روبیک مگامینکس 3×3 استیکرلس کای وای

Megaminx Stickerless Kai Wai

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه روبیک: 8 × 3/5 سانتیمتر
  • وزن روبیک: 110 گرم
  • اندازه با بسته بندی: 7/8 × 8/8 × 8/5 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 185 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
620,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کای هنگ اس ورژن استیکرلس مگامیکنس کای وای کای است. این روبیک به دلیل جنس پلاستیک متفاوتی که دارد به عنوان یک محصول جداگانه معرفی می‌شود. کای هنگ اس دارای لبه های تو رفته است که برای در دست گیری روبیک کمک بیشتری می‌کند. این روبیک یک محصول مناسب برای افراد مبتدی در زمینه مگامینکس به حساب می آید. این روبیک نسخه استیکرلس مگامینکس کای هنگ است. طراحی لبه دار و فرورفته کای هنگ باعث ایجاد حس بهتر در دستان کیوبر می شود.

محصولات مرتبط

توضیحات روبیک مگامینکس کای وای

روبیک مگامینکس کای وای Heng S کاملا روان بوده و خودرنگ و با کیفیت می باشد و مناسب برای حل سریع است. یکی از ویژگی های بسیار موثر در روبیک مگامینکس کای وای، خودرنگ بودن آن می باشد.

روبیک مگامنیکس کای وای یک روبیک 12 وجهی می‌باشد که حل آن خیلی پیچیده‌تر از روبیک های 3*3 می باشد اما اگر روبیک 3*3 را بتوانید حل کنید، درک و حل کردن روبیک مگامینکس کای وای برای شما ساده‌تر خواهد شد.

روبیک مگامینکس کای وای مناسب علاقه‌مندان به روبیک می‌باشد و معمولا در کلکسیون روبیک‌های افراد علاقه‌مند دیده می‌شود.

روبیک های کای هنگ (QiHeng) شرکت کای وای، در مدل برچسبی و روبیک های کای هنگ اس(QiHeng s)  در مدل رنگ ثابت (stickerless) تولید می شوند. مکعب روبیک مگامینکس؛ از جمله روبیک های سبک وزن می باشند و برای کیوبر های مبتدی و متوسط و نیمه حرفه ای مناسب می باشند.

روبیک های کای هنگ برند کای وای، از سری محصولات اقتصادی با کیفیت و روان می باشند. این محصولات در بین بزرگسالان نیز محبوبیت خاصی دارند و علاوه بر جنبه سرگرمی در پرورش ذهن و خلاقیت موثر هستند.

روبیک کایهنگ مگامینکس با کیفیت

مکعب روبیک مگامینکس

مواد بکار رفته در مکعب روبیک مگامینکس، به گونه ای است که سطح بیرونی آن دارای رنگ های نیمه مات برای جلوگیری از خط و خش و انعکاس نور تولید شده و استیکرلس (رنگ ثابت) می باشد. ضمن اینکه سطح بیرونی این روبیک تا حدودی صاف ساخته شده تا راحت تر در دست قرار بگیرید و لیز نخورد.

 روبیک مگامینکس رنگ ثابت برای ذهن های خلاق

روبیک مگامینکس رنگ ثابت

روبیک های چند ضلعی مانند روبیک مگامینک (Megaminx)، از جمله محصولاتی است که به تازگی تولید می شوند و مورد استقبال مصرف کننده ها قرار گرفته است. در سالهای پیش فقط مدل های کلاسیک دو در دو تا پنج در پنج تولید می شد و شناخته شده بود ولی امروزه مدل های تولیدی روبیک بسیار گسترده است.

روبیک مگامینکس (12 وجهی)، باعث افزایش هوش و حافظه می گردد. این محصول همراه با دفترچه راهنما عرضه می شود.

مکعب روبیک مگامینکس مناسب سن 6 سال به بالا

مشخصات و خرید روبیک

ابعاد جعبه محصول 78*88*85 میلیمتر، ابعاد روبیک  35*80*80 میلیمتر و وزن آن 110 گرم است. این روبیک 12 وجهی ساخت کشور چین است و از پلاستیک مقاوم و مواد نو تشکیل شده است.

مکعب روبیک مگامینکس؛ مناسب رده سنی 6 سال به بالا است و علاوه بر افزایش تمرکز و سرعت عمل، باعث هماهنگی چشم و دست نیز می شود. فروشگاه اینترنتی رییس کوچولو انواع متنوعی از روبیک را ارائه می دهد. این محصولات فکری- آموزشی در خلاقیت و رشد ذهنی کودک نقش قابل توجهی دارند.

اندازه روبیک
8 × 3/5 سانتیمتر
وزن روبیک
110 گرم
اندازه با بسته بندی
7/8 × 8/8 × 8/5 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
185 گرم
ویژگی :
سبک بازی :
تست هوش، بازی فکری، بازی حافظه
رده سنی :
کودک، نوجوان، بزرگسال
تعداد بازیکن :
یک
مدت زمان بازی :
کمتر از یک ساعت
سبک بازی:
تست هوش ، بازی فکری
اهداف اموزشی
ایجاد خلاقیت ذهنی
تقویت حافظه
خطر بلعیدن
ندارد
سبک اسباب بازی
فکری و سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...