لگو ماشین بتمن و مرد بومرنگی 10877

BATLEADER

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه بسته بندی: 4/5 × 21 × 33 سانتی متر
  • وزن با بسته بندی: 285 گرم
  • برند:: BELA
  • آیتم:: 10877
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
460,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو بتمن با جیپ علیه کاپیتان بومرنگ Captain Boomrang از سری لگو های معتبر برند بلا Bela با 2 آدمک لگویی کاپیتان بومرنگ Captain Boomrang و بتمن Batman با 209 قطعه به همراه ماشین جیپ تیر انداز قابل تغییر ارتفاع و سلاح بترنگ و بومرنگلگوی ساختنی شرکت بلا مدل بت لیدر دارای 209 قطعه است و با آن می توان ماشین بتمن را ساخت.لگو ماشین بتمن و بومرنگ LEPIN سری BATHERO مناسب برای کودکان بالای 6 سال میباشد.ساخته شده از پلاستیک ABS با کیفیت A+ و عاری از هرگونه مواد شیمیایی است.

محصولات مرتبط

لگو ماشین بتمن

لگوی ساختنی 10877 از سری لگو های batleader و ساخت شرکت معروف بلا ( toy bela lego) می باشد.این شرکت که یک شرکت چینی می باشد تولید کننده لگوهای مختلف و متنوعی از جمله سری های سوپر هیرو (super heroes) و همین سری بت لیدر می باشد که طرفداران زیادی در ببین بچه ها دارد.

خرید لگو بتمن

لگوی پسرانه مدل 10877 درای 209 قطعه پلاستیکی می باشد که بوسیله آن می توان ماشین معروف بتمن را سر هم کرد و ساخت و همچنین می توان قطعات آن را با دیگر لگو ها ترکیب کرد و برای ساختن نمونه های جدید تر و خلاقانه تر، خود را به چالش کشید. طراحی ماشین بتمن به گونه ای است که بخش هایی از آن قابلیت حرکت را دارند که شامل پرتابگرهای کناری و بالایی می باشد و البته بخش پشتی آن نیز مجهز به کمک فنر است. 

لگو مرد بومرنگی

این لگوی پسرانه دارای دو شخصیت معروف لگویی می باشد که بتمن (batman) را همه ما می شناسیم که از معروف ترین شخصیت های انیمیشن قهرمانان می باشد و دیگر شخصیت معروف این لگوی ساختنی شخصیت مرد بومرنگی می باشد. در انیمیشن نمایشی این محصول ما شاهد رقابت و برخورد این دو شخصیت و مبارزه آنها با هم هستیم.این محصول برای کودکان بالا ی شش سال مناسب می باشد و می تواند علاوه بر افزایش خلاقیت آنها، اعتماد بنفسشان را نیز از طریق ساختن تقویت کند.

خرید لگو ماشین بتمن مدل 10877قیمت و خرید لگو بلا سری بت لیدرمشخصات و قیمت لگو های شرکت بلا

توضیحات : لگو های بتمن در بین کودکان طرفداران زیادی دارند . این محصول لگو بتمن و کاپیتان بومرنگ می باشد. ماشین بتمن این محصول دارای تیر هایی از جنس لگو می باشد که قابلیت پرتاب دارند.

هشدار : این محصول به دلیل داشتن قطعات کوچک برای کودکان زیر 3 سال مناسب نمی باشد.

لگو جنگ کاپیتان بومرنگ Captain Boomrang علیه بتمن Batman

از سری محصولات قطعه بالا لگو نبرد کاپیتان بومرنگ Captain Boomrang علیه بتمن میباشد که این محصول از سری محصولات شرکت بلا Bela میباشد که 209 قطعه داشته و در آن 2 مینی فیگور با سلاح و ماشین بزرگ جیپ بتمن Batman وجود دارد.در این لگو کاپیتان بومرنگ Captain Boomrang حضور داشته که دارای دو سلاح بومرنگی بوده که در دستان این مینی فیگور قرار میگیرد.شخصیت بتمن Batman سلاح بترنگی خود را داشته که آن هم در دستان مینی فیگور قرار میگیرد.

