لگو پارک ژوراسیک 10928

DINOSAUR WORLD

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه با بسته بندی: 9 × 50 × 39/2 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1815 گرم
  • برند :: BELA
  • آیتم سری :: 10928
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
2,700,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو پارک ژوراسیک 10928: لگو ژوراسک پارک ساخت شرکت Bela.تعداد قطعات این لگو 1046تکه به همراه 6مینی فیگور و 2 فیگور دایناسور کوچک و یک فیگور دایناسور بزرگ می باشد .لگو پارک ژوراسیک در یک سال اخیر طرفداران فراوانی پیدا کرده و این آیتم یکی از بهترین و رند ترین های سری ژراسیک است .یک انتخاب مناسب برای هدیه به فرادی که عاشق لگو هستند .لگو دنیای ژوراسیک برند Bela آیتم ۱۰۹۲۸ یک لگو مهیج برای بچه های بالای ۶ است که ۱۰۴۶ قطعه دارد و کلی هیجان به بچه ها هدیه می دهد. خرید لگو دنیای ژوراسیک باعث افزایش قوه تخیل و تصویر سازی کودکان می شود.

محصولات مرتبط

لگو سرزمین ژوراسیک 1046 قطعه

لگو یک اسباب بازی فکری است که نسبت به دیگر اسباب بازی های فکری شناخته شده تر می باشد. این اسباب بازی محبوب اولین بار در دانمارک توسط یک کمپانی به نام لگو تولید شد و اکنون دارای تولیدکنندگان زیادی در سراسر دنیا است. این محصول به عنوان یک سرگرمی فکری برای سایر رده های سنی مخصوصا کودکان محسوب می شود. تولیدات برند بلا دارای تنوع بسیار بالایی هستند و شامل انواع مدل های ماشین و موتورهای کلاسیک، کشتی، شخصیت های اکشن و انیمیشنی و ده ها مدل دیگر می شوند. لگو سرزمین ژوراسیک مدل bela 10928؛ شامل 1046 قطعه لگو است. این محصول در میان کودکان، هم دختر ها و هم پسرها و حتی بزرگسالان طرفدارن زیادی دارد. بسیاری از بزرگسالان به دلیل علاقه زیاد خود به لگو کلکسیونی از این بازی های فکری دارند. از قطعات این لگو می توان موتور لگویی و یک قلعه یا موزه ساخت. اسلحه‌ و بیسیم های لگویی از محتویات جعبه این محصول هستند. این محصول برگرفته از فیلم سینمایی jurassic world و jurassic park می باشد.

خرید ساختنی پارک ژوراسیک مدل bela 10928

به خاطر داشته باشید که در هنگام خرید محصول از تمامی خصوصیات آن به خوبی مطلع شوید و سپس از طریق LBTOYS.IR اقدام به خرید محصول کنید. ساختنی پارک ژوراسیک مدل bela 10928؛ برای همه رده های سنی بالای 6 سال مناسب است. تمامی محصولات برند بلا از پلاستیک مرغوب و مواد نو ساخته می شوند و عاری از هر گونه ماده مضر برای سلامتی انسان هستند و استانداردهای کیفی را به خوبی رعایت کرده اند. این محصول همچنین حاوی 6 عدد مینی فیگور است.

تعداد قطعه:۱۰۴۶
✔️کیفیت:عالی
✔️برند:Bela
✔️تقویت حرکات ظریف انگشتان و افزایش قدرت تخیل،افزایش اعتماد بنفس، افزایش دقت و تمرکز
✔️دارای دفترچه راهنمای تصویری

لگو دنیای ژوراسیک مدل bela 10928 از سری لگو‌های پارک ژوراسیک است. این لگو بر گرفته از سری فیلم‌های سینمایی پارک ژوراسیک و دنیای ژوراسیک است و در این لگو 6 مینی‌فیگور ( آدمک لگویی ) به همراه 3 دایناسور لگویی وجود دارد که این دایناسور‌ها به خوبی طراحی ساخته شده و ابعاد بزرگتری نسبت به آدمک‌های لگویی دارد و لگو دایناسورها قابلیت حرکت دست‌ها و پاهای را دارد. یکی از دایناسور لگویی ابعاد کوچکی دارد.

این لگو دارای قطعات زیادی است و با قطعات لگو دنیای ژوراسیک میتوان یک ساختمان را ساخت که دارای 3 طبقه است، این خانه دارای یک درب اصلی است که قابلیت باز و بسته شدن را دارد. در طبقه‌ی دوم این ساختمان میتوانید دستگاه خاص لگویی را قرار دهید که باید تخم دایناسور بر روی آن قرار بگیرد تا دایناسور از آن خارج شود.

