لگو ماشین عقبکش 3418

TECH BRICKS

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نام کالا:: لگو تکنیک ساخت ماشین پلیس
  • اندازه با بسته بندی: 6 × 19/4 × 29 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 350 گرم
  • برند :: JiSi BRICKS
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
340,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو ماشین شاسی بلند عقب کش برند JiSi BRICKS یک لگو خاص هستش چون بعد از ساختن حرکت هم میکنه. اگر پسر شما یک مهندس هستش و علاقمند به ساختن چیزها (دل و روده کردن اسباب بازی هاش 🙂) این اسباب بازی لگو واقعا به دردش میخوره.

محصولات مرتبط

معرفی ساختنی دکول مدل 3418 police

ساختن یک ماشین پلیس لگویی علاوه بر اینکه می تواند مدت زمان زیادی کودکان را سرگرم کند فواید بیشمار دیگری هم دارد. کودکان از کنار هم قرار دادن این آجره های کوچک می توانند مهارت الگوخوانی را کسب کنند. بازی کردن با آجره های لگو مهارت دست و دقت و تمرکز کودکان را نیز افزایش می دهد.
ساختنی دکول مدل 3418 police برای کودکان بالای 6 سال مناسب است و 185 قطعه دارد. این لگو از لاستیک با کیفیت تهیه شده و یک دفترچه ی راهنمای ساخت نیز دارد. این ماشین پلیس زیبا به دلیل داشتن یک قطعه ی مکانیکی پس از ساخت می تواند حرکت کند و از نوع عقب کش می باشد.

نقد و بررسی اسباب بازی لگو ماشین پلیس عقب کش ۱۸۵ قطعه

اصولا پسربچه ها عاشق پلیس ها هستند چون تمام جذابیت هایی که یک کودک توی فانتزی های خودش داره رو یک پلیس یکجا داره.

این جذابیت ها شامل دستبند، تفنگ، لباس نظامی و حتی ماشین های پلیس هستند. اگر پسربچه ای دارید قطعا برای اون تا حالا همه چیز هایی که گفتیم رو خریداری کردید و دیدید چه ذوقی میکنند وقتی این اسباب بازی ها رو هدیه می گیرند.

همه این اسباب بازی ها به تنهایی جذابیت خودشون رو دارند و به رشد ذهنی فرزند دلبند شما کمک می کنند. اما لگو ماشین پلیس عقب کش یک چیز دیگه هستش.

جذابیت داشتن یک ماشین اون هم از نوع پلیسی

هر چی ماشین تا حالا برای بچه تون خریدید رو فراموش کنید. این یکی واقعا فرق داره. هم کیفیت و هم جذاب بودن اون برای کودک شما خیلی بیشتره. در ضمن شما از این علاقه پسر گلتون برای شرکت در یک مسابقه ساختنی استفاده می کنید. ساختن چیزی که دوستش داره و چرخ داره و خیلی نرم حرکت هم میکنه!

خبر خوب اینه که این ماشین به صورت عقب کش هستش و به نرمی با کشیدن به عقب مسافت زیادی رو طی خواهد کرد.

این اسباب بازی کمک میکنه جذابیت و علاقه پسرتون رو هدایت کنید به سمت ساختن، فکر کردن، صبر و خیلی چیزهای دیگه که بقیه اسباب بازی ها ندارنش!

قطعات این ماشین رو تحویل پسرتون بدید و یک ماشین پلیس ازش تحویل بگیرید!

ماشین پلیسی که خراب نمیشه و نمیشکنه. کیفیت بالایی داره و به هیچ وجه پلیسه پلاستیکی نداره چون با پلاستیک ABS ساخته شده و به روش تزریق وکیوم تولید شده.

قفسه های کمد یا شلف دیواری اتاق تو را میخواند…

خبر خوب اینه که وقتی بازی با این اسباب بازی جذاب تموم شد، میتونید از اون به عنوان دکور اتاق پسر عزیزتون هم استفاده کنید و با قرار دادنش توی قفسه های کمد اتاقش رو زیباتر کنید.

نتیجه گیری

واقعا با این همه پوئن مثبتی که این اسباب بازی داره الان باید به این نتیجه رسیده باشید که انتخاب مناسبی برای پسر شماست. پس پیشنهاد می کنیم همین حالا اون رو سفارش بدید و درب منزل تحویل بگیرید.

نام کالا:
لگو تکنیک ساخت ماشین پلیس
اندازه با بسته بندی
6 × 19/4 × 29 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
350 گرم
برند :
JiSi BRICKS
تعداد قطعات
بالای 185 قطعه
آیتم سری :
3418
رنگ لگو
خاکستری روشن
مناسب برای سنین
بالای 6 سال
عقبکش و جلو
می باشد
با خرید این سری از لگو با لگو 3417
می توان یک سری لگو جدید ساخت
ویژگی :
پرورش خلاقیت
تقویت هوش فضایی
افزایش دقت و تمرکز
تقویت مهارت داستان پردازی
تقویت مهارت دست
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
مقیاس چرخ ها
1 : 1
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...