ماشین بتمن Batman در این محصول یک جیپ بزرگ بوده که قابلیت تنظیم ارتفاع و حرکت و چرخش را دارد و همچنین این جیپ قابلیت پرتاب تیر را دارد.محفظه آن نیز باز و بسته شده و مینی فیگور بتمن Batman درون آن قرار میگیرد.این لگو از سری مجموعه رهبر خفاشی Batleader میباشد که کیفیت بالایی دارند.

 درباره بتمن Batman

از سری قهرمانان دنیای کمیکی دیسی DC که توسط باب کین Bob Kane و بیل فینگر Bill Finger در سال 1939 میلادی (1318 شمسی) خلق شد که در ابتدا بسیار مورد توجه مردم قرار داشت و در دهه های اخیر عمده شهرت این شخصیت بخاطر بازی در فیلم های کریستوفر نولان Christopher Nolan با بازی کریستین بیل Christian Bale میباشد و البته در دنیای هالیوودی فیلم های بسیاری از شخصیت بتمن Batman درست شده که بازیگران زیادی داشته و مانند سایر قهرمانان دنیای کمیکی بوده . در این چند سال اخیر نیز فیلم هایی مانند بتمن علیه سوپرمن Batman Vs. Superman و لیگ عدالت Justice League نیز ساخته شده که نقش آن را بن افلک Ben Affleck بازی کرده و انیمه ها و کارتون های بسیاری نیز از بتمن Batman شاهد بودیم.

بروس وین Bruce Wayne ، پسر توماس وین Thomas Wayne ، شخصیت ثروتمند گاتهام Gotham در صنایع دفاعی بوده که پس از کشته شدن توماس و همسرش که والدین بروس بودند، بروس در کودکی منزوی و افسرده شده و برای رهایی از این تفکرات به تبت میرود . بتمن که از نوجوانی در رشته های رزمی فعالیت داشته در تبت مورد توجه راس الغول Ra's al Ghul قرار گرفته و وارد لیگ سایه Shadow League میشود و در آنجا آموزش های ویژه رزمی و نظامی میبیند. اما پس از مدتی به بدذاتی لیگ سایه و راس الغول Ra's al Ghul پی میبرد و به سختی از دست آنها فرار کرده و به شهر گاتهام Gotham باز میگردد . بتمن Batman که حالا قدرتمند بوده و با استفاده از تکنیک ها و توانایی های جدید خود و همچنین ادوات نظامی کارخانه تولید اسلحه خودش به جنگ خلافکاران بتمن Batman میرود.

بتمن Batman در دنیای لگوها و توانایی های او

بتمن Batman در دنیای لگو ها چندین فیلم داشته که به جنبه های دیگری از داستان بتمن Batman میپردازند و تمامی دشمنان و دوستان بتمن Batman در دنیای فیلم های لگویی حضور دارند . از سری فیلم های این شکلی بتمن لگویی 1 و 2 بوده که فیلم های جذابی میباشند و اکثر لگو های مورد علاقه کودکان در این فیلم ها حضور دارند . درسری لگو های قابل ساخت بتمن در بسیاری از مینی فیگور های برندهای مختلف حضور دارد و همچنین در سری لگوهای بزرگ لیگ عدالت Justice League ، مدافعین عدالت Justice Guard ، بت هیرو خفاش قهرمان Bat hero ، رهبر خفاشی بت لیدر Bat Leader و قهرمان بزرگ Supreme Hero حضور دارد.هر کدام از این سری لگو ها شامل قهرمانان و شروران کمیک دی‌سی میباشند که شما را به دنیای لگویی کمیک دیسی DC میبرند. بتمن Batman در میان شخصیت های کمیکی به قدرت بدنی بالا و بلدبودن 80 مدل ورزش رزمی و استفاده از ادوات و ابزار خاص برای جنگ با دشمنان معروف است.

