو (کماندار سبز) Green Arrow در لگوهای خاصی حضور دارد و چندین مدل مینی فیگور از برندهای مختلف نیز از او در دسترس است.

چرا لگو و مینی فیگور ؟

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ، چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY، لوز Loz، لپین Lepin، بلا Bela و کازی Kazi، لاری Lari، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP، له له LELE، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

لگو جشن سالگرد لیگ عدالت

لگو جشن سالگرد لیگ عدالت شامل 296 قطعه بلوک ساختنی از جنس پلاستیک بسیار با کیفیت است که با دقت رنگ آمیزی طراحی و ساخته شده است. این لگو دارای ۵ شخصیت لیگ عدالت مانند سوپرمن، گرین ارو، الدرادو، عقاب طلایی، واند داگ که شخصیت جدید از سری لیگ عدالت می باشند.

در این لگو قطعات وجود دارد که همگی درون بسته بندی جعبه ای قرار گرفته اند و مرتب هستند. کودکان باید قطعه هر سازه را پیدا کند و با توجه به دفترچه راهنما تصویری که در مجموعه وجود دارد سازه ها را به ترتیب بسازد و در آخر تمام قطعات ساخته شده یک مجموعه زیبا را تشکیل می دهند. این اسباب بازی پسرانه برای کودکان ۶+ سال توصیه شده است و بعلت داشتن قطعات ریز برای کوچکتر ها زیاد مناسب نیست.

اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,

مشخصات لگو سالگرد لیگ عدالت :

» تولید شده از مواد اولیه  درجه یک

» شامل 296 قطعه بلوک ساختنی رنگی

» دارای ۵ شخصیت لگو کوچک

» دارای وسایل جشن و پارتی

» دارای دفترچه راهنما رنگی

» بسته بندی جعبه ای 22 * 39 سانتی متر

» مناسب کودکان ۶+ سال

اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,اسباب بازی ابر قهرمان,

لگو ها، از جمله اسباب بازی های فکری هستند که کودکان را سرگرم کرده و ذهن آنها را شکوفا می نماید. لگو داستان اسباب بازی در طرح های مختلفی وجود دارد و برای گروه سنی 6+ سال طراحی شده است. با خرید از این لگو ها، کودکان خود را در جهت رشد و پرورش خلاقیت آنها یاری نمایید.

نام لگو:
لگو بتمن مووی جشن پارتی سالگرد شخصیت های لیگ عدالت (LEPIN-7095)
نام سری
batleader
اندازه بسته بندی
5/5 × 22 × 39 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
395 گرم
برند:
BELA
آیتم سری :
10878
رنگ لگو
سفید
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد قطعات
296 قطعه
تعداد فیگور در ست:
4 عدد فیگور
1 عدد فیگور سگ
خطر بلعیدن
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
جنس محصول:
پلاستیک قطعات خوب
جنسیت لگو
پسرانه
سطح لگو
متوسط
هدف بازی :
ساختنی
تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک
ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سری :
Batman Lego Movie
کیفیت :
عالی
دسته:
آجرهای خانه سازی
برچسب:
Justice League‎‎, ابر قهرمان, سوبرمن, لیگ عدالت
این لگو شامل 5 شخصیت
WONDER DOG , HAWKGIRL , EL DORADO , SUPERMAN , GREEN ARROW میشود. نمونه کارآیی ها و عملکرد لگو در تصاویر پشت بسته وجود دارد.
اقلام همراه
دارای دفترچه راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...