لگو ماشین کلاسیک 607401

SEMBO BLOCK

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مدل: ماشین کلاسیک
  • اندازه لگو: 7/8 × 18سانتیمتر ارتفاع : 7/7 سانتیمتر
  • اندازه بسته بندی: 6/7 × 25/8 × 37 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 485 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
539,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اسباب بازی لگو ماشین کلاسیک مدل 607401 لگو اسباب بازی است که شامل قطعات کوچک رنگارنگ که جنسی اصولا از جنس پلاستیک دارد و این قطعات با قرار گرفتن در کنار هم مدل های ساده ای از ماشین یا کشتی و یا خیلی پیچیده تر از این وسایل را می توان ساخت. لگو برای تقویت تخیل و هوش کودکان بسیار مناسب است و یکی از اسباب بازی هایی است که طرفداران بسیاری نه تنها در کودکان بلکه بزرگسالان نیز دارد. لگو دارای سری های مختلفی است مانند سری ماشین و سری موجودات و یا شخصیت های کارتونی که در واقع شخصیت های قهرمان داستان و یا شخصیت منفی داستان می باشد، از این رو کودک شما می تواند به خوبی داستان پردازی کند و خود را جای آن شخصیت قرار دهد و ساعت ها از بازی با لگوی خود لذت ببرد. این لگو مناسب برای افرادی است که به ماشین های کلاسیک علاقه دارند، جنس لگو ها از پلاستیک ABS است. لگو بازی ماشین کلاسیک دارای بیش از 330 تکه می باشد و دارای کیفیت و طراحی بسیار بالاست که بسیار مناسب کلکسیون دار هاست.

محصولات مرتبط

لگو بازی سری ماشین کلاسیک کد 607401-sembo block

لگو بازی سری ماشین کلاسیک دارای بیش از 330 تکه می باشد که با چیدن و چسباندن در کنار هم یک ماشین لگویی جذاب بسازید که دارای جزییات بسیار بالا و کیفیت ساخت عالی می باشد که بسیار مناسب کلکسیون و دکور می باشد و همچنین کودک را از کودکی با قطعات ماشین آشنا میکند.

لگو بازی یک بازی جذاب و ساختنی بوده که از چندین و چند آجرک بازی با اشکال مختلف تشکیل شده است که با اتصال به هم و چیدن کنار یکدیگر یک وسیله و یا یک سازه و یا انواع ماشین و ... را بسازید و لذت ببرید.

 لگو یک اسباب بازی فکری است که بصورت قطعات پلاستیکی-پلی اتیلنی در اندازه و اشکال مختلف ساخته شده است. کودک باید بتواند این قطعات پلاستیکی را به هم متصل کرده و با توجه به خلاقیت خود اشکال مختلفی را بسازد. قطعات لگو به راحتی به یکدیگر متصل شده و به راحتی نیز جدا می شوند.

از آن جایی که ذهن کودکان منبع بی پایانی از ایده های ذهنی است، بازی لگو می تواند برای آنها بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. چرا که کودک می تواند هر آنچه را که در ذهن خود تخیل می کند را در این بازی پیاده کند. کودکان عادت دارند برای بازی ها خود ابتدا یک سناریو تعریف کنند. اگر اسباب بازی آنها لگو باشد، با توجه به داستان بازی خود می توانند اشیا، آدمک ها و هرآنچه را که برای بازی خود به آن نیاز دارند را با استفاده از قطعات لگو خلق کنند.

همین خصوصیت باعث می شود تا لگو دارای فواید و مزیت های ویژه ای نسبت به اسباب بازی های دیگر باشد. در واقع لگو یک بازی جامع و کامل برای کودک است.

لگو بازی به جرات میتوان گفت محدودیت سنی نداره و از کودک 6 ساله تا افراد بزرگسال مشتاق بازی کردن با لگو هستند. 

لگو بازی برند S از معروفترین برندهای تولید کننده آجرک های کوچک هستن که به لگو معروف هستند. مقاومت و جنس لگو های بازی از جنس پلی اتیلن و آنتی باکتریال بوده و برای سلامت کودکان خطرناک نمی باشد.

لگو بازی باعث افزایش هوش و خلاقیت کودکان می شود و باعث می شود کودک با خود فکر کند و مکالمه کند که این آجرک برای کجاست؟ اگر این آجرک را روی این آجرک بزارم چی میشه؟ 

همین رفتار های ساده باعث افزایش عملکرد ذهن و دست کودک می شود و ساختن را کودک از کودکی می آموزد. 

از خوبی های بازی لگو این می باشد که به کودک ساختن را یاد میدهد و کودک می آموزد قبل از استفاده و مصرف کردن باید ساخت و این امر از مهمترین اهداف انسان هوشمند می باشد.

مدل
ماشین کلاسیک
اندازه لگو
7/8 × 18سانتیمتر
ارتفاع : 7/7 سانتیمتر
اندازه بسته بندی
6/7 × 25/8 × 37 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
485 گرم
برند:
S
آیتم سری :
607401
تعداد قطعات
بالای 330 قطعه
رنگ لگو
آبی
مشکی
جنس
پلی اتیلن
قابلیت حمل بار
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...