چرا لگو و مینی فیگور

خرید لگو باعث افزایش قدرت خلاقیت کودکان و نوجوانان شده و لگو یکی از بهترین و سازنده ترین وسیله ها برای افزایش آگاهی کودکان و پیروی از الگوها و نمادها میباشد. کودک و نوجوان با استفاده از دفترچه راهنما موجود داخل لگو به اطلاعاتی دست پیدا کرده و با استفاده از این اطلاعات شروع به ساخت و تکمیل کردن یک سری قطعات پلاستیکی میکند. اینکار باعث میشود کودک استفاده از الگوها را یاد گرفته و در زندگی واقعی نیز بتواند خلاقیت خود در ساخت و افزایش خلاقیت داشته باشد. لگو از مقاوم ترین اسباب بازی ها بوده و جنس پلاستیک فشرده داشته که ماندگاری زیادی دارد. همچنین مینی فیگور ها باعث میشود که کودکان و نوجوانان با شخصیت های مختلف آشنا شوند، داستان زندگی ابرقهرمانان و ضدقهرمانان چه در دنیای واقعی مانند لگو مشاغل و قهرمانان دنیای واقعی ، چه در دنیای کمیکی را یاد بگیرند و به عنوان الگو از شخصیت های مثبت تقلید و از رفتار شخصیت های منفی دوری کنند. 

مینی فیگور ها برای تمام سنین مناسب بوده و ساخت راحتتری نسبت به لگوهای بزرگتر دارند و از آنها به عنوان ساخت کلکسیون و یا قراردادن و بازی در گروه های مختلف میتواند استفاده شود. از منظر دیگر لگو های مشاغل هم وجود داشته که کودک را با مسئولیت پذیری و محیط پیرامون آشنا میکند و انواع مشاغل را از طریق بازی و سرگرمی یاد میگیرند. از نظر قیمت، لگوها در میان سایر اسباب بازی ها ، با توجه به ماهیت آموزشی آنان قیمت بهتری نسبت به سایر اسباب بازی ها دارد. با کمترین هزینه میتوان اسباب بازی خلاقانه و آموزش محور برای کودک خرید. تمام لگوهای بزرگ و تجمیعی و مینی فیگور برای افزایش دانش و آگاهی کودکان مفید میباشند و اندازه و تعداد قطعات در ماهیت آموزشی آنان تاثیر ندارد. تنها فرق ممکن این است که لگوهای با قطعه بالاتر زمان بیشتری برای ساخت لازم دارند و برای سنین بالای 9 سال بهتر میباشند و همچنین داستان های جالبتری دارند . لگوهای فروشگاه اینترنتی راحت خرید در متنوع ترین شکل در برندهای دکول Decool، اس وای SY ، لوز Loz ، لپین Lepin ، بلا Bela و کازی Kazi ، لاری Lari  ، پی آر سی کی PRCK و دی ال پی DLP ، له له LELE ، جی سی JISI و QSO8 میباشد که تمامی این برندها با نهایت کیفیت و بدون قطعه کمی و نصب راحت دارند.

اندازه بسته بندی
4/5 × 21 × 33 سانتی متر
وزن با بسته بندی
285 گرم
برند:
BELA
آیتم:
10877
تعداد قطعات
209 قطعه
مناسب برای سنین
6 سال به بالا
تعداد مینی فیگور:
2 عدد فیگور
رنگ لگو
مشکی
سری لگو
بلوک های ساختمانی
قابلیت حرکت
دارد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
باطری
ندارد
دسته:
اسباب بازی, اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی فکری, اسباب بازی لگو
سری
قهرمانان
نام کالا:
لگو ماشین بت من 10877
باطری خور
نیست
هدف بازی :
ساختنی
تقویت قدرت مهارت دست و فکر کودکان
ترویج خلاقیت و افزایش قدرت فکری
کمک به آموزش و خلاقیت
سبک بازی:
تصویری
فضایی
حرکتی
جنبشی
تعداد بازیکنان
1 نفر
مدت زمان بازی
بیشتر از یک ساعت
قابلیت حرکت:
دارد
خطر بلعیدن
دارد
گروه جنسیت
پسرانه
جنس
پلاستیک فشرده ABS مقاوم و مواد نو
سری برند:
BATLEADER
کیفیت :
A+
سطح سختی
C
شخصیت لگو :
بتمن
کاپیتان بومرنگ
رده سنی
کودک , نوجوان
محتویات داخل جعبه :
1 عدد شخصیت بتمن ، 1 عدد شخصیت کاپیتان بومرنگ ، قطعات ساخت ماشین بتمن با قابلیت داشتن پرتاب تیر از جنس لگو
سبک اسباب بازی
فکری
سرگم کننده
نوع کاربرد
فیزیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...