لگو کشتی دزددریایی 1547

ISLAND STORM

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 6/8 × 42/5 × 32/8 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 840 گرم
  • برند:: SY
  • مناسب برای سنین: بالای 6 سال
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,050,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساختنی قلعه و کشتی دزدان دریایی این محصول یک لگو قلعه و کشتی دزدان دریایی از شرکت لگو است. این محصول لگو دارای 665 قطعه لگو رنگی ساختنی برای کودکان 6 سال به بالا می باشد. این مجموعه ساخت شرکت اس وای SY1547 است.کیفیت جنس و مواد بکار گرفته شده در ساخت این لگو از مواد درجه یک و همچنین کیفیت مونتاژ و سرهم بندی خوب قطعات از مزایای این دیگر این لگو می باشد.این لگو دارای 5 عدد مینی فیگور لگویی دزدان دریایی می باشد.

محصولات مرتبط

لگو رستوران دزدان دریایی ISLAND STORM SY LEGO 1547

لگوها محبوب کودکان، بزرگسالان، کلکسیونرها و همه‌ی اشخاصی هستند که به دنبال اندکی سرگرمی یا ریلکس شدن می‌گردند. لگوها قطعاتی پلاستیکی هستند که از هم بهم پیوستن آن‌ها یک تصویر سه بعدی ایجاد می‌شود که قابل لمس و بازی کردن است. لگوها موجب تقویت مهارت‌های دستی و ذهنی کودک می‌شوند و همچنان سرگرم‌کننده نیز هستند. لگو رستوران دزدان دریایی از این نوع اسباب بازی ها ست. این محصول مناسب کودکان بالای 6 سال می باشد.

ویژگی های محصول

لگو رستوران دزدان دریایی داستان خاص خودش را دارد. در این لگو یک رستوران ترسیم شده است که محلی ست برای استراحت و تفریح دزدان دریایی در سرتاسر دنیا. در این رستوران دزدان دریایی از هر نقطه ی این دنیا دور هم جمع می‌شوند از غارت‌هایشان می‌گویند و با هم به صحبت می‌نشینند. این لگو از 665 قطعه تشکیل شده است. تعداد قطعات آن زیاد است و همین موضوع باعث می‌شود در انتها محصول به دست آمده ظریف‌تر و به واقعیت نزدیک‌تر باشد.

لگو رستوران دزدان دریایی Island Storm SY Lego 1547

البته ظاهر فانتزی مجموعه‌های دزدان دریایی مطابق معمول در این محصول نیز حفظ شده است. این لگوها بیش از اینکه نمایشی باشند، بیانگر داستان‌هایی در مورد زندگی دزدان دریایی هستند به همین دلیل ظاهر فانتزی تری نسبت به سایر لگوها دارند.
در بسته‌بندی این محصول 5 اکشن فیگور از دزدان دریایی با ظاهر جذاب قرار دارد. دزدانی با لباس و بی‌ لباس، با زخم‌هایی بر صورت و سلاح‌های متنوع.
همچنین اگر کلکسیونر هستید، جمع آوری مجموعه دزدان دریایی می‌تواند برای شما جالب باشد.
ابعاد محصول 42.5×33×7 سانتی‌متر است.

برند محصول

برند SY، یک برند پیشرو و بسیار قوی در ساخت لگو و اسباب‌بازی‌های فلزی در چین است. این برند دارای طیف گسترده‌ای از اسباب‌بازی‌های باکیفیت، زیبا و قیمت مناسب است. مجموعه دزدان دریایی یکی از لاین‌هایی ست که در این شرکت فعال است و بسیار در سرتاسر دنیا محبوب است.

نتیجه گیری نهایی

این لگو یکی از لگوهای مجموعه‌ی دوست داشتنی دزدان دریایی است و دارای ظاهری فانتزی و محبوب است. این محصول یک هدیه‌ی عالی برای کودکان و کلکسیونرهای خوش ذوق است.

اندازه بسته بندی
6/8 × 42/5 × 32/8 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
840 گرم
برند:
SY
مناسب برای سنین
بالای 6 سال
آیتم سری :
1547
تعداد قطعات
665 قطعه
رنگ لگو
قهوه ای
مشکی
تعداد مینی فیگور:
5 عدد
قابلیت حمل بار
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
توضیحات :
قطعات پلاستیک با کیفیت بالا
سبک بازی
تصویری - فضایی، حرکتی - جنبشی تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودک ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
سطح لگو
متوسط
جنسیت
پسرانه
باطری خور
نیست
جنس محصول
پلاستیک فشرده
خطر بلعیدن
دارد
رده سنی
کودک
نوجوان
جوان
بزرگسال
اقلام همراه
دارای دفترچه تصویری راهنما ساخت
دارای بسته بندی
و جعبه مقوایی می باشد
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...