لگو ربات خرچنگی بتمن NEW STYLES 10845

SUPER HEROES

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6/5 × 30 × 50 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 850 گرم
  • تعداد قطعات: 646 قطعه
  • برند:: BELA
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
890,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو لیگ عدالت علیه سربازان استپن ولف با ربات بزرگ بتمناز سری لگوهای تجمیعی و بزرگ سری ابر قهرمانان Supreme Heroes برند بلا Bela با 646 قطعه و 4 مینی فیگور بتمن Batman، فلش Flash و سربازان استپن ولف Steppenwolf با ربات بزرگ بتمن در فیلم لیگ عدالت Justice League

محصولات مرتبط

لگو لیگ عدالت نبرد در زیر زمین

لگو بزرگ مربوط به لیگ عدالت از سری ابر قهرمانان Supreme Heroes برند بلا Bela، لگو نبرد لیگ عدالت Justice League علیه سربازان استپن ولف Steppenwolf میباشد. این لگو روایتگر نبرد اولیه فیلم  لیگ عدالت Justice League میباشد که گروه  لیگ عدالت Justice League در حال دفاع از تهاجم سربازان استپن ولف Steppenwolf در زیر زمین برای گرفتن جعبه پاندورا بودند. این لگو 646 قطعه داشته و شامل 4 مینی فیگور از شخصیت های بتمن Batman، فلش Flash و سربازان استپن ولف Steppenwolf است.

در این لگو شخصیت بتمن Batman یک ربات خرچنگی بزرگ داشته که به دو حالت مختلف خرچنگی و عنکبوتی تغییر شکل میدهد و دو رگبار داشته که هرکدام 6 عدد تیر لگویی بر روی آنان سوار میشود که به صورت رگباری تیر شلیک میکند. همچنینی سلاح قلابی بتمن نیز در کنار این ربات ماشینی سوار شده و باز و بسته میشود. علاوه بر این مینی فیگور بتمن Batman نیز سوار این وسیله میشود. 

شخصیت فلش Flash این لگو نیز تیر پرتاب میکند و تیر آن آبی است و همچنین با جعبه پاندورا فرار میکند. دشمنان این دو شخصیت سربازان استپن ولف Steppenwolf بوده که هرکدام یک تفنگ در دست داشته که این تفنگ ها تیر لگویی شلیک میکنند. 

درباره بتمن Batman

از سری قهرمانان دنیای کمیکی دیسی DC که توسط باب کین Bob Kane و بیل فینگر Bill Finger در سال 1939 میلادی (1318 شمسی) خلق شد که در ابتدا بسیار مورد توجه مردم قرار داشت و در دهه های اخیر عمده شهرت این شخصیت بخاطر بازی در فیلم های کریستوفر نولان Christopher Nolan با بازی کریستین بیل Christian Bale میباشد و البته در دنیای هالیوودی فیلم های بسیاری از شخصیت بتمن Batman درست شده که بازیگران زیادی داشته و مانند سایر قهرمانان دنیای کمیکی بوده. در این چند سال اخیر نیز فیلم هایی مانند بتمن علیه سوپرمن Batman Vs. Superman و لیگ عدالت Justice League نیز ساخته شده که نقش آن را بن افلک Ben Affleck بازی کرده و انیمه ها و کارتون های بسیاری نیز از بتمن Batman شاهد بودیم.

بروس وین Bruce Wayne ، پسر توماس وین Thomas Wayne، شخصیت ثروتمند گاتهام Gotham در صنایع دفاعی بوده که پس از کشته شدن توماس و همسرش که والدین بروس بودند، بروس در کودکی منزوی و افسرده شده و برای رهایی از این تفکرات به تبت میرود . بتمن که از نوجوانی در رشته های رزمی فعالیت داشته در تبت مورد توجه راس الغول Ra's al Ghul قرار گرفته و وارد لیگ سایه Shadow League میشود و در آنجا آموزش های ویژه رزمی و نظامی میبیند. اما پس از مدتی به بدذاتی لیگ سایه و راس الغول Ra's al Ghul پی میبرد و به سختی از دست آنها فرار کرده و به شهر گاتهام Gotham باز میگردد . بتمن Batman که حالا قدرتمند بوده و با استفاده از تکنیک ها و توانایی های جدید خود و همچنین ادوات نظامی کارخانه تولید اسلحه خودش به جنگ خلافکاران بتمن Batman میرود.

بتمن Batman در دنیای لگوها و توانایی های او

بتمن Batman در دنیای لگو ها چندین فیلم داشته که به جنبه های دیگری از داستان بتمن Batman میپردازند و تمامی دشمنان و دوستان بتمن Batman در دنیای فیلم های لگویی حضور دارند . از سری فیلم های این شکلی بتمن لگویی 1 و 2 بوده که فیلم های جذابی میباشند و اکثر لگو های مورد علاقه کودکان در این فیلم ها حضور دارند. درسری لگو های قابل ساخت بتمن در بسیاری از مینی فیگور های برندهای مختلف حضور دارد و همچنین در سری لگوهای بزرگ لیگ عدالت Justice League، مدافعین عدالت Justice Guard، بت هیرو خفاش قهرمان Bat hero، رهبر خفاشی بت لیدر Bat Leader و قهرمان بزرگ Supreme Hero حضور دارد. هر کدام از این سری لگو ها شامل قهرمانان و شروران کمیک دی‌سی میباشند که شما را به دنیای لگویی کمیک دیسی DC میبرند. بتمن Batman در میان شخصیت های کمیکی به قدرت بدنی بالا و بلدبودن 80 مدل ورزش رزمی و استفاده از ادوات و ابزار خاص برای جنگ با دشمنان معروف است.

