لگو خانه لوکس 81046

AmigaClub

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه با بسته بندی: 7 × 32/7 × 52/7 سانتیمتر
  • وزن با بسته بندی: 1/135 گرم
  • مناسب برای سنین: 6-12 سال
  • آیتم سری :: 81046
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
1,229,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لگو 644 قطعه ویلای لیوی مدل lepin 81046 دارای دو مینی فیگور جذاب دخترانه است و در این لگو می‌توانیم یک ویلای بزرگ را بسازیم که با جزییات کامل و زیبایش ما را به وجد می‌آورد.

محصولات مرتبط

لگو 644 قطعه ویلای لیوی مدل lepin 81046 یک لگوی بزرگ دخترانه است که از انیمیشن دوستان برگرفته شده است. این لگو در ابعاد و بسته‌بندی بزرگ یک هدیه‌ی عالی و مناسب دختران است . این لگو دارای 2 مینی فیگور است.

تصویر لگو 644 قطعه ویلای لیوی مدل lepin 01046

لگو 644 قطعه ویلای لیوی مدل lepin 81046 چه ویژگی‌هایی دارد ؟

به نظر شما کودکان و نوجوانان دختر چه اسباب بازی را دوست دارند؟ آیا مناسب ترین هدیه برای آن‌ها یک بسته بزرگ با محتویات زیاد نیست؟

همه‌ی کودکان عاشق لگو هستند خصوصا لگوی هایی که به یک طرح زیبا و دل انگیز ختم شوند که قطعا این لگوی بزرگ با دو مینی‌فیگور جذاب از همین لگوهاست.

این لگوی بزرگ طرح یک ویلای بزرگ است که جزییاتی کامل از یک ویلا را به ما نشان می‌دهد حتی ظرف های لگویی ریز داخل خانه هم دیده می‌شوند که این امر بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

پنجره های دل‌انگیز ، استخر، اتاق خواب به همراه تخت و میز ،میوه‌های لگویی گل سر دخترانه، چاقو و چنگال و ظرف ،گیتار، عینک و ساز لگویی ،تلویزیون، لیوان لگویی و پیش‌بند و.. همه از نکات و جزییات ریز این لگو است که نشان از حرفه‌ای بودن و زیبایی آن دارد.

تصویر لگو 644 قطعه ویلای لیوی مدل lepin 01046


لگو به کودکان چه می‌آموزد؟

لگو ها همیشه از اسباب بازی های ثابت در وسایل کودکان و نوجوانان است که به آنها علاقه‌ی زیادی دارند … اما سر هم کردن این قطعات ریز چه فوایدی را به دنبال دارد ؟ و چرا کودکان به لگو ها علاقه دارند؟

همه‌ی انسان ها چه کودکان و چه بزرگسالان خلق کردن را دوست دارند. رسیدن به یک شکل خاص و آنچه که می‎خواهیم لذت دارد و به دنبال آن اعتماد به نفس را افزایش می‌دهد.

لگوهایی که ساخته شدند در ادامه موجب خلاقیت کودک می‌شود زیرا حالا که یک لگوی آماده شده و خاص دارند باید با آن داستانی بسازند و بازی کنند.

اندازه با بسته بندی
7 × 32/7 × 52/7 سانتیمتر
وزن با بسته بندی
1/135 گرم
مناسب برای سنین
6-12 سال
آیتم سری :
81046
تعداد قطعات
644 قطعه
رنگ لگو
سفید
صورتی
تعداد فیگور ها
2 عدد فیگور
برای کودکان زیر 3 سال مناسب
نیست (دارای قطعات کوچک است)
ساخت کشور
چین
جنس محصول:
پلاستیک
سطح لگو:
متوسط, پیشرفته

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...