ماشین فلزی شاسی بلند بنز جی کلاس 24031

Benz J Chassis

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • اندازه: 9/5 × 7 × 22 سانتیمتر
  • وزن: 495 گرم
  • جنس بدنه: فلزی
  • توضیحات :: دارای صدا چراغ های جلو روشن شونده عقب کش بازشوها ( درها . کاپوت . صندوق) باطری خور دارای جزئیات بسیار بالا
فروشنده فروشنده: فروشگاه اسباب بازی رئیس کوچولو
آماده ارسال ناموجود
699,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین فلزی شاسی بلند بنز جی کلاس 24031                                                                                           بنز یکی از شرکت های سازنده ی خودرو با شهرت جهانی است. هر کسی در این کره ی خاکی در هر کجای دنیا که باشد نام آن را شنیده و آوازه ی کیفیت محصولات آن به گوشش خورده است. این روز ها که صنعت اسباب بازی سازی پیشرفت قابل توجهی کرده است و روز به روز به خلاقیت بیشتری در زمینه ی ساخت اسباب بازی دست پیدا می کنند، شما می توانید شاهد اسباب بازی هایی باشید که نه تنها کودکان بلکه بزرگتر ها را نیز شیفته ی خود می کند. این روز ها ساخت ماکت از روی ماشین های معتبر و پر طرف دار بسیار رواج پیدا کرده است و شما می توانید ماکت هر ماشینی را که دوست دارید و دست یافتن به آن برایتان دشوار است را داشته باشید. ماشین فلزی مرسدس بنز G کلاس مدل 24031 یک ماشین دوست داشتنی است که در فروشگاه اینترنتی ال بی تویز موجود است و با شاسی های بلندش می تواند پسر بچه ی دلبند شما را شیفه ی خود کند.

محصولات مرتبط

 ماشین فلزی شاسی بلند بنز جی کلاس 24031                                                                                             از فلز ساخته شده است بدنه ای بسیار مقاوم دارد و در برابر ضربه کاملا آسیب ناپذیر است و کودک شما می تواند از آن به عنوان یک اسباب بازی همیشگی استفاده کند بی آن که خم به ابرو بیاورد.

برخی از مهم ترین ویژگی ها :

  • ساخته شده از روی نمونه ی واقعی
  • برخوردار از بدنه ای مقاوم

اندازه
9/5 × 7 × 22 سانتیمتر
وزن
495 گرم
جنس بدنه
فلزی
توضیحات :
دارای صدا
چراغ های جلو روشن شونده
عقب کش
بازشوها ( درها . کاپوت . صندوق)
باطری خور
دارای جزئیات بسیار بالا
رنگ
مشکی طلایی مات
برند
XLG
مقیاس
1:24
مناسب برای سنین
3 سال به بالا
جنسیت
پسرانه
دخترانه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...