لگو ماشین اف جی کروز عقبکش 8500

TECHNIOUE

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه با بسته بندی: 8 × 37 × 55/6 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/220 گرم
  • برند :: SY
  • مناسب برای سنین: بالای 6 سال
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
3,300,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو تکنیال اف جی کروز: لگو تکنیکال اف جی کروز  برند Sy ، تعداد تکه های این لگو 999تکه و مناسب افرادی است که علاقه زیادی به لگو و سازه های آجری دارند. بعد از ساخت این لگو می توانید به عنوان دکور در جایی از اتاق اسفاده کنید. لگو های تکنیکال یکی از زیبا ترین ها در دنیای لگو و سازه های آجری است، یک سرگرمی پر هیجان مناسب برای کسانی که علاقه زیادی به ساخت لگو های این چنینی دارند. یکی از حسن های لگو های تکنیکال نسبت به دیگر لگو ها استحکام فوق العاده بالای این لگو هاست زیرا در زمن ساخت و منتاژ اکثر قطعه های اصلی در هم چفت می شود و این امر باعث استحکام بالاتر به نسبت دیگر لگو های موجود در بازار را دارا است.دسته: لگو(سازه های آجری) شاید شما این را نیز دوست داشته باشید.

محصولات مرتبط

ساختنی لگو ماشین تویوتا FJ کروزر

لگو یکی از بازی های محبوب برای تمام سنین می باشد و فواید زیادی به خصوص برای کودکان دارد. لگو ماشین تکنیک تویوتا اف جی یک اسباب بازی سرگرم کننده و جذاب برای کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان می باشد. این محصول یک نمونه و ماکت سه بعدی لگو از مدل ماشین تویوتا FJ کروزر می باشد که باکیفیت خوب ساخت شرکت اس وای SY می باشد و دارای 999 قطعه لگو است. لگو تکنیک ماشیناف جی کروزر FJ بعداز ساخت و تکمیل ماشین بصورت عقب کش نیز می باشد و نمایی زیبایی از تویوتا FJ کروزر را نشان می دهد و کودکان می توانند براحتی با آن بازی کنند.

قیمت+عکس+خرید+خانه+سایت+لگو+تکنیک+ماشین+اف جی کروزر

لگو ماشین تویوتا اف جی کروزر FJ آبی برند اس وای SY8500

لگو اسباب بازی است که شامل قطعات کوچک رنگارنگ که جنسی اصولا از جنس پلاستیک دارد و این قطعات با قرار گرفتن در کنار هم مدل های ساده ای از ماشین یا کشتی و یا خیلی پیچیده تر از این وسایل را می توان ساخت. لگو برای تقویت تخیل و هوش کودکان بسیار مناسب است و یکی از اسباب بازی هایی است که طرفداران بسیاری نه تنها در کودکان بلکه بزرگسالان نیز دارد.

لگو دارای سری های مختلفی است مانند سری ماشین و سری موجودات و یا شخصیت های کارتونی که در واقع شخصیت های قهرمان داستان و یا شخصیت منفی داستان می باشد، از این رو کودک شما می تواند به خوبی داستان پردازی کند و خود را جای آن شخصیت قرار دهد و ساعت ها از بازی با لگوی خود لذت ببرد.

با خرید این اسباب بازی می توانید یکی از بهترین تجربه های یک اسباب بازی لگو و ساختنی را تجربه کنید که در آخر صاحب یک اسباب بازی ماشین خارق العاده شوید که از کیفیت عالی برخوردار است.

این لگو یک ماشین تویوتا FJ کروزر می باشد که دارای 999 قطعه لگو است که بعداز ساخت و تکمیل ماشین به صورت عقب کش نیز می باشد و یک تویوتا FJ کروزر زیبا می شود.

فواید بازی با لگو اسباب بازی تکنیک ماشین اف جی کروزر

پیش از این اشاره شد که بازی با اسباب بازی لگو، فواید بسیار زیادی دارد. هم برای کودکان و هم بزرگسالان مناسب می باشد. لگو تکنیک مدل ماشین اف جی کروز FJ باعث تقویت مهارت های زیادی در کودک می شود. از این مهارت ها می توان گزینه های زیر را نام برد:

  1. رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان
  2. رشد مهارت‌های حرکتی در کودک
  3. تقویت مهارت در توانایی حل مسئله
  4. تقویت قوه تخیل کودک
  5. تقویت اراده در کودکان
  6.  افزایش اعتماد به نفس در کودکان
  7. تقویت مهارت‌های ریاضی
  8. یادگیری علم ریاضی و فیزیک و کسب دانش
اندازه با بسته بندی
8 × 37 × 55/6 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/220 گرم
برند :
SY
مناسب برای سنین
بالای 6 سال
آیتم سری :
8500
عقبکش و جلو
می باشد
تعداد قطعات
999 قطعه
رنگ لگو
آبی
قابلیت حمل بار
دارد
اندازه لگو :
16 × 12/5 × 29 سانتیمتر
قابلیت باز شدن
درها
آیینه بغل ها
ویژگی :
رده سنی کودک و نوجوان
گروه جنسیت پسرانه و دخترانه
ویژگی ها دارای جعبه و بسته بندی می باشد
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...