لگو فرودگاه و هواپیما آبی 19052

Airport

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه لگو :: 47 سانتیمتر
  • مدل:‌: Airport Passenger Terminal
  • اندازه با بسته بندی: 8 × 37/5 × 57/5 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/930 گرم
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
2,370,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سری City برای تقویت خلاقیت کودکان 6 سال به بالا طراحی شده. آن‌ها می‌توانند مدل موردنظر خود را براساس تعداد قطعات و نوع مدل بسازند و از ساخت یک ماکت جذاب لذت ببرند. این مدل‌ها می‌توانند یک ماشین، هواپیما، ساختمان، شخصیت‌های محبوب داستانی، حتی نمایی از یک شهر و صدها مدل دیگر باشند. سفر راحت و بی‌دردسر را همه دوست دارند. مدل Airport Passenger Terminal شما را دعوت می‌کند تا با «لگو» یک سفر دلپذیر را تجربه کنید. این محصول 718 تکه برای کودکان بالای چهارده سال طراحی‌شده و در سری «شهری» قرارگرفته است. شش مینی فیگور به همراه هواپیمای مسافربری، پاپانه هوایی، نقاله‌ای چرخان و.. را بچه‌ها می‌توانند با دستان توانای خود بسازند و یک سفر خیالی را تجربه کنند.

محصولات مرتبط

لگو یکی از قدیمی ترین اسباب بازی های موجود در جهان است که خاطره ی کودکی بسیاری از یزرگسالان در سراسر جهان با اسباب بازی های این کمپانی گره خورده است. اولین بار Ole Kirk Kristiansen در سال ۱۹۳۲ اولین کارخانه ی تولید اسباب بازی را با نام تجاری LEGO تاسیس کرد و با گذشت زمان و افزایش طرفداران محصولات این برند، خط تولید و محصولات لگو نیز گسترش یافت. به طوری که امروزه علاوه بر دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیلوند دانمارک، دفاتری نیز در انفیلد آمریکا، لندن، شانگهای و سنگاپور دارد. اساس محصولات این کمپانی بسیار ساده است. آجره هایی در اندازه های مختلف که این قابلیت را به شما می دهد تا اشکالی هندسی از مبتدی تا پیشرفته با این قطعات کائوچویی و پلاستیکی درست کنید. اما در سال ۱۳۸۱ شرکت لگو ایران برای اولین بار به عنوان نماینده ی رسمی شرکت LEGO کار خود را آغاز کرد و محصولات اوریجینال این شرکت را وارد ایران کرد. امروزه لگو به عنوان غول اسباب بازی سازی جهان محصولات مختلفی را تولید می کند که شهرت محصولات این شرکت حتی باعث شد که انیمیشنی با نام این شرکت و به وسیله ی محصولات آن در هالیوود تولید کنند.

لگو این برند خلاق دوست‌داشتنی

سردر شرکت هشتادساله‌ی لگو عبارت «تنها بهترین‌ها به‌اندازه‌ی کافی خوب هستند» نصب‌شده است. این عبارت را «اولکرک کریستینسن» به کارمندانش گفته‌ و هنوز هم باگذشت نزدیک به صدسال، تمامی کارمندان این شرکت دانمارکی خود را متعهد می‌دانند که محصولاتی باکیفیت تولید کنند؛ به‌گونه‌ای که کیفیت محصولات این شرکت در طی سال‌ها فرقی نکرده و یک آجر پلاستیکی دهه‌ی 60 میلادی را می‌توان به‌راحتی با محصولات 2017 آن ادغام کرد. آجرهای رنگارنگ بدون هیچ مشکلی در کنار یکدیگر چفت می‌شوند و می‌توان با آن‌ها بازی کرد. لگو  کوتاه شده‌ی عبارت Leg Godt و در زبان دانمارکی به معنی خوب بازی‌کردن است. همچنین در زبان لاتین این عبارت به معنای مونتاژکردن یا اسمبل کردن هم استفاده می‌شود.




سری City

سری «سیتی» یک سری بسیار کامل و جامع لگوست که در آن بچه‌ها می‌توانند مدل‌های متنوع از ماجراهای رایج در شهر را بسازند. این سری مدل‌های متنوعی دارد: از آتش‌نشانی گرفته تا پیست مسابقه‌ی ماشین، قایق‌های متنوع و مترو و... که بچه‌ها می‌توانند با توجه به علایق گوناگونشان، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. این سری بسیار پرطرفدار بوده و ساخت آن‌ها به نسبت سری‌‌های ابتدایی مانند «دوپلو» سخت‌تر است و برای کودکانی طراحی‌شده که در ابتدای مسیر بازی‌های ساختنی هستند. کودکان با توجه به دفترچه‌ی راهنمای موجود در بسته‌بندی محصول می‌توانند به‌راحتی آن را بسازند.