 درباره فلش Flash

فلش Flash یکی از قهرمانان کمیک های دی سی DC میباشد که توسط گاردنر فاکس Gardner Fox و  هری لمپرت Harry Lampert در سال 1940 میلادی ( 1319 شمسی ) خلق شد. فلش Flash در چندین دوره توسط چندین نفر به صورت موروثی یا غیرموروثی عوض شده. شخصیت های زیادی فلش Flash شده اند ولی معروفترین آنان بری آلن Barry Allen میباشد. فلش Flash توانایی دویدن با سرعت ماورای نور دارد و همچنین قدرت تفکر و تصمیم گیری این شخصیت نیز به همان اندازه سریع است. دشمن اصلی فلش Flash خود او است زمانی که تلاش داشت که زمان را بشکند و به عقب برگردد تا بتواند خانواده اش را از تصادف نجات دهد. اما نجات دادن والدینش باعث شد فلش Flash آن جهانی که والدینش در آن زنده اند شخصیتی شرور بشود. این شخصیت فلش معکوس Reverse Flash نام دارد و دشمن اصلی فلش Flash در تمامی زمان ها دنیاها میباشد. فلش Flash از اعضای اصلی لیگ عدالت Justice League میباشد که در فیلم لیگ عدالت Justice League به کارگردانی جاس ویدون بوده مه شخصیت فلش Flash با بازی ازرا میلر Ezra Matthew Miller حضور داشت. دوستان فلش Flash شامل بتمن Batman ، سوپرمن Superman ، زن شگفت انگیز Wonder Woman، سایبورگ Cyborg و آکوامن Aquaman میباشند که در بیشتر سری کمیک های لیگ عدالت Justice League این چند شخصیت باهم برای نجات دنیا تلاش میکنند. 

 فلش Flash و دنیای لگو ها

فلش Flash بیشتر در سری های لگویی ابر قهرمانان Supreme Heroes، لیگ عدالت Justice League، مدافعین عدالت Justice Guard از سری لگوهای دنیای دی سی DC حضور دارد که بیشتر این لگو ها در برند بلا Bela و جی سی JISI به بازار عرضه شده اند. از فلش در لگو های بزرگ و تجمیعی تا لگوهای مینی فیگور و کوچک استفاده شده است که که در هرکدام سلاح یا وسیله خاص خودش را دارد و طرفداران فلش Flash میتوانند انواع این سری لگو ها را در فروشگاه ما ببینند.

 چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی،  چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند. لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

در فروشگاه اینترنتی راحت خرید انواع مجموعه لگوهای جنگ ستارگان Star Wars ، انتقام جویان اونجرز Avengers ، دنیای مارول Marvel ، دنیای دی‌سی DC ، لگو مشاغل ، تکنیک Technic ،  آرشیتکت  Architect ، پلیس Police ، بازگشت قهرمانان Heroes Assemble ، مرد عنکبوتی Araneid man و مردعنکبوتی قهرمان Spiderhero ، ابرقهرمانان Super Heroes در شکل های مینی فیگور و عضلانی ، بت هیرو Bathero ، مدافعین عدالت Justice Guard  ، بت لیدر Batleader ، لیگ عدالت Justice League و مدلهای شیشه ای آدمکی بزرگ یا بیگ فیگوری اسپیس بیبی Space baby و از سری نینجا لگوهای نینجاگو Ninjago ، لگو نینجا مووی Ninja Movie و نینجا : اساتید اسپینجیتزو  Ninja : Masters of Spinjitzu وجود دارد . در نمونه های دخترانه هم مدلهای فروزن Frozen ، فرندز Friends و پرنسسی Dream Princess با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت برای علاقه مندان اسباب بازی لگو وجود دارد.

اندازه بسته بندی
6/5 × 30 × 50 سانتی متر
وزن با بسته بندی
850 گرم
تعداد قطعات
646 قطعه
برند:
BELA
آیتم سری :
10845
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
4 عدد فیگور (فیگور فلش)
مقیاس مینی فیگور ها
1:1
سری لگو
بلوک های ساختمانی
رنگ لگو
مشکی
جنس:
پلاستیک مرغوب
تعداد بازیکنان
1 نفر
مدت زمان بازی
بیشتر از 1 ساعت
خطر بلعیدن
دارد
قابلیت حرکت:
دارد
قابلیت حرکت توسط موتور الکتریکی:
ندارد
سبک بازی:
تصویری
فضایی
حرکتی
جنبشی
ساختنی
تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
محتویات بسته:
قطعات لگو
دفترچه راهنما
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
سبک اسباب بازی
فکری
نقش پردازی
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...