لگو اژدها نینجاگو 10400

NINJA

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه با بسته بندی: 6 × 30 × 53 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 970 گرم
  • ویژگی :: رده سنی: کودک نوجوان تعداد قطعات: ۶۵9 خطر بلعیدن: دارد سایر توضیحات: - لگوی نینجاگو حمله به اژدهای مورو - لگو شامل اژده... - مناسب برای سنین +6 سال - ساخته شده از جنس پلاستیک با کیفیت ورنگ ثابت ABS
  • آیتم سری :: 10400
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,250,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

محصولات مرتبط

همه ما اسباب بازی خونه سازی (لگو) با آن قطعات رنگارنگ و آجری شکل خود را بیاد داریم که با دوستان خود شروع به ساخت خانه و وسایل عجیب دیگر که زائیده ذهن کودکانه‌مان بود. اینگونه اسباب‌بازی ها علاوه بر سرگرم کردن موجب رشد خلاقیت کودک نیز می‌شود. لگو(Ninjago Attack of the Morro Dragon) از سری تولیدات شرکت معروف لگو است. تفاوتی که این اسباب بازی دارد این است که برگرفته از کارتون ( انیمیشن ) نینجاگو است. این بسته 659 قطعه شامل اژدهای مورو، آدمک مورو، 6 آدمک دیگر و چندین قطعه دیگر است که کودک دلبند شما می‌تواند با این مجموعه خود را به درون انیمیشن برده و مدت زیادی سرگرم شود. کمپانی بزرگ (Lego) سازنده اسباب‌بازی‌های ساختنی و خلاقانه است که کار خود را از سال 1932 میلادی در یک کارگاه نجاری در کشور دانمارک با ساخت مدل‌های چوبی آغاز کرد. این کمپانی از سال 1947 میلادی هم شروع به ساخت سازه‌های پلاستیکی نمود تا به امروز که به بزرگترین برند اسباب بازی در دنیا تبدیل شده است. سازه‌های لگو فقط مخصوص کودکان طراحی نشده و افراد با هر سنی می‌توانند مدل موردنظر خود را براساس تعداد قطعات و نوع مدل انتخاب و از ساخت یک ماکت جذاب لذت ببرند. این مدل‌ها می‌توانند یک ماشین، هواپیما، ساختمان، شخصیت‌های محبوب داستانی، حتی نمایی از یک شهر و صدها مدل دیگر باشند.

اندازه با بسته بندی
6 × 30 × 53 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
970 گرم
ویژگی :
رده سنی:
کودک
نوجوان
تعداد قطعات:
۶۵9
خطر بلعیدن:
دارد
سایر توضیحات:
- لگوی نینجاگو حمله به اژدهای مورو - لگو شامل اژدها، آدمک‌ها و ...
- مناسب برای سنین +6 سال
- ساخته شده از جنس پلاستیک با کیفیت ورنگ ثابت ABS
آیتم سری :
10400
تعداد فیگور ها
6 عدد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...