تجربه‌ی پروازی آرام با هواپیمای مخصوص شرکت لگو

 Airport Passenger Terminal برای کودکان بالای چهارده سال طراحی‌شده و همان‌طور که گفته شد، 718 تکه دارد. همراهش شش مینی فیگور وجود دارد. کودکان در این مدل می‌توانند یک هواپیمای آبی‌رنگ مسافربری بسازند که در آن به‌راحتی باز و بسته‌شده و با توجه به دو چرخی که در طراحی آن وجود دارد، حرکت می‌کند.

 پاپانه مسافربری هواپیما دارای دری شیشه‌ای و چرخان است. در قسمت بالایی آن برج کنترل وجود دارد که رادار آن را می‌توان حرکت داد. در قسمت داخلی این پاپانه، یک نقاله برای حمل‌ونقل چمدان‌ها وجود دارد که می‌توان، توسط پیچی که در قسمت کناری آن طراحی‌شده، حرکتش داد. علاوه براین یک اسکنر امنیتی هم در آن در نظر گرفته‌شده که مسافران از آن عبور می‌کنند.

 قبل از هر پروازی حتماً باید سوخت هواپیما را چک کرد. شرکت دانمارکی لگو برای شما یک تریلر سوخت هم طراحی کرده است.

یک ماشین زردرنگ برای حمل بار در ابعاد 3 × 7 × 4 سانتی‌متر طراحی‌شده که بچه‌ها می‌توانند آن را بسازند. پله‌های متحرک این مجموعه را یک ماشین حمل‌ونقل می‌کند. بچه‌ها می‌توانند آن را در ابعاد 6 × 7 × 4 سانتی‌متر بسازند تا مسافران را به داخل هواپیما هدایت کند.

بازی با آجرهای رنگارنگ که به لگو شناخته‌شده‌اند محدود به کودکان نیست. بزرگ‌سالان را هم درگیر ساخت خود خواهد کرد. محصول با تکه‌های فراوان و گوناگونش شمارا هم وسوسه می‌کند تا داستان این مجموعه را دنبال کنید. هرچقدر هم با این آجرهای ساختنی بازی کنید از بازی سیر نمی‌شود. محصولات لگو در میان اسباب‌بازی‌های متنوع به اسباب‌بازی‌هایی با پاپانی باز شهرت دارند. به این معنا که پاپانی برای آن‌ها از پیش مشخص نشده. البته می‌توان این ویژگی را از مزایای این بازی ساختنی دانست که می‌توانند هر آنچه به ذهنشان رسید با آن‌ها بسازند. علاوه براین می‌توان از این آجرها برای ساخت ماکت در بزرگ‌سالی هم استفاده کرد.

  • اسباب بازی های ساختمان دارای نمای فرودگاه با کمربند نقاله متحرک، برج کنترل، اسکنر امنیتی و درهای گردان، هواپیمای مسافربری، ماشین سرویس فرودگاه، تریلر چمدان، تریلر سوخت و یک راه پله موبایل است.
  • عناصر لوازم جانبی شامل 3 چمدان و یک لیوان است.
  • شامل 6 مینی پیکور: یک خلبان، 3 کارگر فرودگاه و مسافر زن و مرد
  • ترمینال مسافر فرودگاه با برج کنترل و کمربند نقاله بیش از 11 "(28 سانتی متر) ارتفاع ، 12" (31 سانتی متر) عرض و 4 "(12 سانتی متر) عمق
  • هواپیما دارای یک درب باز، گالری، حمام و یک ورودی سوخت برای متناسب با شیلنگ سوخت گیری و اندازه گیری بیش از 7 "(19 سانتی متر) ارتفاع، 18" (47 سانتی متر) طول و 19 "(50 سانتی متر) عرض

ویژگی ترمینال مسافربری هواپیما

  • دارای 718 قطعه
  • دارای 6 فیگور
  • طول ساخته شده هواپیما 47 سانتی متر
  • ابعاد برج مراقبت: 28x31x12 سانتی‌متر
  • ساخته شده از پلاستیک ABS و فاقد مواد سمی
اندازه لگو :
47 سانتیمتر
مدل:‌
Airport Passenger Terminal
اندازه با بسته بندی
8 × 37/5 × 57/5 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/930 گرم
مناسب برای سنین
بالای 16 سال
آیتم سری :
X19052
تعداد قطعات
718 قطعه
رنگ لگو
آبی
خاکستری
سفید
تعداد فیگور ها
6 عدد فیگور
سری:
City
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...