علاوه بر ساختمان یک مجسمه‌ی سر دایناسور نیز میتوان با این قطعات ساخت که میتوانید در گوشه ای از ساختمان قرار دهید. با قطعات یک موتور لگویی را میتوان ساخت که قابلیت حرکت را دارد و میتوانید آدمک لگویی را بر روی آن قرار دهید و آن را حرکت دهید.

لگو دنیای ژوراسیک برای چه کسانی مناسب است :

لگو دنیای برای بچه‌های زیر 3 سال مناسب نیست و برای آنان پیشنهاد نمی‌شود و به دلیل داشتن قطعات ریز برای آنان خطرناک است. این لگو دارای 1046 قطعه است و ساخت آن برای کودکان دشوار است و والدین باید برای ساخت آن به کودک کمک کنند تا بتوانند این لگو را بسازند.

در کل این لگو برای طرفداران پارک ژوراسیک و دنیای ژوراسیک و همچنین کسانی که به دایناسور علاقه دارند پیشنهاد می‌شود و همچنین کسانی علاقه به ساخت لگو دارند و علاقه به ساخت خانه‌های بزرگ لگویی به همراه وسایل لگویی را دارند نیز مناسب است.

ویژگی‌های لگو دنیای ژوراسیک مدل bela 10928 :

  • دارای 1046 قطعه لگویی
  • دارای 6 مینی فیگور
  • دارای 3 دایناسور لگویی
  • امکان ساخت یک ساختمان
  • امکان ساخت موتور لگویی
  • دارای اسلحه‌ی لگویی
  • دارای بییسم لگویی
  • برگرفته از فیلم سینمایی jurassic world و jurassic park
  • ساخت Bela

لگو پارک ژوراسیک برند بلا آیتم 10928 یک محصول جذاب از برند خوش نام BELA است که به وسیله طراحی رنگارنگ، قطعات با کیفیت و ظاهر خاص خود توانسته به یک محصول بی رقیب در میان دیگر محصولات مشابه تبدیل شود.
این محصول شامل 1046 قطعه پلاستیکی است که اگر به درستی در جای خود قرار گیرند و به یکدیگر وصل شوند شما را صاحب یک پارک بزرگ خواهند کرد.
تمامی قطعات این مجموعه ساختنی و آموزشی از پلاستیک درجه یک ساخته شده اند و فاقد هرگونه مواد شیمایی و رنگ مضر می باشند.

مشخصات محصول

لگو پارک ژوراسیک برند بلا آیتم 10928 به دلیل داشتن قطعات نسبتا زیاد در درجه سختی بالای ساختنی ها قرار می گیرد اما اصلا نیازی به نگرانی نیست زیرا برند BELA برای این مورد هم تدارکاتی دیده است.
در جعبه این لگو یک دفترچه راهنما قرار داده است که در هنگام بر خوردن به مشکل در هنگام مونتاژ قطعات به کمک شما می آید. نحوه چینش صحیح قطعات در این دفترچه به صورت تصویری و کامل آموزش داده است.
از فواید اصلی بازی کودکان با این محصول می توان به افزایش قدرت تفکر منظم و سازماندهی کودک، هماهنگی بیشتر چشم و دست ها و پرورش عضلات ظریف انگشتان و مچ دست او اشاره کرد.

سخن پایانی

لگو پارک ژوراسیک برند بلا آیتم 10928 یک مجموعه سرگرمی کامل برای ساعت ها بازی پسر بچه و دختر بچه ی بالای 6 سال است که به منظور تقویت مهارت‌های ارتباطی طراحی شده است.
اگر قصد تهیه محصولی دارید که علاوه بر اینکه فرزند دلبندتان را سرگرم کند به رشد مهارت های او نیز کمک کند انواع ساختنی ها بهترین گزینه هستند.
پیشنهاد فروشگاه LBTPYS.IR به شما والدین عزیز این است که فرصت را از دست ندهید و هر چه سریع تر نسبت به سفارش این محصول اقدام کنید و آن را به فرزند دلبندتان تقدیم کند.

اندازه با بسته بندی
9 × 50 × 39/2 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1815 گرم
برند :
BELA
آیتم سری :
10928
مناسب برای سنین
بالای 6 سال
تعداد قطعات
1046 قطعه
رنگ لگو
کرمی
زرشکی
تعداد فیگور ها
6 عدد فیگور
3 عدد دایناسور
قابلیت حمل بار
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...